Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 16:01
  #1981
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MysteriousMiss
Riddare och krispinsson hur har det gått för er??

Radiotystnad fortfarande.. men känner att utsikten inte ser så ljus ut har jag väl förlikat mig med 😅
Citera
2024-04-26, 17:32
  #1982
Medlem
Snurrighares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhme87
Jag fick besked i onsdags att jag blivit antagen till starten v6 2023. Blev tredje gången gillt för mig. Det är jämnt mellan de sökande och det kan skilja väldigt lite mellan att bli antagen eller inte. Så ni som inte kommer in, ge inte upp!!

När du sökte igen fick du göra om intervjun vid varje tillfälle eller hur funkade det?
Citera
2024-04-26, 18:52
  #1983
Medlem
Där damp ett ”tyvärr” ner, men verkar som att konkurrensen var stor i år och många fler på intervju än vad jag trott.
Grattis och lycka till till er som kommit in. Jag ger inte upp och kommer söka nästa urval igen
Citera
2024-04-26, 23:08
  #1984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrighare
När du sökte igen fick du göra om intervjun vid varje tillfälle eller hur funkade det?

Andra gången jag sökte fick jag inte göra en ny intervju. Men tredje gången blev jag kallad på en ny intervju. Så då blev jag antagen. Dom har ju något poängsystem på intervjun, så antar att min andra intervju var bättre. Men hur som helst så fick jag lite privata bekymmer så jag kunde inte påbörja utbildningen. Men förhoppningsvis får jag göra det någon av de kommande starterna istället ☺️.
Citera
2024-05-01, 19:39
  #1985
Medlem
lopituss avatar
Fråga till er som gjort den medicinska undersökningen. Är det något problem om man tar kosttillskott? Har det på recept för att jag haft ämnesbrist som orsakat trötthet. Men det är egentligen receptfria tabletter. Blir bara lite nojig om man kanske kan falla på det. Men jag har ju liksom ingen sjukdom.
Citera
2024-05-01, 22:09
  #1986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lopitus
Fråga till er som gjort den medicinska undersökningen. Är det något problem om man tar kosttillskott? Har det på recept för att jag haft ämnesbrist som orsakat trötthet. Men det är egentligen receptfria tabletter. Blir bara lite nojig om man kanske kan falla på det. Men jag har ju liksom ingen sjukdom.


En annan fråga till dig, hur lång tid tar det på att få en tid samt får man bekosta det själv? Har för mig det kan vara svindyrt🙈

Tror absolut inte kosttillskott är några problem, jag har läst på en jädra massa och verkar isåfall vara sådana mediciner som kan ha allvarliga biverkningar.
Citera
2024-05-01, 22:38
  #1987
Medlem
lopituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysteriousMiss
En annan fråga till dig, hur lång tid tar det på att få en tid samt får man bekosta det själv? Har för mig det kan vara svindyrt🙈

Tror absolut inte kosttillskott är några problem, jag har läst på en jädra massa och verkar isåfall vara sådana mediciner som kan ha allvarliga biverkningar.

Det fanns tre olika tider att boka i Maj. Man får bekosta resa dit men resten betalar LFV. Kan tänka mig att det är svindyrt annars, är ju klass 3😅
Nej jag tror väll inte riktigt det heller. Men blir ju lite nervös nu när det är så nära.
Citera
2024-05-02, 20:38
  #1988
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lopitus
Fråga till er som gjort den medicinska undersökningen. Är det något problem om man tar kosttillskott? Har det på recept för att jag haft ämnesbrist som orsakat trötthet. Men det är egentligen receptfria tabletter. Blir bara lite nojig om man kanske kan falla på det. Men jag har ju liksom ingen sjukdom.

Här finns kraven för medical class 3:
https://skybrary.aero/sites/default/...shelf/5616.pdf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback