Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-03-09, 10:05
  #85
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Jag tycker donken har lyft sig betydligt den senaste tiden. Inte bara på de produkterna dom ändrat, utan rakt igenom bättre.

Nej förfan. Det där påminner om en kille som jobbade på McDonalds när jag var där. Jag frågade när dom började ta betalt för kranvatten på Mc Donalds. Han sa att det vart så så länge han jobbat där. Jag sa att så var det inte för 40år sedan. 1984. Var ju bara tvungen dra till det med åren för killen sa det där med att det vart så så länge som han jobbat där på ett jävla oförskämt sätt.

Folk som säger att Mc Donalds är bättre nu än på 1900-talet. Vet antagligen inte vad dom snackar om. Var väl inte ens födda då.

Rena giftet McDonald’s Fries: https://www.youtube.com/shorts/yyF04rNhSqY

Kan ju passa på och klaga på pommesen när jag ändå skriver. Att allt idag ska vara vegetabiliskt skit. Blir ju rena giftet och fritera i. Friterad pommes ska INTE vara vegetariskt. Ta vara på talgen från kossorna som ändå slaktas för att göra nötkött hamburgarna. Godare och nyttigare.
__________________
Senast redigerad av PingPongZong 2024-03-09 kl. 11:04.
Citera
2024-04-05, 18:01
  #86
Medlem
Von-Pilsners avatar
Fruktansvärd besvikelse!

Var och käkade på Mc.Donalds idag med Barnbarnen, beställde den ikoniska Big Mac menyn, och hel***e vilken jä**a besvikelse då vi upptäckte att man ändrat på ursprungligt recept på flera av sina klassiska hamburgare, exempelvis dressingen och löken samt brödet på burgaren, i detta fall Big Mac! Syrligt och vidrigt var en samlade bedömningen runt bordet! INTE OKEJ MC.DONALDS! 🤬🤮

Att slabba på sönderprocessad lök Smakar enbart sönderprocessad söndervattnad lök ovanpå en burgare gjord av en sönderprocessad köttmassa med tvivelaktigt innehåll annat än "nöt" samt en uppsjö av sunkiga grönsaker som kastats på i all hast och slutligen dränkts ner av denna nya vidrigt äckliga syrliga dressingen som är 100% oapptitlig över hela "burgaren"! Vi klagade över detta samt över den enorma mängd av dressing varpå vi erhöll en nygjord Big Mac, dock med SAMMA MÄNGD vidriga dressing IGEN på våra hamburgare!! 🤬🤮

Kan efter denna vidriga upplevelse klart konstatera att vi ALDRIG mer kommer besöka Mc.Donalds igen! 🤬🤮 Blir i bästa fall till att enbart besöka Burger King så tillvida att man inte slår på stort och väljer något av de avsevärt mycket bättre hamburgerrestaurangerna med sina premiumburgare från t.ex. Brödernas eller Babas Burgers alternativt Bastard Burgers, Här snackar vi då om 100% "High Premium class" på både deras 100% högrevsnöt och svenskproducerat bröd, grönsaker och öveiga tillbehör! 🤪🏆👍

Finns inte på världskartan att varken McDonalds eller BK kommer ens i närheten av dessa restaurangers extraordinära kvalitet och smak på sina smached burgers menyer, där snackar vi om premiumkvalitet i en helt egen liga dit Mc.Donalds och BK. eller ens Max aldrig kommer att kunna nå vare sig med kvalitet, smak eller service, förvisso är dessa övriga premium-restauranger lite mer kostsam, men här visar det sig att god smak och hög kvalitet både kostar och skall tillåtas få kosta efter denna horribelt vidriga smakupplevelse hos Mc.Donalds 🤬🤮
__________________
Senast redigerad av Von-Pilsner 2024-04-05 kl. 18:12. Anledning: Felstavat
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback