Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-03-28, 04:59
  #25
Medlem
bobo909s avatar
Lets go sugar show!! Dags att få tillbaka hypen!

EDIT: Underbar första rond av Omalley, holy shit! Men vilken tabbe att inte följa upp... Riktigt vass striking även i andra, riktigt underhållande att kolla på. Almeida hotade inte med mycket, men kändes fortfarande som man inte kunde räkna ut honom helt inför tredje.

Men... till slut fick vi se en ny highlight KO
__________________
Senast redigerad av bobo909 2021-03-28 kl. 05:25.
2021-03-28, 05:45
  #26
Medlem
bobo909s avatar
Damn! VILKEN FIGHT!
2021-03-28, 06:16
  #27
Medlem
bobo909s avatar
Vilken jävla BEAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! FRANCIS NGANNOUUUUUUUUUUUUUUU
2021-03-28, 06:31
  #28
Medlem
bobo909s avatar
Jon Jones: Lets play baby

För dom som har sin livs adrenalin peak kan lugna ner sig med kommande post fight presskonferens: https://www.youtube.com/watch?v=FKGOg_0cYR0
2021-03-28, 07:06
  #29
Medlem
Okej det gick som många trodde kunde hända att Ngannou knockar honom. Vem ska kunna stå och boxas mot Ngannou? Han har knockat alla sina senaste motståndare. Jag tror folk är rädda att verkligen försöka knocka honom och ge det till han, har han en monster haka, har han blivit testad? Eller lyckas bara folk inte ta honom innan han får in sina slag. Jag tror faktiskt alla är rädda och visar "för mycket respekt" men lyckas man inte ta ned honom så blir det problem som nu. Miocic kunde inte ta ned honom och alla vet att Miocic kommer inte stå upp och slåss och få en KO träff före Ngannou. Han kanske inte är den mest tekniska fightern men om han träffar dem så är det godnatt.



Nu visade han upp mycket mer lugn. Men han svingar vilt. Tror att folk tar han med en bra gameplan.. Finns ingen som kommer vinna genom att slåss stående med han. (förutom Lewis verkade som Ngannou inte vågade lika mycket då] Jon Jones kan vinna... Ngannou har smakat förlust tidigare flera gånger...


Jag tror att Miocic visste att han kunde bli träffad när som helst därför tvekar han och vågar inte lika mycket. Så då står han där och vet att han möter någon han inte kommer kunna få undan. Såg ut som det direkt han är såklart rädd för hans power.. Det kändes nästan hopplöst kan jag tro. Såg ingen gameplan förutom några low kicks. Tror Jones kommer ha en bättre gameplan. Avslutar med att Miocic överlevde ändå bra när han blev träffad flera gånger. Men vad sa dem lugna Ngannou är läskig han slogs smart nu.
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2021-03-28 kl. 07:18.
2021-03-28, 07:41
  #30
Medlem
bobo909s avatar
Tvekar fan på om Jon Jones ens vågar ta fighten. Lite som Dana White sa, om jag var Jon Jones hade jag gått ner till 185 efter inatt

Lewis däremot bryr sig dock inte ett skit om vem han möter, ingen skrämmer honom, bara att lyssna på honom senast han gästade Joe Rogan så vet man att det är genuint. Han vill även hinna dra in så mkt cash som möjligt nu när han blivit med åren vilket han även nämnde i podden.

Blir troligtvis Lewis vs Ngannou 2. Hoppas innerligen jag har fel och Jon Jones visar GOAT status och steppar upp och ger fansen det dom vill ha.
2021-03-28, 07:52
  #31
Medlem
gato12s avatar
Nu är det Afrika som dominerar UFC.

Vore coolt med en avgörande fajt på kontinenten nu också
2021-03-28, 07:53
  #32
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Vilken jävla BEAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! FRANCIS NGANNOUUUUUUUUUUUUUUU
Från uteliggare i Paris till heavyweight champion
2021-03-28, 07:59
  #33
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Från uteliggare i Paris till heavyweight champion

Bara att börja producera filmen NU! Jammie Fox i huvudrollen (tänk Django), och ha med resan från Afrika där han blev tillbaka skickad för att dö i Sahara öknen 7 gånger han tog sig över havet.
__________________
Senast redigerad av bobo909 2021-03-28 kl. 08:02.
2021-03-28, 13:02
  #34
Medlem
RollonHomies avatar
Satan! Stipe hade ingenting att säga till om den här gången. Verkade närmast helt lamslagen och självförtroendet försvann ganska snabbt. Såg ut som att han inte visste hur han skulle hantera Ngannou alls. Bra jobbat av Ngannou!
2021-03-28, 13:08
  #35
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Vilken jävla BEAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! FRANCIS NGANNOUUUUUUUUUUUUUUU


Haha....sicken avslutning!

Jones twettade "show me the money" efter fighten.
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback