Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-18, 20:17
  #169
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Du anser att han missat några uppgifter, hade han rätt om de övriga, han måste ju ha berättat några fler detaljer?
Har du läst hans vittnesmål själv? då borde du kunna berätta lite mer.

Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Det är svårt att hitta något om det på nätet.

Du måste vara överintresserad av mig eftersom verkar hårt för att få tyst på mig.
Du uppträder som en surgubbe.

Köp en bok. Jag föreslår att du börjar på ruta ett i förintelsemyten och köper Raul Hilbergs The Destruction of the European Jews, sedan Danuta Czechs Auschwitz Chronicle, Robert Jan van Pelts The Case for Auschwitz och slutligen Belzec, Sobibor, Treblinka: The Operation Reinhard Death Camps av Yitzhak Arad. Där har du en grundläggande redogörelse för den ortodoxa versionen av förintelsemyten. Det blir bara pinsamt när du försöker lägga dig i diskussioner om specifika vittnesmål från meningslösa "dödsläger" som Kulmhof utan att ens känna till lägrets roll i förintelseuniversumet.
Citera
2022-06-18, 20:43
  #170
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Köp en bok. Jag föreslår att du börjar på ruta ett i förintelsemyten och köper Raul Hilbergs The Destruction of the European Jews, sedan Danuta Czechs Auschwitz Chronicle, Robert Jan van Pelts The Case for Auschwitz och slutligen Belzec, Sobibor, Treblinka: The Operation Reinhard Death Camps av Yitzhak Arad. Där har du en grundläggande redogörelse för den ortodoxa versionen av förintelsemyten. Det blir bara pinsamt när du försöker lägga dig i diskussioner om specifika vittnesmål från meningslösa "dödsläger" som Kulmhof utan att ens känna till lägrets roll i förintelseuniversumet.
okej, du hade inget mer att komma med angående Piller.
Den "ortodoxa" versionen godkänns inte av såna som dig.

Nu frågade jag om du hade läst hela hans vittnesmål.
Kanske stod där lite mer än de avsnitt du dissade.
Citera
2022-07-03, 01:42
  #171
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
104 + 35 skulle alltså hinna bli 6 millioner?

Det kan man fråga sig.

Men det mest avgörande i detta hänseende är ju att Reinhardt-lägrens (åtminstone partiella) roll som transitläger tycks bekräftas, till och med av ortodoxa forskare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback