Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-20, 14:34
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Om du säger det så.

Min erfarenhet efter att ha ägt och drivit företag i ett större antal länder runt om i världen, från Afrika till Asien, USA och andra länder. inkluderat visum och skit för både mig själv och anställd arbetskraft samt daglig admin för densamma är att Thailand ligger långt över medel men du vet nog bättre än mig "kompis".

Ja jag gör nog det.
Citera
2022-10-20, 14:39
  #122
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Market
Ja jag gör nog det.

Knappast men du får mer än gärna tro att du gör det när det gäller just byråkrati.

Griniga expats finns det gott om vart du än kommer. Det har du däremot helt rätt i.
Citera
2022-10-20, 14:41
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Knappast men du får mer än gärna tro att du gör det när det gäller just byråkrati.

Griniga expats finns det gott om vart du än kommer. Det har du däremot helt rätt i.

Griniga vita expats I Asien är exakt samma typ av människor som bidragsberoende somalier i Sverige som gnäller om rasism.
Citera
2022-10-20, 14:46
  #124
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Market
Griniga vita expats I Asien är exakt samma typ av människor som bidragsberoende somalier i Sverige som gnäller om rasism.

*suck*

Ja, du vet verkligen bäst och både din rasism och kvinnosyn i andra trådar lyser igenom även här.

Berätta mer om hur det är att vara en grinig expat för du är både grinig och verkar vara en expat någonstans själva enligt egen utsago i andra trådar så berätta gärna från insidan vad grejen egentligen är med er griniga expats så TS kan få en inblick.

Tack.
Citera
2022-10-24, 19:41
  #125
Medlem
Spriten ev. Knarket är nog svaret
Citera
2022-11-07, 09:13
  #126
Medlem
elbels avatar
Lycka kommer inifrån (ej pungen)
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3392568

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback