Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2023-08-17, 19:33
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Intressant att usa driver lgbt propaganda och ryssland gör ultimata machopropagandan i deras värvningsreklam, men verkligheten är antagligen det motsatta i båda fallen.
Också slagit mig. Ryssland som skulle vara anti lbtq har ju faktiskt världens största bög knullande militärarmé.
Citera
2023-08-17, 19:58
  #110
Avstängd
Elon-Fiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Tja... Siffrorna talar sitt tydliga språk:
https://www.atlanticcouncil.org/wp-c...y-Holachek.pdf

https://www.insideedition.com/russia...sitive-ukraine

Det där U-landet i öster har alltid haft en självmords- och AIDS-statistik som fått Europa att framstå som rena utopin.
Ja antalet bögar ligger ju i topp, 16% mot västs 10%

Dessutom världens högsta HIV-smittspridning utanför Afrika.

Man kan ju förstå att Ryssland nu via lagstiftning försöker få stopp på bögandet.

Troligtvis omöjligt då just sexualitet inte går att stoppa med lagstiftning...
Citera
2023-11-28, 16:10
  #111
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Hur pass utbrett är det ryska bögeriet bland vatniksen? Putin såg ju ingen annan utväg än att förbjuda bögandet i armén så det är självklart extremt och säkert ett av skälen till att homofederationen går mot ett episkt nederlag.

Fan va äckligt med bögande militärer alltså...
Citera
2023-11-28, 18:09
  #112
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Putin såg ju ingen annan utväg än att förbjuda bögandet i armén så det är självklart extremt... Fan va äckligt med bögande militärer alltså.
Hur säger man Major Gaylord på ryska?
Citera
2023-11-28, 21:00
  #113
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Jag tycker nog vi borde kalla odjuren i den ryska "armen" för något annat än "bögar".

När vi i den civiliserade världen använder ordet bög är det ju vanligtvis för att beskriva snälla killar som sjunger musikal eller gillar inredning och melodifestivalen.

Medan "bögarna" i den ryska orch-hordens ursäkt till armé är primitiva odjur, barnmördare och våldtäktsmän som näppeligen kan klassas som homo sapiens.

Eller så kan vi kanske bara kalla dem för "ryssar", det borde förklara det mesta!

//FCR
Citera
2023-12-04, 02:48
  #114
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Eller så kan vi kanske bara kalla dem för "ryssar", det borde förklara det mesta!
Det är det det hela handlar om: Ett dysfunktionellt och icke-fungerande land med en självdestruktiv kultur av missförhållanden.
https://www.vice.com/en/article/gqdx44/full-v13n4
Citat:
Valentina Melnikova, who runs the Union of Soldiers’ Mothers Committees, says that rape is endemic.
She mentions sleep deprivation, beatings, starvation, and forced labor as some of the other tactics used to break dukhi.
Citera
2023-12-24, 21:52
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Jag tycker nog vi borde kalla odjuren i den ryska "armen" för något annat än "bögar".

När vi i den civiliserade världen använder ordet bög är det ju vanligtvis för att beskriva snälla killar som sjunger musikal eller gillar inredning och melodifestivalen.

Medan "bögarna" i den ryska orch-hordens ursäkt till armé är primitiva odjur, barnmördare och våldtäktsmän som näppeligen kan klassas som homo sapiens.

Eller så kan vi kanske bara kalla dem för "ryssar", det borde förklara det mesta!

//FCR
Alla Europeiska män bör frukta de ryska bögsoldaterna. De kommer att sätta på varenda karl, när de kommer hit. Jag hoppas jag hinner dö innan de är här, eftersom jag är urgammal,
Citera
2023-12-25, 20:32
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Också slagit mig. Ryssland som skulle vara anti lbtq har ju faktiskt världens största bög knullande militärarmé.

Kanske det är just bögarna man först och främst skickar ut i kriget för att bli av med dem där hemma. Alla involverade vinner ju på det, Putinregimen slipper det han kallar för västerländskt svineri och bögsoldaterna får tillgång till mera stjärt än vad de orkar med.
Citera
2023-12-25, 22:59
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Alla Europeiska män bör frukta de ryska bögsoldaterna. De kommer att sätta på varenda karl, när de kommer hit. Jag hoppas jag hinner dö innan de är här, eftersom jag är urgammal,
De kommer aldrig mer hit. Vi stoppar dessa untermenschen med bly och vi gör det nu. Vi måste även göra samma sak med muslimer, negrer och araber.
Citera
2024-01-02, 18:02
  #118
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandolol
Kanske det är just bögarna man först och främst skickar ut i kriget för att bli av med dem där hemma. Alla involverade vinner ju på det, Putinregimen slipper det han kallar för västerländskt svineri och bögsoldaterna får tillgång till mera stjärt än vad de orkar med.

Nä, bögvåldtäkterna är ju en grundläggande del av den ryska "militärmakten", så utan dem skulle de behöva reformera hela militären och stora delar av det ryska samhället.

Man håller kadaverdisciplin med misshandel, mobbing och bögvåldtäkter. Den enda drivkraften till att stiga i grader hos ryssarna är att själv slippa bli bögvåldtagen och istället få bögvåldta nya och yngre rekryter.

Dessutom lever många ryska machomän i den förvirrade uppfattningen att man inte är bög om man själv med hjärtats lust kör in sin pojksnopp i en annan mans röv; det är bara den som tar emot pojksnoppen som är bög, och därmed ska bögknackas...

Homofobi är bara så himla DUMT!
Citera
2024-05-07, 17:22
  #119
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det är det det hela handlar om: Ett dysfunktionellt och icke-fungerande land med en självdestruktiv kultur av missförhållanden.
https://www.vice.com/en/article/gqdx44/full-v13n4

Vidrigt att hångla med varandra i fält inte undra på att Ryssland torskar totalt mot de manliga heterosexuella AFU. Inte alls konstigt....

Ryska bögsoldater...
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback