Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-08-06, 22:58
  #13
Medlem
Pungsvings avatar
Om man bor i Sverige så löper man både risken att drivas till mental härdsmälta och att bli misshandlad/rånad/våldtagen. Att minimera sin kontakt med samhället är därför viktigt. Träna upp din fysik för att kunna möta en attack. Sluta konsumera media. Odla egna intressen. Odla egen mat. Erbjud din egen produkt för att tjäna extra. Snart brinner allt medan politikernas ansikten skymtar i lågorna och de skrattar maniskt.
Citera
2019-08-07, 00:54
  #14
Avstängd
torstenferdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Om man bor i Sverige så löper man både risken att drivas till mental härdsmälta och att bli misshandlad/rånad/våldtagen. Att minimera sin kontakt med samhället är därför viktigt. Träna upp din fysik för att kunna möta en attack. Sluta konsumera media. Odla egna intressen. Odla egen mat. Erbjud din egen produkt för att tjäna extra. Snart brinner allt medan politikernas ansikten skymtar i lågorna och de skrattar maniskt.

Det är i dessa banor jag själv tänker. Men jag må erkänna att jag har vissa mentala svagheter som gör att jag inte kan ta steget fullt ut och bara lämna allt och alla bakom mig och börja om på nytt någonstans. Och vart i helvete ska man ta vägen i det rå-kollektivistiska sosse-helvetet Sverige där individer och ensamvargar = kättare och hädare som avviker från den sanna jante-sosse-läran?

Jag är svag på många sätt. Att sluta konsumera media och hitta någon sorts hobby är nog det jag behöver göra. Jag har ju suttit här och nojjat på flashback flera gånger nu om hur jag fått nog och aldrig mer ska skriva och bla bla bla. Men jag kan inte slita mig. Det är som en drog för mig det här.

Jag är svag. Mentalt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback