Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-08-11, 17:44
  #97
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjursholmsLatrinen
Även om det inte är rätt så är utomrättsliga avrättningar vanligt på bygden i rurala områden i indien. Finns det ingen lokal polis så gör byborna ofta slag i saken och hänger folk. Det är oftast stammar och arvet därefter som bestämmer om rättvisa skipas. Både i och utanför rättens salar. Kastsystemet i indien gör många "kastlösa" helt rättslösa. Det händer att polisstationer stormas och folk klubbas ihjäl utanför stationen om polisen skulle "skydda" en våldtäktsman häktad i sin lokal. Det är troligtvis en barnflicka från en kastlös släkt och därför hörs detta nu högre, eftersom indien verkligen vill bort ifrån detta och måste markera tydligt när det går. Senast detta hände och så grovt var den danska turisten som gick ett lika hemskt öde enbart för att hon var kvinna i indien.

Bara ta bort kastsystemet så försvinner hälften av dom dåliga värderingarna
Citera
2019-08-11, 17:58
  #98
Medlem
Ortopeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Som någon påpekat så härstammar zigenarna i Europa från Indien. Det bor över en miljard människor i Indien. Tänk dig 1 miljard zigenare!

Jag har tittat på en hel del dokumentärer, filmklipp, bilder och läst berättelser om just Indien. Stället är en enda stor soptipp. Ett riktigt snuskigt folkslag. Läs bara tråden på Flashback som heter något i stil med "värsta landet du besökt". Otroligt många nämner just Indien. Det är allt från män som runkar offentligt i lokaltrafiken, till människor som börjar förfölja turister på stan och folk som bajsar helt öppet. Jag menar, de tvättar sig i samma vatten de skiter och pissar i!

I mitt jobb så hade jag tidigare mycket kontakt med Indier i Indien. Det skulle vara välutbildade och skickliga människor. Men de är som tonåringar i sättet de resonerar, skriver och beter sig. Totalt inkompetenta på alla tänkbara sätt.

Jag skulle inte åka till Indien ens om jag fick pengar för det. Jag är inte ett dugg förvånad över sådana här tragiska händelser.


Helt rätt.

Folk har som vanligt en stor tendens att alltid se mörker i allting när det endast är en ytterst liten få del som är sjuka. Indien är ett fantastiskt land på många sett har jag fått höra av folk som varit där, folket är mer öppna och en random familj kan plötsligt bjuda dig på middag, skulle detta ske i Sverige ? Här är vi kalla som sten förutom när vi berusat oss så det kanske är bra att massinvandringen rör om lite i grytan.
Citera
2019-08-11, 18:02
  #99
Medlem
Wajis avatar
De som gör detta är inte människor. De är djur. Nödslakt omgående och påkalla dom för djur tack..
Citera
2019-08-11, 18:16
  #100
Medlem
Vi får väl hålla med om att vi varken vill ha Indier eller MENA(och Afrikaner generellt) i Sverige. Kineser och Japaner är nog det enda folkslag jag litar på utanför Europa. Finns det en frizon? Island?
Citera
2019-08-11, 21:31
  #101
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortoped
Folk har som vanligt en stor tendens att alltid se mörker i allting när det endast är en ytterst liten få del som är sjuka. Indien är ett fantastiskt land på många sett har jag fått höra av folk som varit där, folket är mer öppna och en random familj kan plötsligt bjuda dig på middag, skulle detta ske i Sverige ? Här är vi kalla som sten förutom när vi berusat oss så det kanske är bra att massinvandringen rör om lite i grytan.
Det är inte ytterst få som är sjuka. Hela kulturen är sjuk och likaså människorna.

Ja, massinvandringen är bra om man gillar våldtäkter, mord, gängkriminalitet, slumområden, rån och otrygghet.
Citera
2019-08-22, 19:39
  #102
Medlem
Det finns klipp och bilder på dessa trevliga herrar om man söker lite runt.

Nu blir jag faktiskt nyfiken vad det blir för straff.
En av dem dömdes tidigare för barnvåldtäkt. Två år i finkan.

Indien..... Smuts land...
Citera
2020-09-04, 15:32
  #103
Medlem
Grandiosos avatar
Ännu en 3-årig flicka borta i Indien som våldtagits och sen mördats.
I detta fall tydligen som en del i en familjefejd om jag fattat rätt.

Citat:
A three-year-old girl has been found raped and strangled near her home in India
Victim's father claims attack is the result of a rival family feud
A man has been arrested by police investigating the incident
This is the third such offence involving children in this area in the last 20 days

She was found in a field on Thursday just 1,600ft from her home and the police said that she had been raped and strangled.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...49&si=12472832

Bild på när man bär iväg med det mördade barnet, insvept i nåt lakan.

Sverige är ett sjukt land men Indien är ta mig fan några snäpp värre.
Citera
2020-09-04, 16:51
  #104
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Konstigt det där med kastsystem en.
Dom är ju lika färgade allihop och det är väl det som egentligen har betydelse. Så det är ju samma skrot och korn

Dock inte alls ovanligt. Tex Han-kineser är så pass rasistiska att dom ser ner på andra kineser. Och minns även Rwanda där en grupp bestämde sig att dom var bättre än dom andra kackerlackorna som dom hackade ihjäl med machetas.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback