Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-11-02, 18:23
  #13
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakencrille
Ja, det är frågan, om man skulle vilja ha en viss tag spridd, men inte har några som helst kontakter inom området...

Tagga över deras målning med ditt telefonnummer.
Citera
2022-11-02, 18:24
  #14
Medlem
OneTaps avatar
kolla med bennys lackering
Citera
2022-11-02, 18:25
  #15
Medlem
nakencrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falckkken
Vilken stad?

Vilken stad som helst, som jag svarade en annan här, men annars Hudik med omnejd.
Citera
2022-11-03, 02:18
  #16
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakencrille
Vilken stad som helst, som jag svarade en annan här, men annars Hudik med omnejd.

https://www.hudiksvall.se/Sidor/Uppl...-fri-vagg.html

Ta kontakt där, fixa upp en anslagstavleannons med korrekt info o kontaktuppgifter till dig samt vad du kan tänkas betala.
Säkert nått rötägg som hör av sig men typ 80-90% av alla graffare kan tänka sig att göra nått lagligt för pengar å få va lite kreativ på någon annans bekostnad.
Citera
2022-11-03, 15:55
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Säkert nått rötägg som hör av sig men typ 80-90% av alla graffare kan tänka sig att göra nått lagligt för pengar å få va lite kreativ på någon annans bekostnad.

"ha en viss tag spridd" som OP sökt låter inte som så lagligt jobb
Citera
2022-11-03, 17:03
  #18
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponk
"ha en viss tag spridd" som OP sökt låter inte som så lagligt jobb

ja då missuppfattade jag det.
vilken jävla pingo-pongo
Citera
2022-11-03, 17:31
  #19
Medlem
https://www.graffitisthlm.se/
Citera
2022-11-03, 17:36
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Vilken stad handlar det om?

I Stockholm skulle jag gå ner och prata med de som står och målar på klotterplanket i Tanto, eller kontakta polisens ungdomsgrupp, de brukar ha koll på ”taggar”.

Nice! Kanske man borde kontakta polisen angående knarklangare med bra röka också?
Citera
2022-11-10, 18:02
  #21
Medlem
nakencrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakencrille
Ja, det är frågan, om man skulle vilja ha en viss tag spridd, men inte har några som helst kontakter inom området...
Några fler tips, någon..?
Citera
2022-12-01, 06:50
  #22
Medlem
Skogsvandrings avatar
Lättast är Instagram. Många graffitimålare, oftast de mer etablerade sedan innan, promotar sina grejer där via beställningsjobb, tavlor eller liknande. Nåväl, kanske inte var och varannan direkt men det är relativt vanligt idag. Kika runt på Insta helt enkelt och skicka ett DM till den som känns intressant.
Citera
2023-02-08, 00:02
  #23
Medlem
Gå bara ut och måla själv? Varför skulle man vilja betala någon för att skriva ens tags låter riktigt stört.
Citera
2023-06-24, 23:53
  #24
Medlem
Gå till närmaste lagliga vägg, hitta en målare och presentera dig själv och fråga ifall han/hon kan göra en målning i utbyte mot betalning. Det är inte svårare än så?. Har också för mig att majoriteten av målare är i behov av pengar så de kommer förmodligen inte tacka nej
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback