Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-04-08, 16:26
  #13
Medlem
Agallochs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnorleen
Tjena, vet inte om någon hänger på detta forum längre, men jag hittade flashback för något år sedan.

Jag är nyfiken på att testa ketamin, jag har ungefär 0,2 g hemma. Vad tror ni skulle vara den bästa doseringen för mig ( jag väger runt 42 kg ). Jag har tidigare erfarenheter av LSD, Cannabis, Ecstasy och Amfetamin. Jag har experimenterat med droger i ungefär ett år nu. Min fråga är då, hur mycket ska man ta om man aldrig har tagit ketamin förut och väger cirka 42 kg?

Tack <3

Det bästa är att testa sig fram. Prova kanske 40mg, vänta 10-15 minuter och om det känns som att du vill dyka djupare så fyll på med 10 mg åt gången tills du känner dig nöjd. Sweet spoten är väldigt annorlunda för olika personer. Akta så att det inte blir för mycket bara, en plötslig K-hole kan bli väldigt obehagligt om man inte är beredd.
Citera
2024-04-18, 20:29
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Ah shit va najs. Personligen så tycker jag mest om att trippa ensam på ketamin, då man ändå blir så introvert.
Dessutom är det skönt när ingen kan störa en, så man bara kan få ligga & flyta iväg.
Jag gillar inte party-doseringen, man får bara dålig motorik och allt känns allmänt skumt, så jag förstår inte hur folk kan tycka om att dansa på detta haha!
Nej jag ligger hellre på en soffa, helt avdomnad, med en sjysst rökelse och bra musik att surfa iväg till.
Men det är en smaksak!

Ska bli spännande att höra vad du tyckte om denna underbara substans.

Om vi pratar nycklar. Hur många kör du för uppnå museidel/chill? Har endast tagit i danssyfte och då försvinner effekt ganska fort
Citera
2024-04-20, 20:01
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Om vi pratar nycklar. Hur många kör du för uppnå museidel/chill? Har endast tagit i danssyfte och då försvinner effekt ganska fort
Finns ju en del goda råd i tråden MEN om man ska testa t.ex. Keta för första gången och inte har koll så köp en liten digital våg för 200kr. Detta kan inte vara så utmanande om man lyckas inhandla Keta. Då har man förutsättningar att väga upp innan och ha lite koll på mängder. Kolla även keta tråden där finns all info.
Citera
2024-04-21, 13:01
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bewings-hatt
Finns ju en del goda råd i tråden MEN om man ska testa t.ex. Keta för första gången och inte har koll så köp en liten digital våg för 200kr. Detta kan inte vara så utmanande om man lyckas inhandla Keta. Då har man förutsättningar att väga upp innan och ha lite koll på mängder. Kolla även keta tråden där finns all info.

Ja, de ju rätt vettigt att väga de. Har ett par sådana vågar
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback