Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-21, 12:06
  #2317
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Hur fan ser han ut på bilden? Som en trasig skyltdocka!

Tänk dig själv att bli träffad med flera skott på benet med ett automatvapen. Tidsfråga innan han amputerar. Antingen det eller så väljer han att fortsätta bära runt på en död kroppsdel.
__________________
Senast redigerad av R.Bloodworth 2021-10-21 kl. 12:09.
Citera
2022-02-01, 15:53
  #2318
Medlem
09GRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Hur länge kan man ha ett "sönderknullat" ben innan det behöver amputeras bort? Eller finns det fortfarande chans för läkning?

Den är nog läkt fysiskt att han har blod till den men antar att han inte har några/få nerver som går dit därför kan han inte kontrollera den samt antagligen har han ingen känsel. Lite som en diabetesfot som fungerar men man får amputera den tillslut eftersom man får massa småsår som blir infekterade och som man inte känner av (pga nervdestruktionen).

oj såg att jag svarar på ett inlägg från 2021
Citera
2022-02-01, 17:55
  #2319
Medlem
Det där kan du glömma ,ingen från Rinkebys gamla grabbar skulle betala nån fr Tensta.
Citat:
Ursprungligen postat av cocker111
A han fick stryk av Addi på east, hörde även att Addi betalade en miljon sen till Sirwan efteråt.
Citera
2022-08-21, 00:54
  #2320
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Ingen aning fick bara höra att de pucklade på han ordentligt

Vem av från Yildiz familjen? Har du koll?
Citera
2023-01-12, 09:50
  #2321
Medlem
Vad hände med det här då? Vedat försvann neråt och familjen tog ingen hämnd. Har jag förstått rätt?? Blev det verkligen ingen hämnd?
Citera
2023-01-14, 04:05
  #2322
Medlem
Yildizfamilen är ett skämt
Citera
2023-02-02, 14:48
  #2323
Medlem
Har vi nån mer information?
Citera
2023-02-02, 14:55
  #2324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodicio
Yildizfamilen är ett skämt

Nej dom är inget skämt. Om du stod ansikte mot ansikte med dom så hade du inte sagt det där.
Citera
2023-02-02, 14:58
  #2325
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GudHjelpOss
Nej dom är inget skämt. Om du stod ansikte mot ansikte med dom så hade du inte sagt det där.

Såna människor är ett skämt. Kriminella människor är ett skämt.

Nej många hade nog inte sagt det framför deras ansikten eftersom inavlade människor med IQ skosnöre måste ta till våld när inget går deras väg.
Citera
2023-02-23, 18:15
  #2326
Medlem
Stackars Vedat! Må det bli upprättelse!

Vem har information som kan hjälpa? Du som vet nånting, det är dags att berätta!

Om du inte vill skriva offentligt så kan du skriva PM till mig så delar jag informationen till dom som har rätt att veta, alltså familjen. Känner ingen utav dom men kan säkert få fram informationen till dom om jag försökte. Så berätta allt du vet så det kan bli rättvisa.
Citera
2023-07-06, 21:13
  #2327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GudHjelpOss
Stackars Vedat! Må det bli upprättelse!

Vem har information som kan hjälpa? Du som vet nånting, det är dags att berätta!

Om du inte vill skriva offentligt så kan du skriva PM till mig så delar jag informationen till dom som har rätt att veta, alltså familjen. Känner ingen utav dom men kan säkert få fram informationen till dom om jag försökte. Så berätta allt du vet så det kan bli rättvisa.


Hörde att en av de inblandade i skjutningen, Sultan Roba, håller till i Spanien och höll på med haschsmuggling från Marocko innan han i förra veckan vart häktad för en våldtäkt nere i marbella-området.
Äpplet verkar inte falla långt från trädet då hans bror Mamush Roba är en våldtäktsmän som dömts flera gånger för samma brott
Citera
2024-01-04, 05:27
  #2328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GudHjelpOss
Nej dom är inget skämt. Om du stod ansikte mot ansikte med dom så hade du inte sagt det där.

Bror min mamma kan hålla malmvägen. Yildiz o luffarna där kan inte ens hålla ett hus dära
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback