Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-09, 21:42
  #1405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Det finns hur många exempel som helst. Tre kopplade till Husbys Hyenor fick ut totalt 1 miljon. Sveriges kanske mest notoriska ”allegedly” sicario fick ut runt 200’. Listan kan göras lång.

Satt inte Elias och en av bröderna häktade för att skjutit mot barnfamilj i bil? Vilket dubbelmord menar du?

vem är mest notoriska?
Citera
2024-04-09, 23:33
  #1406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutaschmunka1
vem är mest notoriska?

Ironiskt menade jag Sixty som fram till han fälldes för två mord och en mordförsök 2021 var misstänkt för flera andra mord and mordförsök. Det har skrivits här att det kan röra sig uppemot nio mord.

(FB) Två män skjutna på innergård i Hjulsta Stockholm kl 02:30 2021-08-30 (en avliden)
Citera
2024-04-29, 15:30
  #1407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Nu har Grekland sagt ja till att Sverige kan åtala Jon*el Ar*ya (a) även för mordet i Skogås och mordförsöket på Thrife Jack. (Se överst)
Jag är nu (tack vare Sidee127 ovan) helt säker på att han var Ghost Worldwide.

Här är både det senaste häktningsprotokollet och den tidigare framställan där misstankarna preciseras mycket tydligare.

https://gofile.io/d/6UDDBG

Tänker också att detta beslut är vad man har väntat på för att kunna åtala honom om Moewgli tillsammans för Skogås-mordet. Man ville knappast ha två rättegångar till.

Och som ytterligare info om Jon*el kan tilläggas att Attunda tingsrätt gick in med en ytterligare begäran till Grekland häromdagen om att få åtala honom i ännu ett mål, nämligen detta: (FB) Misstänkt mordcell stoppad – Stockholms län - 2022-01-14

Mycket har ju talat för att den Ghost som jävligt aktiv ihop med Benzema, DrPhil och Animal (i olika former) under 2022 var samma person som senare blev till Ghost Worldwide. Detta bekräftas nu.

I SVTs nya dokumentärserie Skyttarna finns det ljudfil från en Ghost alias. Vid tidpunkten var hans identitet oklar. Nu har jag inte kollat klart hela men det tas upp redan i första avsnittet. Ghost kände BO och försökte få ut BO på olika sätt men lyckades ej. Är det samma Ghost? Det är även ljudfil på skytten och Ghosts kontakt.

Det är en GM som trycker utanför BO port och återvänder dagen efter. GM tar sig in i porten och utanför BO lägenhetsdörr men blir gripen av polis utanför. Vet någon vilken tråd det kan vara?
Citera
2024-04-29, 22:19
  #1408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
I SVTs nya dokumentärserie Skyttarna finns det ljudfil från en Ghost alias. Vid tidpunkten var hans identitet oklar. Nu har jag inte kollat klart hela men det tas upp redan i första avsnittet. Ghost kände BO och försökte få ut BO på olika sätt men lyckades ej. Är det samma Ghost? Det är även ljudfil på skytten och Ghosts kontakt.

Det är en GM som trycker utanför BO port och återvänder dagen efter. GM tar sig in i porten och utanför BO lägenhetsdörr men blir gripen av polis utanför. Vet någon vilken tråd det kan vara?
Ghost resp Ghost Worldwilde är samma individ och är involverad i en massa skjut- och spränggrejer från 2022 och 2023... har spökat runt i otaliga FUPar. Knuten till Foxtrot och verkar (utöver Grekland som han alltså ska utlämnas från) ha befunnit sig i bl a Spanien (med utgångspunkt från telefonnummer han använt).

Tror du söker denna tråd:
(FB) Misstänkt mordcell stoppad – Stockholms län - 2022-01-14

Sedan är t ex följande tråd fullständigt nedlusad av Ghost:
(En sökning på "Ghost" i tråden ger två sidor med träffar)
(FB) Nio kopplade till "Kurdiska räven" åtalade för grova brott, Stockholm, 2022-12-06

__________________
Senast redigerad av 163-127-123-aka-1 2024-04-29 kl. 22:23.
Citera
2024-04-29, 22:26
  #1409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
.

Jag har tittat klart. Det var den Ghost. Han försökte ta sig från Spanien till Turkiet med båt men stoppades på Rhodos med någon annans pass.

Dokumentären benämnde honom som våldsam fotbollssupporter.
Citera
2024-04-29, 22:35
  #1410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Jag har tittat klart. Det var den Ghost. Han försökte ta sig från Spanien till Turkiet med båt men stoppades på Rhodos med någon annans pass.
Dokumentären benämnde honom som våldsam fotbollssupporter.
Sett två första avsnitten, verkar bra. Får kolla klart.
Citera
2024-04-30, 15:53
  #1411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
Sett två första avsnitten, verkar bra. Får kolla klart.

Har du tittat klart? Ingen aning vilken händelse det kan vara men mannen i paret säger att han har samma efternamn som en bekant. Men bekanten har inte varit i Sverige på tio år.

Edit. Bör vara denna. (FB) Man skjuten i radhus, Upplands-Väsby, (2023-11-14)
Citera
2024-05-03, 09:01
  #1412
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Har du tittat klart? Ingen aning vilken händelse det kan vara men mannen i paret säger att han har samma efternamn som en bekant. Men bekanten har inte varit i Sverige på tio år.

Edit. Bör vara denna. (FB) Man skjuten i radhus, Upplands-Väsby, (2023-11-14)
Där ser man. Tack. Den kände jag inte till alls. Sjukt, att något liknande kan drunkna helt i utbudet.

Näe, har inte hunnit kolla vidare men ska :-)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback