Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-27, 14:37
  #181
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miridatofflan
Wiktor Larsson är svensk och bor med sin efterblivna familj i Valbo. Se RATSIT vuxna barn bor hemma hos föräldrarna hur normalt är det? Mamman går ut i Arbetarbladet med sin snyfthistoria eftersom hon inte vill arbeta och måste försörja sina 4 BARN (varav 3 vuxna myndiga barn) tillsammans med sin man, vilka normala vuxna barn bor hemma och inte kan försörja sig själva?https://www.ratsit.se/20000410-Wikto...OVz9bISO-o1kzw

"– Nu får jag inget från Arbetsförmedlingen, inget från Försäkringskassan och inget försörjningsstöd från socialtjänsten. Jag har ingen inkomst alls. De menar att min make ska försörja mig, men det räcker inte. Vi har fyra hemmaboende barn. Jag vet inte hur vi ska klara oss.

Hon har uppmanats att sälja familjens hus i Valbo och leva på de pengarna.

– Vi har ju lån på huset. Det blir inga pengar över att leva på. Vi behöver hjälp nu. Jag förstår inte hur de kan vara så kallsinniga."https://www.arbetarbladet.se/artikel/ann-christin-blev-utforsakrad-trots-lakarintyg-uppmanas-leva-pa-sin-mans-inkomst

Familjen lider väl av psykisk ohälsa. Det är uppenbarligen många som gör det idag.
Citera
2019-11-27, 14:50
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Ofta vid unga mäns våldtäkt så är ofta alkohol inblandat. Så det vett man borde kanske ha är ännu mindre. Forskningen håller inte med om att man är utvecklad. De gamla romarna hade en 25år gräns för alla skyldigheter. Däremot fick man rättigheter vid 15 år. Grekerna (Aten) hade 21års gräns. Jag tror nog att greker och romarna hade delvis rätt.

Jag har träffat ganska många kriminella. De flesta av dem beter sig som förvuxna tonåringar ända upp i bland till 40årsåldern. Av de som sitter i fängelse så är det nog ganska många av dem som har en bokstavskombination eller rent utsagt är mindre begåvade. Kanske inte förståndshandikappade men på gränsen. Sen har de ofta även ett missbruk.

När det gäller våldtäktsmän så är återfallsgraden mycket låg jmf med andra brott. Det kan vara ett skäl till varför man vill undvika fängelse. Anstalter är mer brottsgenererande än former av straff.


Jag kommer ihåg jag läste nån stans att forskarna kommit fram till att mäns hjärna är utvecklad vid 21 år.
Kan nog stämma. Det tar några år innan man kommer upp i full standard.

Ja sant att ofta alkohol är inblandat. Kroppen har fullt upp med att bryta ner alkohol och då blir det överskott av sexenzymer istället.

Ofta så upplevs i alla fall brottslingar som mindre begåvade. Kan bero på flera olika saker som uppväxt miljö, knark, umgänge.

Kanske blir man ångerfull över sitt agerande.
Citera
2019-11-27, 18:33
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miridatofflan
Wiktor Larsson är svensk och bor med sin efterblivna familj i Valbo. Se RATSIT vuxna barn bor hemma hos föräldrarna hur normalt är det? Mamman går ut i Arbetarbladet med sin snyfthistoria eftersom hon inte vill arbeta och måste försörja sina 4 BARN (varav 3 vuxna myndiga barn) tillsammans med sin man, vilka normala vuxna barn bor hemma och inte kan försörja sig själva?https://www.ratsit.se/20000410-Wikto...OVz9bISO-o1kzw

"– Nu får jag inget från Arbetsförmedlingen, inget från Försäkringskassan och inget försörjningsstöd från socialtjänsten. Jag har ingen inkomst alls. De menar att min make ska försörja mig, men det räcker inte. Vi har fyra hemmaboende barn. Jag vet inte hur vi ska klara oss.

Hon har uppmanats att sälja familjens hus i Valbo och leva på de pengarna.

– Vi har ju lån på huset. Det blir inga pengar över att leva på. Vi behöver hjälp nu. Jag förstår inte hur de kan vara så kallsinniga."https://www.arbetarbladet.se/artikel/ann-christin-blev-utforsakrad-trots-lakarintyg-uppmanas-leva-pa-sin-mans-inkomst



Jaså så ser en våldtäktsmans mamma ut.
Arma kvinna.

På adressen finns även sex hundar varav fyra är renrasiga shih-tzus, den som känner sig manad att stjäla hundrackarna, sälja dem och skicka över pengarna till den våldtagna flickan får en stor blank stjärna i min bok!
Citera
2019-11-27, 19:29
  #184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Familjen lider väl av psykisk ohälsa. Det är uppenbarligen många som gör det idag.

Men folk med psykisk ohälsa våldtar inte det är skillnaden, dessa måste lida av en empati och personlighetsstörning.
Citera
2019-11-30, 17:36
  #185
Medlem
Med en mor som gråter ut i lokaltidningen för att bidragen sinar trots tre vuxna söner i bostaden signalerar ju allt en dysfunktionell familj. Hur i hela helvetet kan inte FEM vuxna människor få ett hushåll i Valbo att gå runt utan känner sig beroende av bidrag?

Vilket fruktansvärt bottenskrap.
Wictor visar sin klass genom denna handling, spec genom vilka hans
Kompanjoner är i gruppvåldtäkten är.
Citera
2020-02-12, 07:50
  #186
Medlem
MissAnnorlundas avatar
Domen finns att skåda på anslagstavla i Gävle. Detta verkar sannerligen engagera folk både på sociala medier och i fysiska möten! Våldtäktsmännen har inte avtjänat straffet än då samtliga parter överklagat domen. Så än har de inte fått något straff...

Citat:
De är dömda för våldtäkt och har fått sitt straff. Men nu har någon spikat upp domen på en anslagstavla i Gävle. På pappret har det skrivits: "Vet du var din dotter/syster är ikväll?".
– Spridandet av fällande domar kan utgöra förtal. Även om det är sanna uppgifter, säger Ängla Eklund, jurist på advokatbyrån Mannheimer Swartling.
Citera
2023-01-04, 20:56
  #187
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Dömda våldtäktsmännen är:

Mohammad Abu Madi, 20000206-1257
Solgårdsgatan 8 A Lgh 1203
804 30 Gävle

Jamil Al Shekh Ali, 20001215-4894

WIKTOR Thure Larsson, 20000410-6670
Valbovägen 202 A
818 31 Valbo


https://insikt24.se/har-ar-valdtakts...gruppvaldtakt/

Wiktor förefaller som en vit felande länk då araber och invandrare är överrepresenterade i sexualbrott.
__________________
Senast redigerad av HBOLL 2023-01-04 kl. 21:01.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback