Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2023-03-19, 12:42
  #109
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarpenterTim
hade man hållit sig hade man kunnat norpa 12x pengarna i 3e också, men så sjukt svårt å hitta balansen mellan att plocka oddset för tidigt eller vänta för länge tills det är för sent

jag är verkligen rookie när det kommer till livebets för majoriteten av allt mitt bettande har varit vanliga bets så jag har inte riktigt greppat exakt när dom brukar låsa spelen osv sen svårt att veta hur mycket delay man sitter på med sin pissiga stream som man behöver refresha oftast i de mest avgörande ögonblicken
Ja asså det är ju sen också mitt på natten vanligtvis. Nu var det bara lite tidigare för att det va I england. Men orkar man sitta o vänta på dom betsen vi pratar om här en hel natt liksom? det händer ju inte så ofta. Sen skulle jag kunna rekommendera lite arbitrage med. Var ett tillfälle där du hade 2.8 på edwards och 1.8 på usman på en annan sida samtidigt. och det var kvar länge. är snabba tusenlappar o tjäna. och eftersom det är arbitrage så kan även en rookie gå in med mer pengar. för är ju gratis vinster o plocka. Annars skulle jag rekommendera "stake.com" för o se matcher. vet inte om dom har alla matcher. men dom har oftast den snabbaste streamen med minst delay för oss som inte kan sitta o kolla på satellit.
Mma livebetting är egentligen inte optimerat för oss svenskar haha. Men det finns sätt o tjäna pengar på om man bara är lite enveten.
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback