Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-01-23, 07:02
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Lugnt mannen! hoppas att Gane vinner.

Snubben är den överlägset mest tekniska tungviktaren som världen har skådat inom ufc historia.

Jävligt lätt på fötterna är han också.

Håller också på Gane.

Men nu dog länken för mig.

Vad händer, vem vinner?
2022-01-23, 07:06
  #26
Medlem
Francis vinner sista 3 ronderna lätt med sin överraskning till brottning han har i sin arsenal..
2022-01-23, 07:09
  #27
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Håller också på Gane.

Men nu dog länken för mig.

Vad händer, vem vinner?

Ngannou.

Gane höll 2 ronder sen blev han dominerad på golvet.
2022-01-23, 07:17
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Francis vinner sista 3 ronderna lätt med sin överraskning till brottning han har i sin arsenal..

Snubben är ett jävla kraftpaket! Han har dessutom utvecklat sitt groundgame något enormt. Var faktiskt lite besviken på Gane som inte riktigt kom upp i nivå under matchen.

Nåväl, det lär bli en rematch om nu Ngannou väljer att stanna kvar.
2022-01-23, 07:17
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Ngannou.

Gane höll 2 ronder sen blev han dominerad på golvet.

Ok, tack! Ja då bara att gratulera N till vinsten!

Gane verkade ha bra tekniker men fick inte till det. Ganska trist match, så länge jag såg.
2022-01-23, 07:33
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Diaz tänder upp den i publiken.
Gissar Dana i presskonferensen efter galan kommer annonsera Diaz vs Dustin
Klart Diaz måste ha sitt röka 🤣 Nä skämt å sido så skulle det vara kul att se en taggad Diaz möta Dustin, även om jag tror att Dustin tar den matchen relativt enkelt om det blir av.
2022-01-23, 07:39
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Snubben är ett jävla kraftpaket! Han har dessutom utvecklat sitt groundgame något enormt. Var faktiskt lite besviken på Gane som inte riktigt kom upp i nivå under matchen.

Nåväl, det lär bli en rematch om nu Ngannou väljer att stanna kvar.
Ja vem fan trodde att Ngannou skulle plocka ner och grappla ut Gane, det var otippat.

Det läskiga med Ngannou är att han från att ha varit en one punsch knockout artist nu är en riktig MMA fighter och dessutom en jävligt läskig sådan.

Vem ska plocka Ngannou nu liksom om det inte blir en rematch och Gane snäppar upp sig lite.Det känns inte som om någon annan i divisionen har en chans just nu teknik eller styrkemässigt.

Mitt tips är dock att Tom Aspinall kommer att gå om titeln inom en snar framtid och där har vi ett reelt hot, iallafall teknikmässigt.
__________________
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2022-01-23 kl. 07:42.
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback