Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-01-23, 23:17
  #73
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Har du någon aning om varför Arians bär batteripaketet till sitt headset på bröstet? De flesta coacherna bär det där bältet med batterier och com-knapparna vid midjan.

Nej och jag lite lurade på den "skapelsen" själv..

Sedan tror jag att Rodgers behöver nog gå ner i lön, 45 millar tyckte jag hörde om det per år. Det då om han vill ha lite bra medarbetare runt sig för att kunna ta sig till en S.B
2022-01-23, 23:31
  #74
Moderator
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Nej och jag lite lurade på den "skapelsen" själv..


Jag har googlat lite på det och det verkar som att bältet/remmarna trycker på någon nerv i benet om han bär bältet "normalt".


För övrigt kommer jag inte att att se klart Bills@Chiefs inatt. Hade förhoppningar om att orka se matchen men det blir i alla fall inte att jag orkar att se hela matchen.
2022-01-23, 23:38
  #75
Medlem
Snapcounts avatar


Vad tusan är det som sker, finns det Rams spelare som är i spel-skulder till maffian ?

https://www.youtube.com/watch?v=8G8SLhBRXvs
2022-01-24, 00:19
  #76
Medlem
Snapcounts avatar
Som Rams har tövlat..
2022-01-24, 00:23
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Som Rams har tövlat..

Aint over yet xD
2022-01-24, 01:00
  #78
Moderator
Mclarengbgs avatar
Det blev jämt till slut men Rams ska vara glada att de kom undan med så många turnovers.
2022-01-24, 01:52
  #79
Moderator
Mclarengbgs avatar
Hehe, är det bara jag som inte tycker det är så kul att se QBs som springer för en massa yards?
2022-01-24, 02:13
  #80
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Hehe, är det bara jag som inte tycker det är så kul att se QBs som springer för en massa yards?

Vad kan man säga.., bägge två herrarna kan göra det.., och annars..tusan som Mahomes kan dansa sig ur sacks !

Kvick som en vessla.
2022-01-24, 16:27
  #81
Medlem
Snapcounts avatar
Ja-a..

Avslutningen Bills-Kc hade nog en smak utav : "-Jag har sett allt !" øver sig..
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback