Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-05-11, 09:17
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzcool
ja det har jag redan gjort, men tycker ändå dem var otrevliga och kalla så jag vill flytta nu har tittat på loopia

Har du eller har du inte pratat med Swedbank om att bli ersatt för förseningsavgiften? Det låter inte som det på sättet du svarade på.
Citera
2022-05-19, 21:41
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Har du eller har du inte pratat med Swedbank om att bli ersatt för förseningsavgiften? Det låter inte som det på sättet du svarade på.

gjorde faktiskt det och fick den ersatt som tur var tycker ändå billmate var otrevliga så kommer flytta, men kommer då betalningen jag gjort för hela året vara värdelös?
Citera
2022-05-20, 20:27
  #15
Medlem
Freddyfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzcool
perfectsense eller webb.se kräver mig på påminnelseavgift genom billmate dem kunde inte vara snälla att ta bort detta efter att dem fick veta problemen med swedbank, så jag kommer flytta min domän och undrar var jag ska gå, hittade svenskadomäner.se men dem vill ha auth kod direkt så det känns lite för mycket om jag inte ens känner till sidan, så jag skulle vilja ha rekommendationer på bra sidor att använda helst med kivra stöd så jag inte missar fakturor


Det är scam - tusentals utav mina kunder har fått dessa den senaste månaden.
Citera
2022-05-20, 20:27
  #16
Medlem
Freddyfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Miss Hosting har också ett gratis DNS-paket.
https://misshosting.se/

Misshosting är riktigt uselt

Loopia är bättre (och då hatar jag loopia)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback