Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-08-14, 13:30
  #25
Medlem
Trodde det var en myt.

Måste testas direkt 😅

Kommer du ihåg någon runk som var extra skön och varför, vad gjorde du?
Citera
2021-12-20, 11:54
  #26
Medlem
Hej bröder,

Nu var det ett tag sen någon dela med sig. Julen får mig att tänka tillbaks på tonåren när jag bodde hemma och en hade jullov. Det runkades friskt och mer. Framför allt hade jag alltid den stående jul runken på julaftonsmorgonen. Ska tänka till om jag minns om någon av dem var skönare än andra och varför. God jul ✊🏻💦
Citera
2022-01-12, 08:06
  #27
Medlem
Hade länge varit nyfiken på att se sambons kompis bröst, var inte intresserad av kompisen, men kände en stark vilja till att få veta hur de såg ut. En gång när och sambon hade våra petting sessioner så samlade jag mod till mig att fråga om hon ville berätta hur kompisens bröst såg ut. Hon hann inte säga så många ord innan supernovan var ett faktum, all spänning och nyfikenhet i kombination med all rädsla och spänning som det innebar med att samla mot till sig för att fråga var tillräckligt för att skapa explosion av sköna eufori. Numera är det vanligt att vi då och då pratar om andra när hon runkar av mig. Jag ställer givetvis upp för henne på andra sätt när det kommer till osjälviskt maximera hennes njutning och förverkliga hennes fantasier.
Citera
2022-01-12, 11:25
  #28
Medlem
Fagbosses avatar
Kommer nog inte ihåg någon av mina runkar ärligt talat. Förutom den första när jag var barn. Runkade under täcket och sprutade för första gången... Så sjuk känsla. Blev skitskraj för att det blev kladdigt och fattade liksom inte att det var helt naturligt. Kände mig sjukt skyldig lol. Trots det minns jag det fortfarande som en extas - en otroligt övernaturligt skön känsla.
Citera
2023-05-29, 11:10
  #29
Medlem
När jag var kid och börjat runka trodde jag att edging var något som jag kommit på och att ingen annan visste om det. Förstod såklar ganska snabbt genom att läsa på nätet och via en del fåtal som jag kunde prata om sådan med att jag inte var ensam.

Fascineras av att i stort alla killar vet vad det är och gör det och det är något som alla oberoende av varandra "kommit på själva".

Trodde lång in i vuxen ålder att de flesta vet om vad det är men att de inte gör det. Efter jag blivit öppen och pratar om sex och onani med alla manliga polare vet jag nu att det oftast är standard bland dem. Det har gjort att jag känner mig normal vad nu normal är. Trodde som sagt att det var jag som var lite sjuk i huvudet eller beroende av att runka som ägnar mig år att dra i kuken längre tider.

En nära polare vet jag nu har ejält långa runkstunder. Han är eller har varit en av de mest pryda vänner jag har. Han har blivit van vid och är nu öppen med att snacka om ämnet för jag "lärt" honom att göra och våga det. Men vissa saker är han för blyg att erkänna. Tex så säger han att han knapp allt inte så ofta använder fleshlighten han fick av mig i present. Att han inte runkar så ofta.

Så har jag vid minst fem tillfällen råkat förstå att han måste runka dagligen och använder fleshlighten varje gång.

Började med att jag drog till honom för att lämna en grej. Ringde på, ingen öppnad men jag hörde att han var hemma för TVn var på och det hördes "konstiga" ljud. Någon gnydde, stönade och det var "smaskande ljud". Jag visste att han flickvän var iväg hela veckan så det var bara en sak han kunde göra som låter så.

Lät honom vara i fred och tänker dra tillbaks lite senare på kvällen. Efter 3 timmar drar jag dit och när jag ska ringa på blir jag nyfiken så tjyvlyssnar vid han ytterdörr (gammalt hus med springor nästan cm stora i ytterdörren). Till min förvåning höll han fortfarande på haha.

Blev kåt av att fått det bekräftat att han av alla vänner runkar dagligen, länge och visst använder fleshlighten. Varför jag vet att det är dagligen är för jag sedan alltid stanna upp och lyssna innan jag ringde på. Jag går självklart inte varjhe dag med ärenden och besöker honom utan det kan ju gå flera dagar eller vecka mellan gångerna. Men oftast samma tiden, direkt efter jobbet eller på morgonen innan jobb. Varje gång har han runkat. Slumvariabeln tar jag såklart med i berökningen men det är väl ändå sannorlikt att han gör det dagligen eftersom jag vid varje tillfälle hört honom runka.

Känner ni igen er i hans vanor, kanske inte så långa runk varje gång men att det är ofta ni runkar och att ni edgar och håller på ganska länge mestadels av era runk? Men att det är något ni tycker är lite pinsamt att erkänna för en polare om hen skulle fråga.

Är det även så att ni även runkar långa runk men skulle ha svårt att erkänna berätta det för en polare pga ni tror att ingen annan gör det?

Jag tror inte han runkar så länge varje gång för han har ett liv (förstå mig rätt) och gör saker och har flickvän men att han runkar längre stunder än jag trodde och ofta. Han har tex bemött mig när jag berättat att jag runkar för mycket (enligt mig själv) med kommentarer som gör att han antyder att han verkligen inte gör det så frekvent. Att jag tycker jag runkar för ofta är en viss ironi från min sida för jag ser det inte som ett problem som är stort att lösa.
Citera
2023-05-30, 18:32
  #30
Medlem
Mindbreaths avatar
Kul att det är flera här som har upplevt sina finaste stunder i naturen, jag har märkt samma sak. Det är verkligen speciellt. Men jag kanske inte får skriva här för jag har ingen kuk.
Citera
2023-05-31, 10:48
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Kul att det är flera här som har upplevt sina finaste stunder i naturen, jag har märkt samma sak. Det är verkligen speciellt. Men jag kanske inte får skriva här för jag har ingen kuk.

Lugnt, såklart du får! Tror jag tycker det är upphetsande runka i naturen dels för att jag kan bli påkommen. Tanken på att någon annan kille i mitt fall ser mig och tittar i smyg för han blir fascinerad istället för bögnojig.

Eller jag menar (mitt flashbacksvar)…
Ingen kuk = sliddjur eller bög (bögar har kuk mellan benen men ingen manlighet) 😂

Eller hur skriver jag om det ska vara på den råa flashbackstil där nästan allt är bögigt och jag självklart har en flashbackdase?! 😁
Citera
2024-04-02, 04:00
  #32
Medlem
Väldigt ung . Gymnastiksalen. Klättra i rep. På ner vägen kom snoppen mot repet. Friktion. Jag glömmer det aldrig .
Citera
2024-04-02, 04:11
  #33
Medlem
Väldigt ung . Gymnastiksalen. Klättra i rep. På ner vägen kom snoppen mot repet. Friktion. Jag glömmer det aldrig . Det var första gången jag verkligen förstod snoppen . Nu är det ingen snopp , stake, kuk längre. Men en hård hängande gubbkuk. Min fd sambo berättade att hennes dotter, fantiserade om gubbkuk då hon smekte sin fjuniga.
Citera
2024-04-02, 09:47
  #34
Medlem
Onan-erarens avatar
I tonåren brukade jag runka på diverse ställen, på toaletten på busstationen eller längst bak i bussen då de var lite folk å de satt långt fram. I skogen, på toan på gymmet, på övergivna platser, på campingplatser. Ja lite varstans. Jag minns att jag var 19 år å jag å en polare drack folköl å rukade i skogen jag runkade mot en stor sten å sprutade på den det var skönt, polaren kom efter även han på stenen, varje gång jag passerade stenen så tänkte jag på vad vi gjort, sprutat vår sperma på stenen. Vi brukade gå dit å runka ibland. Vi kallade den för "runk stenen". Ett härligt minne.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback