Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-18, 15:23
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanpaulsartre
Om en tjej är kär i mig, jag är kär i henne, men hon envisas med att vara ihop med någon annan och vägrar prata med mig, men vi umgås i samma kretsar, är det dags att springa långt därifrån…?

Finns inget mer ocharmigt än otrohet, låt henne vara det finns tusen andra att bli kär i
Citera
2023-05-03, 10:36
  #122
Medlem
jeanpaulsartres avatar
Jag ger det tid bara. Jag mådde inte bra när vi träffades och använde sannolikt besatthet för att fylla något sorts emotionellt hål.

Hon är fortfarande det vackraste konstverket jag någonsin skådat.

Jag har nu även märkt att det finns sidor hos henne som jag tidigare inte upptäckt ex. Att hon skrattar väldigt mycket. När hon är runt mig är hon helt emotionellt avstängd och rädd. Vilket gjorde det svårt att skapa kontakt, då även ja funkar på det här sättet när jag får känslor.
Citera
2023-05-03, 12:26
  #123
Medlem
jeanpaulsartres avatar
Jag antar att jag blev playead dock. Jag är väldigt grön på detta.
Citera
2023-05-03, 13:06
  #124
Medlem
jeanpaulsartres avatar
Hon sa att jag kändes som "hemma för henne" , men jag kanske är naiv helt enkelt.
Citera
2023-06-30, 18:46
  #125
Medlem
jeanpaulsartres avatar
Vissa investeringar ska man helt enkelt hålla sig bort ifrån - för marknaden är helt enkelt ej mogen ännu - och man måste ha marknaden på sin sida.

Den här kvinnan var helt enkelt inte kär i mig. Mot nästa.
Citera
2023-06-30, 19:04
  #126
Medlem
Ja man ska absolut försöka att inte förstöra andras relationer så gott det går. Sen vet jag att många personer är riktiga rövhål.
Citera
2023-07-14, 13:48
  #127
Medlem
jeanpaulsartres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elak-gubbe
Det tar tid att hitta nya kamrater mitt tips är att välja och vraka för vänner skall man ha resten av sitt liv. För min del så började jag leta i kretsar som jag egentligen inte skulle passa i men det visade sig att det var en fullträff med människor som är på mänsklighetens övre planhalva det tar tid att passa in men är värt det.

Vilka kretsar letade du i?
Citera
2023-07-14, 23:27
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanpaulsartre
Vilka kretsar letade du i?
Lärare, konstnärer, läkare, motormänniskor, nördar m.fl det gäller bara att gå på magkänsla och välja ordentligt t.ex de som suger ut ens kraft dvs jobbiga jävlar väljer jag bort omedelbart.
Citera
2023-07-17, 22:50
  #129
Medlem
jeanpaulsartres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elak-gubbe
Lärare, konstnärer, läkare, motormänniskor, nördar m.fl det gäller bara att gå på magkänsla och välja ordentligt t.ex de som suger ut ens kraft dvs jobbiga jävlar väljer jag bort omedelbart.

Absolut jag brukar gå på magkänsla. Det var min magkänsla som sa att jag var tvungen att bryta med gamla vänner.

Jag har hittills bara lyckats hitta likasinnade via nätet och enstaka annars. Är lite privat av mig men med tiden släpper det nog. Kommer inte göra misstaget att tvinga mig in i vönskapsrelationer den här gången iaf utan ta det som det kommer.

I värsta fall trivs jag väldigt bra i eget umgänge.
Citera
2023-07-22, 13:58
  #130
Medlem
jeanpaulsartres avatar
...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback