Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-10, 22:56
  #1
Medlem
Hallå! Jag behöver eran hjälp!



Tidigare erfarenheter:
Har kört en sväng på runt ett år för ett par år sedan, testo npp dbollar och även en tren.
Detta blir andra gången jag hoppar på tåget och jag är stenhårt motiverad.

Skador:
Har problem med vänster axel därför valet av deca bland annat, borde jag lägga till något? Kan inte maxa i något som har med bröst och göra. Vad tror ni? Vilka övningar för att belasta axeln så lite som möjligt rekommenderar ni?


Ålder
27
Längd
173
Vikt
63 kg (tuff period en längre tid så har blivit riktigt liten. I mitt bästa skick vägde jag 80 och var stenhård.

Kroppsfett
Uppskattning: 7-14%

Träningserfarenhet
Lång erfarenhet av innebandy och annan slags träning, och kanske 2 års GYMerfarenhet men besitter ganska stor kunskap inom hur kroppen fungerar då jag har en utbildning som personlig tränare i bagaget.



Historia:
Senaste jag skulle våga påstå 2 åren har varit i uppförsbacke och börjar äntligen få rätsida på saker och ting. Har med hundra procent säkerhet inte haft igång egen testo produktion.
JAG VILL FÅ TILLBAKA LUSTEN OCH DRIVET!!!

Mål till kur:
Jag har enbart tänkt lägga på mig så mycket massa som möjligt då det varit näringsbrist en längre period, starta muskelminnet och få igång drivet igen, sexlust varit lika med NOLL sista 1.5året, kanske två. Deprimerad och fått springa i uppförsbacke.

Längd på kuren:
Börjar väl med 16veckor men cruisar väl förmodligen längre än så. Inputs på hur jag ska lägga upp det i fortsättningen? Lägga till eller ta bort? Kör väl 6-7 dagar i veckan ett pass.



Tillskott:
Alpha men vitamin från myprotein. 21 olika vitaminer och mineraler.

Gainer: 450kals / 35g protein per serving


-------------‐------------------------------------------
Start 7e maj 2022

Första stick

Testo E 500mg
Deca 200mg
(Jag vet jag borde ha frontat första stycken testo iallafall men vi börjar här)

Nästa stick höjer jag decan till 400.

Var femte dag injektioner =)
-----------------------------------------------------------


Kosten ser ut följande:
Uppskattningsvis intag på 60/80g protein och så kanske 2500-3000 kals per dag.

Har problem o börja vräka i mig ännu så jag börjar här, vet att aptiten kommer nu och snabbt.


Arimidex, är det något jag behöver? Förslag och inputs? Sen funderar jag på att köra 40mg dbollar första 6veckor? Inputs?

Ni får hänga med på min resa och dagbok här, jag hoppas det glädjer någon och alla inputs, tips och rekommendationer TAS TACKSAMT EMOT!

Mvh,

Vapenexperten

Tack!
__________________
Senast redigerad av Vapenexperten 2022-05-10 kl. 23:40. Anledning: Edit
Citera
2022-05-10, 23:48
  #2
Medlem
Gabbegy000s avatar
Fel forum, varför kör du injektion e5d istället för att köra e3,5d 300mg samt 250 istället, men lycka till!
Citera
2022-05-11, 00:08
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Fel forum, varför kör du injektion e5d istället för att köra e3,5d 300mg samt 250 istället, men lycka till!


varför anser du det är bättre när det är två långsamma estrar som tas var femte dag?
Jag har inte bråttom utan det är väl bättre och börja såhär.
__________________
Senast redigerad av Vapenexperten 2022-05-11 kl. 00:12. Anledning: Edit
Citera
2022-05-11, 00:14
  #4
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapenexperten
varför anser du det är bättre när det är två långsamma estrar som tas var femte dag?
Jag har inte bråttom utan det är väl bättre och börja såhär.

Undrade bara, vet inte om det är bättre men man får väl jämnare nivåer och minskar risken för biverkningar.
Citera
2022-05-11, 00:15
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Undrade bara, vet inte om det är bättre men man får väl jämnare nivåer och minskar risken för biverkningar.

Både testo e och deca ska tas var femte dag. Så mina nivåer kommer nog vara jämna ändå.
Citera
2022-05-11, 01:32
  #6
Medlem
Diversifierats avatar
Kan du inte få testonivån utredd och se om du får det utskrivet på recept eller ej.
Citera
2022-05-11, 06:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diversifierat
Kan du inte få testonivån utredd och se om du får det utskrivet på recept eller ej.

Skulle få så låga doser oavsett.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback