Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-11-18, 01:43
  #49
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godnattrunkaren
Jag är i varje fall inte döende. Officiellt. Skönt att få klartecken även om jag fick gå hem från sjukhuset för ett tag sedan. Formalia.

Är så trött på alltet som vi kallar livet. Varje dag när jag kommer hem och tittar igenom övervakningkamerornas inspelningar och ser mig själv fylls jag sv äckel för jag är så motbjudande och vidrig.

Det finns ingen hjälp. Mot fysisk fulhet. Förtyiåplus och motbjudande vidrig äcklig värdelös. Misslyckad och hatad av alla.

Neeeej piller gjälper inte. Det är lobotomi.

Skulle lyfta vikter i dag men jag har sovit dåligt så länge att gnistan hade slocknat i dag. Fick telefon från läkaren att jag inte var döende. Men det gjorde mig inte gladare. Tog ett snabbt CTXC-intervallyoutubevideo där jag höjde motståndet på cykeln varje effort. 20 minuter. För jag måste ändå göra något. Och sen kvällspromenad. Ser inte några av dom vackra kvinnorna i parken längre dom som alltid sprang. Dom blev väl äcklqde av min närvaro.

Vad ska man behöva göra för att bli omtylctk? Jag är en snäll människa. Men det räcker knte elöee hur? Man ska ha sex appeal och världsvana. Veta hur man pratar med kvinnorna. Inte en skygg nörd som vårdar sina känslor ömt.

Jag är fan medelålders nu men önskar ändå att jag en dag kommer få barn som jag får älska och vårda. Förstår inte att man vill självmant sortera bort sig från genpoolen. Vad är det för destruktiv social konstruerad smitta som gör att man tänker i dom banorna?

Spontant känns det som du promenerar aningen för mycket. Hur mår knäna av det?

Du säger att du har hög IQ och ett krävande jobb. Får man fråga inom vilken bransch och hur stor lön du drar in? Status och förmåga att försörja en familj och ha pengar över till ett bra, eftertraktat boende är något dagens kvinnor värderar högre än tidigare. Där har du kanske din chans?

Har du möjlighet att jobba från utlandet är ju världen ett spelfält likaså. Tycker ingen ska skaffa en kvinna från ett fattigt land utan hålla sig till länder med någorlunda samma ekonomiska förutsättningar. Det blir inget köpeäktenskap på så vis. Jobba i Norge, höja sin lön och hitta kärleken där?

Glöm inte bort att träna hjärnan genom t ex goda läsvanor. Sen jag hittade Litteraturbanken.se har jag betat av otaliga svenska klassiker och fått insikter om 1800-talet som bara lockat till mer läsning. Som bonus sover jag mycket bättre också.

Till sist: har du låga testosteronnivåer? Ska man tro folk på Flashback blir livet lättare efter genomgången behandling.
Citera
2022-11-18, 07:01
  #50
Medlem
Om du tycker att du är snäll så är det något bra att ta tillvara på. Du kan träna på att försöka vara snäll på Flashback och försöka ge kärlek och utvecklas. Lyssna, tolka och bemöt inlägg.
Vad livet går ut på kan nog bara du svara på. Men du behöver ju bestämma dig. Omge dig av människor som gör att du utvecklas.
__________________
Senast redigerad av JohnWicks 2022-11-18 kl. 07:29.
Citera
2022-11-21, 21:51
  #51
Medlem
Har kört hårt på cykeln för jag har haft ont i armen några dagar. Arbetat hårt ändå. Så svetten dränker kläderna som om jag stått i duschen. Det är så jävla skönt.
Citera
2022-12-31, 23:34
  #52
Medlem
Har haft en del motgångar i livet dom senaste månadaderna. Styrketräningen har kommit av sig litet. Men cardioträningen har jag inpräntat i
Mitt DNA så den gör jag varje dag.

Så nu har jag börjat lyfta igen i två veckor regelbundet. Det har varit en väldigt svår tid där jag övervägt självmord mer än 1 gång men också så har jag missbrukat mat väldigt mycket så jag har gått upp i vikt på grund av själslig sorg. Kommer att ta mig i kragen igen om jag inte gör slut på livet.

Men i grunden är jag en vidrig människa som inte förtjänar att leva.

Trots att jag förfallit och inte tränat så mycket som jag borde så har jag under senaste träningspasset med vikter gjort framsteg.

Det jag saknar mest är inte hårda vikter.
Citera
2023-03-29, 13:47
  #53
Medlem
Gick till gymmet men vände nästan omedelbart i dörren för jag blev stirrad på av alla och jag som har köpt massa nya grejer bara för att jag ska gå på gym som nya inneskor för det hade jag inte och en ny tröja för jag har bara tränat i sånt där enkelt linne förut för jag har alltid tränat själv. Men alla stirrade på mig så jag gick därifrån direkt och kommer aldrig gå tillbaka.

När jag gick hem skulle jag korsa en väg och då kom det först en stor lastbil i ganska hög fart som jag ville gå ut framför och sen kom det en i den andra riktningen och jag kände suget också. På andra sidan vägen stod en man och stirrade på mig som om han visste.

När jag kom hem slog jag mig i ansiktet. Det blev ett blåmärke. Så jag jobbar hemma några dagar.
Citera
2023-03-29, 13:54
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godnattrunkaren
Gick till gymmet men vände nästan omedelbart i dörren för jag blev stirrad på av alla och jag som har köpt massa nya grejer bara för att jag ska gå på gym som nya inneskor för det hade jag inte och en ny tröja för jag har bara tränat i sånt där enkelt linne förut för jag har alltid tränat själv. Men alla stirrade på mig så jag gick därifrån direkt och kommer aldrig gå tillbaka.

När jag gick hem skulle jag korsa en väg och då kom det först en stor lastbil i ganska hög fart som jag ville gå ut framför och sen kom det en i den andra riktningen och jag kände suget också. På andra sidan vägen stod en man och stirrade på mig som om han visste.

När jag kom hem slog jag mig i ansiktet. Det blev ett blåmärke. Så jag jobbar hemma några dagar.


Tror inte alla stirrade på dig sitter nog i ditt huvud . Men tycker inte du ska ge upp. Försöker också hålla i min träning . Snart uppe i 3 månader i sträck .

Tycker du ska investera i ett hemma gym. Behövs inte mycket. Köp en träningsmatta. Gummiband , gummiband med handtag , 2 medicinbollar typ 6&8 kg. Hantlar 8&12 kg en skivstång med vikter. 3 olika kettlebells 4 8 12 kg.

Finns massor av övningar och program du kan göra hemma. Vissa även gratis. Så kör du hemma tills du känner bekväm att gå till gymmet igen.

Ge inte upp och kämpa på!
Citera
2023-03-29, 14:07
  #55
Medlem
Har ett hemmagym men får inte använda det för mina idiotiska grannar har klagat. Jobbet hade ett gym som ingen använde så där fick jag vara ensam men nu har dom tagit bort det för utrymmet behövdes till annat. Startade en tråd om gymetikett för några dagar sen där jag beskrev situationen, som modsen låste för hen orkade inte radera OT-inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Tror inte alla stirrade på dig sitter nog i ditt huvud . Men tycker inte du ska ge upp. Försöker också hålla i min träning . Snart uppe i 3 månader i sträck .

Tycker du ska investera i ett hemma gym. Behövs inte mycket. Köp en träningsmatta. Gummiband , gummiband med handtag , 2 medicinbollar typ 6&8 kg. Hantlar 8&12 kg en skivstång med vikter. 3 olika kettlebells 4 8 12 kg.

Finns massor av övningar och program du kan göra hemma. Vissa även gratis. Så kör du hemma tills du känner bekväm att gå till gymmet igen.

Ge inte upp och kämpa på!
Citera
2023-03-30, 08:50
  #56
Medlem
TyskFalthares avatar
Varför tror du att någon ska tycka om dig? Läs igenom dina kommentarer, du må vara deprimerad men det betyder inte att du inte kan bete dig? och du kallar dig själv snäll, du beter dig som en skitstövel.

Klart att ingen ens vill vara i din närhet, ännu mindre älska dig.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback