Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-18, 21:51
  #2689
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Narcissisten Sleepy Don sitter inför rätta hela dagarna men kan inte släppa tankarna från antagonisten Jimmy Kimmel. Sleepy Don gick till en ny bisarr attack mot Jimmy Kimmel igår.

Jimmy Kimmel besvarar attacken i sin show

Trump STILL Mad About Oscars Joke & Thinks Jimmy Kimmel is Al Pacino in New Unhinged Post
https://www.youtube.com/watch?v=GtBHDjztb2g
Citera
2024-04-18, 22:52
  #2690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Psykopat föds man till, narcissist och sociopat blir man. Av den anledningen bör väl inte psykopati vara en form an narcissism? Snarare i så fall skulle jag vilja placera sociopaten som kittet mellan narcissism och psykopati.
Det är korrekt att sociopati ligger emellan narcissism och psykopati.

.
Citat:
Jag skulle kunna sträcka mig till att Trump är sociopat.
Det sägs att psykopater har en väldigt viktig evolutionär roll, då de inte känner rädsla. Det är de som driver flocken till att göra motstånd när de angrips eller är under attack.

Det är lite därför jag vill placera Trump som psykopat/sociopat. Eliten angriper folket, och Trump förmår folket att göra motstånd mot angriparna.
En sociopat och psykopat drivs enbart av egenintresse. Flocken skiter hen i. Men det är klart att psykopati och sociopati hjälper till att göra ledare starka, i bemärkelsen skrupelfria, och detta kanske förklarar deras evolutionära betydelse. Det enda värde jag kan se i dem är egentligen att deras blotta existens tvingar vanligt folk att vara mindre naiva. Trump förefaller mig alldeles för känslosam för att kvalificera kvalificera som sociopat. Men narcissism har han mer än flertalet av.
Citera
2024-04-19, 11:53
  #2691
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Det är korrekt att sociopati ligger emellan narcissism och psykopati.

.

En sociopat och psykopat drivs enbart av egenintresse. Flocken skiter hen i. Men det är klart att psykopati och sociopati hjälper till att göra ledare starka, i bemärkelsen skrupelfria, och detta kanske förklarar deras evolutionära betydelse. Det enda värde jag kan se i dem är egentligen att deras blotta existens tvingar vanligt folk att vara mindre naiva. Trump förefaller mig alldeles för känslosam för att kvalificera kvalificera som sociopat. Men narcissism har han mer än flertalet av.
Dock är donalds en SJUKLIG narcissist, och de är som vi vet redan farliga för omgivningen.
Och hur vet vi att donalds med 100% säkerhet är detta och förutom det man ser, jo, man har haft en klinisk psykolog som registrerat detta redan.

Att donalds har mer psykiska problem är tveklöst, men vilka dessa är mycket svårt att reda ut genom bara titta.
Men det finns en hel del teorier, och en eller flera av dessa är utan tvekan korrekta.(Frågan är bara vilka, för en del vill vara lustiga också och det förvillar det hela.)

Och nu på senare tid har det kommit upp mer saker som får uppmärksamhet.
En är ett drastiskt ökande av sluddrande.
En annan är hur donalds ska börja prata om en sak och sen snubblar tungan, men istället för att börja om så börjar hen svamla om annat orelaterat och rätt konstiga saker.
Och detta har ökat kraftigt det senaste också¨.
Och det kan ha med att göra att donalds kramar telepromtern, och innan så hånade donalds telepromtern svårt.
Det berättar något har skett som gör donalds inte längre kan tala fritt, utan KRÄVER hjälp för klara av att tala alls ser det ut som.

Rätt skrämmande utveckling och med tanke på hur snabbt det gått från "normalt" till vad nu detta är.
För håller det denna farten och donalds blir president, så kommer hen inte kunna prata inom två år och om samma utveckling fortgår.
Citera
2024-04-19, 16:07
  #2692
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Robert E Lee var varken irländsk, eller en leprechaun, Eller fightades uphill i slaget om Gettysburg.
Nja, sista dagen av slaget beordrade Lee sin general Picket att utföra ett idiotiskt självmordsanfall mot en befäst nordstatsstyrka med katastrofalt resultat, den s.k "picketts charge".
Det var nog det Trump menade men Lees anfallsorder var tvärtemot var Trump påstod i vanlig ordning...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback