Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-03, 21:24
  #1
Medlem
Knarkpojkens avatar
Riktigt intressant kort ikväll i UFC.
Även en svensk som kommer att fightas då Jack Hermansson möter Dolidze.
Andra bra fights som jag ser fram emot är Tuivasa vs Pavlovich, Barbarena vs Dos Anjos är också bra.
Några veteraner som deltar på prelims är ju alltid kul att se dessutom.

Main card Börjar 04.00
Stephen Thompson vs. Kevin Holland
Rafael dos Anjos vs. Bryan Barberena
Matheus Nicolau vs. Matt Schnell
Tai Tuivasa vs. Sergei Pavlovich
Jack Hermansson vs. Roman Dolidze
Eryk Anders vs. Kyle Daukaus

Prelims börjar 01.00
Niko Price vs. Phil Rowe
Angela Hill vs. Emily Ducote
Clay Guida vs. Scott Holtzman
Michael Johnson vs. Marc Diakiese
Darren Elkins vs. Jonathan Pearce
Natan Levy vs. Genaro Valdez
Marcelo Rojo vs. Francis Marshall
Yazmin Jauregui vs. Istela Nunes
__________________
Senast redigerad av Knarkpojken 2022-12-03 kl. 21:35.
2022-12-03, 21:39
  #2
Medlem
Fejkits avatar
Ska bli roligt att se Hermansson igen, likaså Thompson. Diakese har ju gått och blivit brottare numera från att vara en underhållande stående fighter.
2022-12-03, 22:08
  #3
Avstängd
Halloween2s avatar
Längesedan jag såg någon gala så kanske får titta i natt.
2022-12-03, 23:10
  #4
Avstängd
Thompson lär få det svårt, då det börjar närma sig slutet för honom. Holland är mer atletisk och är den fightern med längre räckvidd.

Vi kommer att få se en Holland som kommer att försöka styra matchen mot mattan och eventuellt strypa eller låsa några av dennes lemmar.
2022-12-04, 02:02
  #5
Medlem
Knarkpojkens avatar
Missade dem två första matcherna då man sitter och glor på NHL.
Men slagit på nu och Levy vs Valdes har varit en riktigt fin fight dem 2 första ronderna.
Hoppas på avslut i tredje för någon, gillar båda två redan fast jag aldrig sett dem förut.
Underhållning med folk som försöker stå upp och knocka varandra istället för den tråkiga brottningen som ibland tar över vissa kort helt och hållet.
Detta kort ser bra ut, avslut i dem två första matcherna och denna fighten har varit sjukt underhållande.
2022-12-04, 02:03
  #6
Medlem
zxcvb45s avatar
Sist jag såg Holland var när Chimaev lekte med honom som en jävla trasa i buren, är Thompson på lika låg nivå som Holland?
2022-12-04, 02:44
  #7
Medlem
Knarkpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Sist jag såg Holland var när Chimaev lekte med honom som en jävla trasa i buren, är Thompson på lika låg nivå som Holland?

Thompson har inte haft det lätt på det senaste då han fått möta två stycken killar som har sin styrka på marken i form utav Belal Muhammed och Gilbert Burns.
Förlust i båda matcherna efter att ha blivit dominerad på marken i alla ronderna.
Klarade att inte åka på en submission men i övrigt så var dessa matcherna inte hans bästa.
Men ja jag håller med dig, för mig är Tuivasa vs Pavlovich den match jag ser fram emot mest.
Men Thompson vs Holland blir nog också rolig.
Blir striking i båda matcherna.
2022-12-04, 04:55
  #8
Medlem
Knarkpojkens avatar
Nu är det Hermansson i nästa match så fort han är klar med sina extremt långa intron och reklam.
2022-12-04, 09:48
  #9
Medlem
zxcvb45s avatar
Thompson var rolig att titta på, riktigt bra sparkar, synd att han inte fick en clean KO på holland bara.


Tai Tuivasa hade inte en jävla suck mot ryssen, några sekunder sen var hela hans ansikte helt blodigt, men det är ju så i tungvikt, träffar slagen är det typ kört.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback