Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-09-08, 21:22
  #73
Medlem
Stonedapess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkotikum
Skulle också bli kompenserad, men plötsligt slutade de svara mig. Trodde de gjorde en exitscam, men kollade sidan idag och den är sprillans ny, fräsch och uppdaterad. Såg att de hade en ny supportmail nu också, så slängde iväg ett meddelande, vidarebefordrade gamla konversationerna. Får se om de håller sitt ord.

Har du hört något mer från dem sen du lovades kompensation?

Hade mailkontakt med dem för ett par veckor sedan. De skulle skicka nytt så fort de fått in den nya batchen. Har ingen större tilltro men blir gärna motbevisad. Får jag fungerande grejer och blir kompenserad med vad jag blivit lovad ändrar jag såklart mitt omdöme till grönt.

Kikar in titt som tätt på sidan och blev förvånad när jag såg att den var uppfräschad, var även jag säker på exitscam. Varan verkar dock fortfarande vara markerad som slutsåld. Så antar att de inte fått in från sin leverantör än.
Citera
2023-09-16, 18:29
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedapes
Hade mailkontakt med dem för ett par veckor sedan. De skulle skicka nytt så fort de fått in den nya batchen. Har ingen större tilltro men blir gärna motbevisad. Får jag fungerande grejer och blir kompenserad med vad jag blivit lovad ändrar jag såklart mitt omdöme till grönt.

Kikar in titt som tätt på sidan och blev förvånad när jag såg att den var uppfräschad, var även jag säker på exitscam. Varan verkar dock fortfarande vara markerad som slutsåld. Så antar att de inte fått in från sin leverantör än.

Väntar också på kompensation, beställde 1g som inte fungerade över huvud taget. Jag har mailat utan att de svarar så jag tror inte vi kommer se något kompensation. Varan är inte "slutsåld" längre, så antingen har man tagit in nytt som fungerar eller så säljer man samma inaktiva pulver till ovetandes kunder.
Citera
2023-09-18, 16:46
  #75
Medlem
Stonedapess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstrut1234
Väntar också på kompensation, beställde 1g som inte fungerade över huvud taget. Jag har mailat utan att de svarar så jag tror inte vi kommer se något kompensation. Varan är inte "slutsåld" längre, så antingen har man tagit in nytt som fungerar eller så säljer man samma inaktiva pulver till ovetandes kunder.

Helt tyst på mail...

Har mer förtroende för aktören som delar namn med en läkemedelsgud. Hoppas de lanserar denna snart! Tills dess så där HXE lovande ut... Ska testa vid lön.
Citera
2023-09-21, 12:46
  #76
Medlem
Snarkotikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedapes
Helt tyst på mail...

Har mer förtroende för aktören som delar namn med en läkemedelsgud. Hoppas de lanserar denna snart! Tills dess så där HXE lovande ut... Ska testa vid lön.

Yep, samma här, fortfarande inget svar. Skickade iväg ett sista försök idag, men tvekar på att de kommer hålla sitt ord.

Mannen bakom läkemedelsguden är slirig men jävla duktigt ideologiskt driven. Om nån kan få pli på Sveriges RC marknad igen så är det han.

HXE är för övrigt en fin substans. Testade den för något år sen när den hade en kort vistelse på marknaden. Hoppas denna batchen är god för dig.
Citera
2023-12-05, 09:17
  #77
Medlem
Är det ers Höghet som tillhandahållit denna? Nu är dom väl döda helt och hållet men personligen har jag inte kommit in på hemsidan ända sen i somras. Tråkigt för dom var trevliga att ha o göra med även om det var upp och ner i kvalitet.

Hur som helst blev jag erbjuden en sample FXE från en leverantör inom EU. Ska inte säga nåt innan jag fått nåt paket men dom verkar fan jävligt reko. Bra alternativ om inrikesgrabbarna besviker. Om man ska tro recensioner (oberoende samt på deras egen sida) så verkar de vara riktigt bra kvalitet på deras grejer. Supporten är förvånande snabb dessutom för att vara rätt så högtrafikerat.

Återkommer med recension om det klarar tullen och överhuvudtaget är något något att hänga i granen. Blir min första rc-disso (eftersom PostNord tyckte polisen skulle få mitt 3 me pcpy)
Citera
2024-03-10, 19:55
  #78
Medlem
slimharlots avatar
Finns detta?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback