Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-02, 18:00
  #409
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Det där är bara skitsnack och jag är trött på att höra de där paranoida vanföreställningarna!

Det är ingen som har sagt att Ryssland ska ta något annat land utan det här var helt och hållet NATO som började provocera.
Sedan fick Ukraina veta det och de fick ta konsekvenserna.

Nu är det fan ta mig upp till det ukrainska folket att själva sparka ut den korrupta galna Tiggar dvärgen från Kiev!!

Börjar på allvar bli trött på honom på alla andra som hela tiden håller med och bara vill skicka pengar ner i detta svarta hålet.

Ukrainas sak är fortfarande inte våran.
Gråt lite så känns det bättre. Ryzzland kanske kan få några kronor från sina nya kompisar i Nordkorea.
Citera
2022-08-02, 18:05
  #410
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spugge
Ja, Ukraina ska självklart få detta eftersom de försvarar mänskligheten mot den nazistiska invasionsarmén.
Håller helt med.
Citera
2022-08-02, 20:07
  #411
Medlem
Det är väl värda pengar för att slippa ett riktigt krig mot Ryssland om 10+ år.
Citera
2022-08-04, 06:16
  #412
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Aldrig i livet.

Zelensky är den största tomten jag någonsin sett.

Snubben tvingade fram Ryssland och Putin att attackera Ukraina. Nu får han lida för det och stå för sin egen politik.
Instämmer, aldrig i min livstid (runt 50 år) har jag sett en lika passive-aggressive, dramaqueenig ledare för ett land i krig eller allvarlig kris. Men så är han ju också ex-komiker och någon sorts såpaskådis.

Zelensky borde göra en cover på Britney Spears' Gimme More!
Citera
2024-04-21, 07:52
  #413
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Instämmer, aldrig i min livstid (runt 50 år) har jag sett en lika passive-aggressive, dramaqueenig ledare för ett land i krig eller allvarlig kris. Men så är han ju också ex-komiker och någon sorts såpaskådis.

Zelensky borde göra en cover på Britney Spears' Gimme More!

Så har då den kokainknarkande, tiggande, judiska nazisten med sina lyx-yachter och lyxvillor på Rivieran och på Bahamas fått stöd av den dekadenta amerikanska kongressen med 650 miljarder. UTMÄRKT. Vi behöver fler som Zelensky i kampen mot ondskan. När ställer våra skådespelare i Sverige upp på samma hjältemodiga sätt med risk för sina egna liv?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback