Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-12, 07:47
  #1
Medlem
Hej,
Jag har tidigare installerat Jönssonligan Jakten på Mjölner. Efter att ha tvingats installera om den funkar det plötsligt inte: Efter att jag klickar på installera står det director player error string expected. Har laddat ner senaste QuickTime men utan att det löses.
Tacksam för svar
Citera
2023-01-12, 09:26
  #2
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sluggo1988
Hej,
Jag har tidigare installerat Jönssonligan Jakten på Mjölner. Efter att ha tvingats installera om den funkar det plötsligt inte: Efter att jag klickar på installera står det director player error string expected. Har laddat ner senaste QuickTime men utan att det löses.
Tacksam för svar


Pröva ändra system kompatibelt system från windows 10-7 till 98-95 eller testa dig fram, du höger klickar på spel genvägen egenskaper & kompatibelt pröva klicka i minsta fönster.
Citera
2023-01-12, 11:30
  #3
Medlem
Hej.
Tror inte det är problemet, eftersom jag tidigare installerat detta utan problem med kompabilitet. Tror det är något annat fel.
Citera
2023-01-12, 15:30
  #4
Medlem
SockAccounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sluggo1988
Hej,
Jag har tidigare installerat Jönssonligan Jakten på Mjölner. Efter att ha tvingats installera om den funkar det plötsligt inte: Efter att jag klickar på installera står det director player error string expected. Har laddat ner senaste QuickTime men utan att det löses.
Tacksam för svar

du kanske ska nämna spelet i titeln elle
Citera
2023-01-12, 19:50
  #5
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sluggo1988
Hej.
Tror inte det är problemet, eftersom jag tidigare installerat detta utan problem med kompabilitet. Tror det är något annat fel.


Testa iallafall :rollingeyes:
Citera
2023-01-12, 19:52
  #6
Medlem
Ingen som vet i hela forumet vad DIRECTOR PLAYER ERROR avser? Har som sagt uppdaterad QuickTime installerad.
Citera
2023-01-12, 20:01
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sluggo1988
Har som sagt uppdaterad QuickTime installerad.
Eftersom spelet är 24 år gammalt är det föga troligt att en dagsaktuell QuickTime-version är det bästa alternativet.
Testa istället att installera Windows 98/Me i VirtualBox och jobba vidare med mjukvara från samma epok som spelet.
Citera
2023-01-12, 21:48
  #8
Medlem
Felmeddelandet jag får fram vid installation är alltså STRING EXPECTED <VOID>
Citera
2023-01-13, 12:41
  #9
Medlem
Jag installerade om datorn, efter det lyckades jag lösa problemet. Moderator kan låsa tråd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback