Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-07-03, 05:31
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Strickland levde inte riktigt upp till sitt tugg på PK:n..
Nej verkligen inte,men så jävla dum strategi av honom.
2022-07-03, 06:17
  #26
Medlem
Så jäkla överlägsen volk är
2022-07-03, 06:25
  #27
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Så jäkla överlägsen volk är
Japp, hoppades att han skulle knocka Max. Går han till lättvikt så tror jag inte att han fixar bältet där.
2022-07-03, 06:35
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Japp, hoppades att han skulle knocka Max. Går han till lättvikt så tror jag inte att han fixar bältet där.
Vet de fan asso..får ej glömma snubben har varit tungviktare.
Men hade varit kul se en fight mot nån Top 5 i lw divisionen.
2022-07-03, 12:43
  #29
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Japp, hoppades att han skulle knocka Max. Går han till lättvikt så tror jag inte att han fixar bältet där.
För att Oliveira är för bra eller? Tror han skulle stå sig bra mot Oliveira åtminstone.
2022-07-03, 13:50
  #30
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
För att Oliveira är för bra eller? Tror han skulle stå sig bra mot Oliveira åtminstone.
Jag tror att Oliveira skulle submitta honom, precis som han gjorde med Gaethje och Poirier. Det skulle också bli intressant att se hur Volkanovksy skulle klara sig mot Gaethje, Poirier och Chandler stående.
2022-07-03, 13:52
  #31
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Jag tror att Oliveira skulle submitta honom, precis som han gjorde med Gaethje och Poirier. Det skulle också bli intressant att se hur Volkanovksy skulle klara sig mot Gaethje, Poirier och Chandler stående.
Hur får Oliveira fighten till backen dock? Visst kan han eventuellt submitta Volkanovski om han får fighten dit på rätt sätt, men hur?
2022-07-03, 13:54
  #32
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Hur får Oliveira fighten till backen dock? Visst kan han eventuellt submitta Volkanovski om han får fighten dit på rätt sätt, men hur?
I natt hamande Max och Alex i clinch ett par gånger. Samma sak skulle säkert kunna hända mot Oliveira och med hans skills så behöver han ju inte ens ta det till backen då han submittar folk stående!
2022-07-04, 09:04
  #33
Medlem
Bra gala. Bättre än väntat och main fighten som man var mest taggad inför levererade inte alls.
Omalley lyckas inte ens besegra en rank 9 fighter vilket inte är dåligt i sig. Men med den hypen han har så var det uselt. Tror han snart lämnar ufc.
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback