Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2024-03-06, 15:10
  #73
Medlem
P-addicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Jodå, jag gjorde nyss lite research på det hela, och den 2 Dec 2016 så laddade dom upp sin profilbild på Facebook för "Why Not Ladyboy Bar".

Men det är helt ok att du sitter och myser med LBs, även om det såklart kanske är trist att få reda på det såhär på nätet 8 år senare....


Aj..nästan slag under bältet 😅😅

P-addicted is back ^^
Citera
2024-03-08, 02:36
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-addicted
Aj..nästan slag under bältet 😅😅

P-addicted is back ^^

Välkommen tillbaka
Citera
2024-03-08, 03:06
  #75
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Jodå, jag gjorde nyss lite research på det hela, och den 2 Dec 2016 så laddade dom upp sin profilbild på Facebook för "Why Not Ladyboy Bar".

Men det är helt ok att du sitter och myser med LBs, även om det såklart kanske är trist att få reda på det såhär på nätet 8 år senare....

Haha, nej, minns att den då frekventerades av uteslutande mycket expats samt en och annan turist...
Men inser att jag var där innan 2016. Åren går.
Citera
2024-03-08, 03:22
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Haha, nej, minns att den då frekventerades av uteslutande mycket expats samt en och annan turist...
Men inser att jag var där innan 2016. Åren går.

Det låter lite som att du blandar ihop Why not bar på soi 20, som ligger på den lilla förgreningen av soi 20, nära Sukhumvit, och alltså inte Why Not på soi 4.

Se den på soi 20 här: https://www.google.com/maps/@13.7342...8192?entry=ttu

Om det är den du menar så förstår jag dig helt och hållet. Jag har en del goda minnen från sena kvällar där, med regnet som strilar ner utanför...
Citera
2024-03-08, 04:20
  #77
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Det låter lite som att du blandar ihop Why not bar på soi 20, som ligger på den lilla förgreningen av soi 20, nära Sukhumvit, och alltså inte Why Not på soi 4.

Se den på soi 20 här: https://www.google.com/maps/@13.7342...8192?entry=ttu

Om det är den du menar så förstår jag dig helt och hållet. Jag har en del goda minnen från sena kvällar där, med regnet som strilar ner utanför...

Nej, den på åttan, samma soi som Stable Lodge.
Som sagt (var då) en lugn bar.
Enda tjejerna var väl någon flickvän till expatsen samt servitrisen.
Ingen av dem hade kuk.

Edit: My bad. Har blandat ihop den med "We for U bar" på åttan. Menade den. Sorry.
__________________
Senast redigerad av Pitschka 2024-03-08 kl. 04:26.
Citera
2024-03-08, 04:25
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Nej, den på åttan, samma soi som Stable Lodge.
Som sagt (var då) en lugn bar.
Enda tjejerna var väl någon flickvän till expatsen samt servitrisen.
Ingen av dem hade kuk.


Okay. Var låg den? Har ju förändrats en hel del på soi 8 genom åren. Väldigt trevlig soi iaf
Citera
2024-03-08, 04:27
  #79
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Okay. Var låg den? Har ju förändrats en hel del på soi 8 genom åren. Väldigt trevlig soi iaf

My bad. Har blandat ihop den med "We for U bar" på åttan. Menade den. Sorry.
Citera
  • 6
  • 7
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3482076

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback