Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-23, 06:08
  #457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Det jag skrev var att Greene lyckades dra uppmärksamhet från det som var viktigt i den här frågan. Förra vändan så var allt fokus på nakenbilder och knarkbilder och så görs samma sak igen. Jag undrar vad en sån teknik kallas?

Sen vet jag inte om du är den jag skulle vända mig till om jag ville ha punkter förklarade för mig. jag diskutera Marjorie Taylor Greene, varför gör inte du det om du nu ska svara mig?
Det där skriver du bara för att du totalt missförstått - eller i bästa fall låtsas missförstå - MTG:s uppsåt.

Målet MTG och alla andra republikaner vill nå är att sätta dit Biden-klanen för korruption. Ett medel hon använder för att nå detta mål är att använda bildbevis för att visa för allmänheten hur totalt depraverad och hycklande Bidenklanen är och därigenom göra även demokrater mer villiga att sätta sig in de fakta som finns om denna vidriga familjs korruption, istället för att förlita sig på förvrängningarna i pressen.

Men nakenbilderna i sig har - sedan dag ett - inte varit republikanernas huvudfokus annat än i förljugna liberala talkingpoints om hur republikaner agerar. Det finns tusentals timmar med video om hur t ex Comer och McCarthy resonerar om laptopen, nakenbilderna och Bidens korruption. De visar samstämmigt att ditt narrativ är helt falskt, fokuset har alltid varit Joe Bidens korruption.

Det hon försökte göra har alltså ingeting med din text att göra och eftersom det är poänglöst att diskutera en hypotetisk utgångspunkt när vi redan vet att den inte stämmer avstår jag från vidare kommentarer om dina hypoteser.
__________________
Senast redigerad av TomSowell 2023-07-23 kl. 06:13.
Citera
2023-07-23, 06:29
  #458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Det där skriver du bara för att du totalt missförstått - eller i bästa fall låtsas missförstå - MTG:s uppsåt.

Målet MTG och alla andra republikaner vill nå är att sätta dit Biden-klanen för korruption. Ett medel hon använder för att nå detta mål är att använda bildbevis för att visa för allmänheten hur totalt depraverad och hycklande Bidenklanen är och därigenom göra även demokrater mer villiga att sätta sig in de fakta som finns om denna vidriga familjs korruption, istället för att förlita sig på förvrängningarna i pressen.

Men nakenbilderna i sig har - sedan dag ett - inte varit republikanernas huvudfokus annat än i förljugna liberala talkingpoints om hur republikaner agerar. Det finns tusentals timmar med video om hur t ex Comer och McCarthy resonerar om laptopen, nakenbilderna och Bidens korruption. De visar samstämmigt att ditt narrativ är helt falskt, fokuset har alltid varit Joe Bidens korruption.

Det hon försökte göra har alltså ingeting med din text att göra och eftersom det är poänglöst att diskutera en hypotetisk utgångspunkt när vi redan vet att den inte stämmer avstår jag från vidare kommentarer om dina hypoteser.

Jag tror att folk nu anser att Greene är depraverad och hycklande. Jag tror tekniken var stendum.

Självklart vill de sätta dit Bidens men de gör ju självmål. Nu två gånger i samma ämne. Det är ju så irriterande korkat att man faktiskt bara kan skratta åt det. Två gånger hahahaha.

Vore ju bättre om Greene bara höll tyst och någon annan människa lugnt och sakligt hade talat om vad som pågått och problemen med det.

Varför inte fokusera på det väsentliga som ska ta dem till kurran? Varför inte lägga fram bevisen för det ekonomiska fifflet? Jag har bett många gånger här inne efter bevis på sådant men ingen har lagt fram något.
Citera
2023-07-23, 06:45
  #459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Jag tror att folk nu anser att Greene är depraverad och hycklande. Jag tror tekniken var stendum.
Hur menar du hycklande, att Greene själv har bilder på sig själv med tusentals horor?


Citat:
Självklart vill de sätta dit Bidens men de gör ju självmål. Nu två gånger i samma ämne. Det är ju så irriterande korkat att man faktiskt bara kan skratta åt det. Två gånger hahahaha.
Kan inte riktigt förstå det här självmålspratet, det finns väl inte ens misstankar om att det skulle finnas någon ledande republikan som ens har en så i närheten depraverad familj som Bidens?



Citat:
Vore ju bättre om Greene bara höll tyst och någon annan människa lugnt och sakligt hade talat om vad som pågått och problemen med det.
Det Greene försöker göra är att öppna demokratiska väljares ögon. Det är troligt att hon lyckas. Taktiken må vara polariserad, men när motståndarlaget ljugit ihop att den egna ledaren nedpissats av ryska horor vore det naivt att inte publicera sånt här material.

Citat:
Varför inte fokusera på det väsentliga som ska ta dem till kurran? Varför inte lägga fram bevisen för det ekonomiska fifflet? Jag har bett många gånger här inne efter bevis på sådant men ingen har lagt fram något.
Jag har sagt dig och länkat åtskilliga gånger till den informatiom som finns på husets hemsida. Där hittar du alla banktransaktionerna och info om verifierade ebrev, vittnesblåsare, fbi-dokument etc. Det finns kanske ingenting som juridiskt binder Joe Biden ännu. Men lägger man ihop två och två (det räcker tydligen juridiskt att visa att Joe Bidens utgifter vida översteg hans registrerade inkomster och tillgångar för att sätta dit honom) så framstår den klara bilden att den enda mäjliga förklaringen är Joes korruption.
Citera
2023-07-23, 11:17
  #460
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Så Marjorie vet när det här var taget för att hon själv deltog i sexet tillsammans med några andra horor?

Alla bilder läcktes ju via hans hackade icloud konto, tror det är markerat med datum och plats till och med på många bilder. IRS visselblåsare bekäftar bara allt material dom försökt mörka så länge för det är ingen vidare trevlig läsning man ser om presidentens son, självklart har dom gjort allt i sin makt sopa det undan mattan men icke mera, skit för eller senare flyter upp till ytan.
Citera
2023-07-23, 12:42
  #461
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Alla bilder läcktes ju via hans hackade icloud konto, tror det är markerat med datum och plats till och med på många bilder. IRS visselblåsare bekäftar bara allt material dom försökt mörka så länge för det är ingen vidare trevlig läsning man ser om presidentens son, självklart har dom gjort allt i sin makt sopa det undan mattan men icke mera, skit för eller senare flyter upp till ytan.
Saknar betydelse om de är läkta, det hon gjorde är ett brott och komiskt nog för en irrelevant för politiken och bara en son.

Ja, dom mörkade hunters kuk, men det hjälper inte om hunter lyfter upp detta.
Citera
2023-07-23, 20:45
  #462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Saknar betydelse om de är läkta, det hon gjorde är ett brott och komiskt nog för en irrelevant för politiken och bara en son.

Ja, dom mörkade hunters kuk, men det hjälper inte om hunter lyfter upp detta.
Ska bli så kul att få se house ethics committees nästa sammanträde. CSPAN tänker sända det live och jag anar att fler journalister än vanligt kommer att närvara.. Stay tuned
Citera
2023-07-24, 00:13
  #463
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Christer
Ska bli så kul att få se house ethics committees nästa sammanträde. CSPAN tänker sända det live och jag anar att fler journalister än vanligt kommer att närvara.. Stay tuned
När man kommer till denna tanten, så inser man etik är inget de vet nått om vad det är.
Antar att den komminten kan vara ett lätt skämt om de värsta styr där.
Citera
2023-07-26, 16:17
  #464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
När man kommer till denna tanten, så inser man etik är inget de vet nått om vad det är.
Antar att den komminten kan vara ett lätt skämt om de värsta styr där.

Empty G har ju just trätt fram som Demokraternas bästa valarbetare. Härligt Green!
Citera
2023-09-06, 05:14
  #465
Medlem
A.Karpathys avatar
Marjorie´s kursledare i miljöskepticism ska va stolt. För MTG är numer ansedd som Amerikas trögaste. Jag tycker även därför att hon ska fortsätta på det här spåret och börja sälja hus i översvämmade områden, som speedreadern Ben Shapiro tror skulle funka bra som business.

Citat:
"You’re going to tell me that back in the Ice Age, how much taxes did people pay, and how many changes did governments make to melt the ice?"

https://twitter.com/JoyceWhiteVance/...45206183260376
Citera
2024-04-21, 02:21
  #466
Medlem
rotebro-hasses avatar
I syfte att stärka Usas Södra gräns, kräver nu marjorie taylor greene,
Space lasers along the southern border.

https://www.msnbc.com/top-stories/la...aid-rcna148452

Antingen trollar hon eller så är hon så pass korkad som det sägs att hon är
Citera
2024-04-25, 20:53
  #467
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
I syfte att stärka Usas Södra gräns, kräver nu marjorie taylor greene,
Space lasers along the southern border.

https://www.msnbc.com/top-stories/la...aid-rcna148452

Antingen trollar hon eller så är hon så pass korkad som det sägs att hon är

Med tanke på att hon är på god väg att ge tillbaka representantshuset till demokraterna genom att få republikaner att avsäga sig embetet så pekar mycket mot det senare.
Citera
2024-04-26, 08:53
  #468
Medlem
J.F.Sebastians avatar
När hon läste högt i kammaren om att åtala hjälten Mayorkas så var hon tvungen att dra pekfingret efter texten som ett grundskolebarn som ska lära sig läsa. Skojar ej. Det existerar knappt nån aktivitet i den hjärnan.

"She is a fantastic person, a very smart person and very respected in Congress" -- Donald J. Trump
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback