Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-07-19, 19:09
  #61
Medlem
mammasguds avatar
För en själv är det väl av två anledningar;

1. Vill ej riskera att bruden slutar suga mitt medans man kommer eller får för sig att dra ut ballen ur muttan.

2. Kanske inte just "nu kommer jag" utan "nu kommer jag snart" kan man ju säga för att dubbel-checka att tjejen är ok med det. Alltså att hon inte själv är nära att komma och så råkar man komma precis innan henne och sen orkar man inte köra mer

Alltså. Har i mitt fall inget att göra med att jag själv blir kåt på att uttala frasen eller att jag skulle tro att bruden blir kåt av det, haha.

Edit: Som nån nämnde tidigare kanske man har en tjej med relativt bra kontroll över sina orgasmer som då kan komma samtidigt som en själv.
Citera
2023-09-28, 06:34
  #62
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
För en själv är det väl av två anledningar;

1. Vill ej riskera att bruden slutar suga mitt medans man kommer eller får för sig att dra ut ballen ur muttan.

2. Kanske inte just "nu kommer jag" utan "nu kommer jag snart" kan man ju säga för att dubbel-checka att tjejen är ok med det. Alltså att hon inte själv är nära att komma och så råkar man komma precis innan henne och sen orkar man inte köra mer

Alltså. Har i mitt fall inget att göra med att jag själv blir kåt på att uttala frasen eller att jag skulle tro att bruden blir kåt av det, haha.

Edit: Som nån nämnde tidigare kanske man har en tjej med relativt bra kontroll över sina orgasmer som då kan komma samtidigt som en själv.

Jag brukar alltid säga till när jag är på väg, nu kommer jag snart. Jag kan bli ganska högljudd när det går för mig, sånn har jag nog alltid varit.
Citera
2023-09-28, 17:44
  #63
Medlem
Inteillapinkats avatar
Bättre och stöna 'Lasten är på G'
Citera
2023-10-03, 23:41
  #64
Medlem
För att man ofta får ett svar att "kom när du vill, vart du vill"
Citera
2023-10-27, 01:56
  #65
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammenil0
Har funderat på varför killar säger ''Jag kommer nu'' innan de kommer - vad är anledningen?
Att de inte ska råka nå extas inuti så du kanske blir gravid. Det är omtänksamt.
Citera
2023-10-27, 02:19
  #66
Avstängd
slimcharlesyes123s avatar
För att det känns osnyggt att gå i mun när hon inte är beredd. Fortsätter hon som om ingenting är på väg att hända eller gör sin grej så blir man genast lite småförälskad precis innan man når Nirvana.

Knullar man så säger jag detta för att kolla om man får någon skäll för att man både är bedrövlig och ute på hal is. Ett 'Kom' till svar eller andra parningsfraser och läten av honan är även det mycket befriande.
__________________
Senast redigerad av slimcharlesyes123 2023-10-27 kl. 02:29.
Citera
2024-03-12, 08:26
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybrmind
Beta cucks som kollat på för mycket Porr och tror tjejen tänder på det är nog förklaringen

precis därför!

min tjej glor på mitt sprutande med stor inlevelse.

så fort det börjar flyga gegg avger hon ett väldigt speciellt stön som bevisar hennes intresse i att se min kuk avge sitt slask, kan ge lite olika mycket effekt beroende ifall jag sprutar på mej själv, på henne eller nån annanstans enligt överenskommelse alternativt att jag plötsligt vill spruta nån annanstans som överaskning

hursomhelst hon älskar det

alla kanske inte gör det

men jag är nöjd som har tjej som verkligen glooooor på sprutet med intresse å medkälnsla
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback