Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-25, 19:39
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nej ganska snart antagligen. Masvidal borde vara långt borta från toppen nu. Lär aldrig vinna titeln. Den enda jag ser som har en chans mot Usman är just Colby.

Japp. Endast Colby som har en chans. Men tror inte det kommer att gå bättre en andra gång.
2021-04-25, 23:32
  #134
Medlem
(kollat galan i efterhand)

Varför buar folk åt Usman? Så jävla gött att han vann på det sättet som han gjorde.
2021-04-26, 08:00
  #135
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Tror på Rose men för feg att satsa pengar på henne!
Hehe.. synd där!

——

Vilken galen jävla gala! Bjöd ju på många statistiska ovanligheter så att säga. Weidmans karriär är väl i princip över nu? Fy fan, lider med honom hursomhelst. Lite karma över det iofs hehe

Usman, vilken best! Han kommer regera ett bra tag, om han nu inte är seriös med att pensionera sig á la Khabib.

Och Thug Rose.. Herregud vilken kvinna! Henne hade jag gift mig med varje dag i veckan. Om hon bara kunde låta håret växa ut igen.. Jag blev fanimej också tårögd där efter matchen 😂
__________________
Senast redigerad av grottmuttan 2021-04-26 kl. 08:08.
2021-04-26, 23:59
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
(kollat galan i efterhand)

Varför buar folk åt Usman? Så jävla gött att han vann på det sättet som han gjorde.


Tror mest det handlade om att Masvidal är från Florida där eventet ägde rum. De buade ju även när Zhang presenterades när hon skulle fightas mot Namajunas. På samma sätt som publiken i Sverige ibland buar när det är en svensk som ska möta någon i en stor match.

Skulle ju även kunna vara att de ogillar Usman av någon anledning men det har jag inte koll på.
Hejade också på Usman så det var kul med en knock.
2021-04-27, 07:25
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Vilken galen jävla gala! Bjöd ju på många statistiska ovanligheter så att säga. Weidmans karriär är väl i princip över nu? Fy fan, lider med honom hursomhelst. Lite karma över det iofs hehe

Ja minst 8-12 veckor innan han kan börja gå på benet och sedan 12 månader innan han kan börja träna lätt, samtidigt hintar han om att han kommer videologga om hans resa tillbaka på instagram. Själv tror jag att det är över för honom, minst 2 år tills nästa fight skulle jag tro och då troligtvis mot Uriah Hall för tredje gången.

Men vad vet jag, hur lång tid tog det för Silva att komma tillbaka?
2021-04-27, 07:46
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Tror mest det handlade om att Masvidal är från Florida där eventet ägde rum. De buade ju även när Zhang presenterades när hon skulle fightas mot Namajunas. På samma sätt som publiken i Sverige ibland buar när det är en svensk som ska möta någon i en stor match.

Skulle ju även kunna vara att de ogillar Usman av någon anledning men det har jag inte koll på.
Hejade också på Usman så det var kul med en knock.


Joo jag såg det sen med, råka kolla eventet baklänges. Fantastiskt event men kan inte kännas bra att bli utbuad när man ska gå in och slåss för liv och död för åskådarnas skull. Respektlöst.
2021-04-27, 20:41
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Joo jag såg det sen med, råka kolla eventet baklänges. Fantastiskt event men kan inte kännas bra att bli utbuad när man ska gå in och slåss för liv och död för åskådarnas skull. Respektlöst.

Minst sagt respektlöst, hon frågade själv varför de buuade och undrade vad hon gjort för att reta upp publiken, riktigt sorgligt.
2021-04-27, 20:45
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Minst sagt respektlöst, hon frågade själv varför de buuade och undrade vad hon gjort för att reta upp publiken, riktigt sorgligt.

Håller med, även om jag ville att Rose skulle vinna så var detta oerhört respektlöst, tycker man borde få böter eller bli svartlistad om man buuar, förstår att detta kanske är lättare inom sport som fotboll m.m. Men sådant beteende får mig bara att koka.
2021-04-28, 22:13
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Joo jag såg det sen med, råka kolla eventet baklänges. Fantastiskt event men kan inte kännas bra att bli utbuad när man ska gå in och slåss för liv och död för åskådarnas skull. Respektlöst.

Nä, såklart inte. Ja, väldigt respektlöst, även om jag kan förstå fenomenet. När det hänt på svensk mark är det så man skäms bakom tv-skärmen.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback