Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-05-09, 17:59
  #13
Medlem
MrBabyBoys avatar
Jag minns som grabb när vi var ute och hittade nåt slags rengörings-skumspray. Man kunde taga med det, det var vitt och såg ut som riktig spray men skummet avdunstade efter ca två minuter och sedan syntes inga spår.
Vi tagade och det följde efter nån gubbe på cykel som ville gripa oss.
Citera
2022-05-15, 12:00
  #14
Medlem
John-Roccas avatar
Måste vara en spontan engångsföreteelse?
Kan inte tänka mig att någon går och skaffar lypsyl med avsikt att tagga med. Den måste gå åt snabbt som tusan.

Jag tror att jag också har sett det någonstans.
Citera
2022-08-09, 18:55
  #15
Medlem
Halte Haralds avatar
Såg tråden av en slump och kom på att jag sett flera på tiktok som gör "egna" pennor som dom fyller med vatten typ så skriver dom med vatten på väggar etc.
Citera
2022-08-10, 21:21
  #16
Avstängd
Aldrig sett detta, men ska hålla utkik!
Citera
2022-08-11, 15:56
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Såg tråden av en slump och kom på att jag sett flera på tiktok som gör "egna" pennor som dom fyller med vatten typ så skriver dom med vatten på väggar etc.

Alltså alla 12-åriga übertoys? Jo det har jag också sett. Tryckt "inte intresserad" varje gång för jag ser hellre inget graff alls än den där skiten.

För att vara on topic så har jag kört med lypsyl någon enstaka gång i tunnelbanan på hemresor från klubb/bar och fester innan. Då på rutorna och givetvis slängde jag lypsylen efteråt. Det funkar bra men går som sagt åt jävla snabbt. Bästa är väl om du hittar någon annans lypsyl att göra det med än ditt egna
Citera
2023-06-24, 23:56
  #18
Medlem
Inte sett tidigare, har dock sett tags med superlim på glas. Verkar sitta ganska länge
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback