Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2023-01-11, 05:22
  #109
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Kunde lika gärna varit 5 Ryska ockupanter.
Tänk på det.
Kunde lika gärna vart fem av dina bröder
Tänk på det

Alltid undrat varför man våldtar i grupp? undra om dom andra som inte fick vara med tog varandra i fisen under tiden? är ju välkänt att människor från MÖ och afrika har en tendens att vara smygbögar.
Citera
2023-01-11, 05:50
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elclassico163
5 personer är misstänkta för grovt sexuell brott mot kvinna på tågstation.
5 st gärningsmän är misstänkta för våldtäkt genom att de i samråd och samförstånd genomfört flertalet samlag eller en andra sexuella handlingar som är jämförliga med samlag utan att målsäganden deltagit frivilligt. Brottet inträffade natten mellan lördag 25/6 och söndag 26/6 2022 i närheten av Flemingsbergs pendeltågsstation. Efter den misstänkta våldtäkten ringde målsänganden själv till 112 och berättade om det brott hon har blivit utsatt för.
Polisiärt arbete sattes in direkt och snart kunde 4 personer gripas, en femte person kunde inte identiferas och har fortfarande inte delgivits misstanke om brott.

Källa : https://www.krimfup.se/ & https://www.krimfup.se/search/hailea...e-weldemichael

Förundersökning / förundersökningsprotokoll / FUP : https://gofile.io/d/tj3p3f

En femte gärningsperson saknas, vad vet vi ? Kan vi lyckats hitta denne ?

Det finns redan en tråd om detta. 4 GM blev dömda den 30/12
Citera
2023-01-11, 07:48
  #111
Moderator
Chantres avatar
Trådar sammanfogade.

Utgången rubrik: Fyra män häktade för gruppvåldtäkt i Flemingsberg

Ny rubrik: 5 eritreaner våldtog kvinna på pendelstation i Stockholm (Flemingsberg) (jun-22)

/Mod
Citera
2023-01-11, 13:38
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Kunde lika gärna vart fem av dina bröder
Tänk på det

Alltid undrat varför man våldtar i grupp? undra om dom andra som inte fick vara med tog varandra i fisen under tiden? är ju välkänt att människor från MÖ och afrika har en tendens att vara smygbögar.
Nej det hade det inte, jag har inga bröder.
Det kunde lika gärna varit fem ockupanter, vilket det va.
Citera
2023-02-03, 21:35
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
Tyvärr får man omprioritera när samhället ser ut som den gör. Man som kvinna, att röra sig kl 03 en helgnatt är livsfarligt. Nu lyckades hon komma undan med livet i behåll.

Skaffa bil, be om skjuts, ändra arbetstider etc.

Jag tyckte också att hela grejen lät märklig först men efter att ha läst FUP står det ganska klart att kvinnan i fråga har psykisk ohälsa och även ett gravt alkoholberoende. Bara att läsa SOS-samtalet gav mig AIDS, så påverkad var hon. Det gick inte att hålla en konversation med henne överhuvudtaget. Därav blir det svårt att be henne omprioritera med tanke på den problematik hon besitter. Hon var i en utsatt situation i livet, dels rent allmänt men särskilt den natten.

Hennes vänner och professionella kontakter vittnar alla om BOs alkoholism och mentala tillstånd samt att detta aldrig hade hänt om BO varit nykter. Man kan känna hennes ångest och suicidala tendenser bara genom att läsa förhören med henne. För mig är det tydligt att hon helst av allt hade velat undvika denna situationen och att hon skuldbelägger sig själv mer än ni någonsin kommer kunna göra.

I mina ögon var det en människa i en särskilt utsatt situation som blev lite sugen på en av männen, och det kan man verkligen tycka vad fan man vill om.
Men ingenstans, oavsett tid eller område, gav hon samtycke till ett vidrigt jävla gangbang av främmande män i en skogsdunge. Filmad och förnedrad.
Citera
2023-05-26, 06:03
  #114
Medlem
Finns det möjligen någon vänlig själ som kan dela Fupen. Det går inte att öppna länken.
Citera
2023-05-26, 08:07
  #115
Medlem
5 svenskar kanske? Precis som Isak fotbollsspelaren.
Citera
2023-05-26, 08:08
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stin4
Jag tyckte också att hela grejen lät märklig först men efter att ha läst FUP står det ganska klart att kvinnan i fråga har psykisk ohälsa och även ett gravt alkoholberoende. Bara att läsa SOS-samtalet gav mig AIDS, så påverkad var hon. Det gick inte att hålla en konversation med henne överhuvudtaget. Därav blir det svårt att be henne omprioritera med tanke på den problematik hon besitter. Hon var i en utsatt situation i livet, dels rent allmänt men särskilt den natten.

Hennes vänner och professionella kontakter vittnar alla om BOs alkoholism och mentala tillstånd samt att detta aldrig hade hänt om BO varit nykter. Man kan känna hennes ångest och suicidala tendenser bara genom att läsa förhören med henne. För mig är det tydligt att hon helst av allt hade velat undvika denna situationen och att hon skuldbelägger sig själv mer än ni någonsin kommer kunna göra.

I mina ögon var det en människa i en särskilt utsatt situation som blev lite sugen på en av männen, och det kan man verkligen tycka vad fan man vill om.
Men ingenstans, oavsett tid eller område, gav hon samtycke till ett vidrigt jävla gangbang av främmande män i en skogsdunge. Filmad och förnedrad.
Hon blev sugen på en neger?

Kan det inte varit så att dessa predatorer i vanlig ordning vandrat runt för att rätt offer ska dyka upp. Det är vad dessa primater alltid gör, hänger i flock och väntar på tillfällen att råna, våldta, misshandla…
Citera
2023-05-26, 08:17
  #117
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Jo, så menade de nog, men skulle inte bli förvånad om alla 4 inte kände varandra, utan bara passade på att delta i aktiviteten när tillfället erbjöds.

99% att det är MENA-folk. Tror inte det finns ett enda dolumterat fall med en våldtäkt av dem här typen när det inte varit det.

Jodå, det finns, exempelvis fallet som tråden berör då Eritrea ligger i Östafrika, inte MENA (Mellanöstern och Nordafrika). Och nu tycker kanske du att jag märker ord, och det är korrekt.

Vad gäller våldtäkten så… ja, vad ska man säga? Hugg av dem kuken och dumpa med betongsneakers i Nybroviken
Citera
2023-05-26, 08:19
  #118
Medlem
grey.eagles avatar
Gissar att våra politiker och journalister är så stolta när de läser sånt här.
Citera
2023-05-26, 10:00
  #119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Jodå, det finns, exempelvis fallet som tråden berör då Eritrea ligger i Östafrika, inte MENA (Mellanöstern och Nordafrika). Och nu tycker kanske du att jag märker ord, och det är korrekt.

Vad gäller våldtäkten så… ja, vad ska man säga? Hugg av dem kuken och dumpa med betongsneakers i Nybroviken

Ok, för mig är det MENA-folk, men rätt ska vara rätt! Min poängen förstår du nog ändå
Citera
2023-05-26, 10:21
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Gissar att våra politiker och journalister är så stolta när de läser sånt här.
Det är inte politiker och hournalister som drabbas. Sen ger det jobb... poliser, åklagare, nämndemän, fångvaktare osv.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback