Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-22, 13:39
  #13
Medlem
Gothenburgers avatar
Lira i morgon fredag 10:00-16:00

Blev ändrade planer på jobbet så jag kan vara ledig i morgon
Och morgondagen tänkte jag ägna åt BF2 så att man kan spela av sig då det inte kommer att bli mycket spelande den närmsta tiden.

Någon annan här som skall lira på dagen? Kunde vara kul o lira ihop.....
Citera
2005-12-22, 15:43
  #14
Medlem
Jobbar till 7 på morgonen men om jag kravlar mig upp klockan 14 eller något så syns vi kanske lite
Jag missar dock ingen av de FB-spelare jag spelat med hittills.
Jag har er addade på BF2tracker.com samt ASE.
Spelar jag inte med mina IRL-vänner så försöker jag alltid joina någon av er.
Problemet är om servern är full dock ibland...

Jag uppmanar er alla åter igen att kolla in www.bf2tracker.com
regga er, och lägga till era bekanta och FB-polare där.
Den sidan missar inget till skillnad från ASE som inte är 100% pålitligt.
Citera
2005-12-22, 18:31
  #15
Avstängd
Bolvags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Style
Ngn mer som är sugen på att få till lite halvseriöst spel med varandra ? Det finns ju ngn "klan" som kallas Serious Rabarber Squad som består av folk med krävande jobb/familj/annat så man inte kan hålla fasta tider mm utan det blir mer spontan-lir med andra som vill köra lite seriösa squads mm .

Jag har försökt regga mig hos dem men det funkar inte så bra .

Vi kanske kan få ihop ett gäng som man på ngt sätt kan hitta/få tag på när man plötsligt sätter sig vid datorn för ngn timme/timmars spel?.

Ngn mer som e intresserad ?

Vi kan ju adda varann i MSG eller ngt ? Gärna ha VOIP oxå.

Jo men inte under närmaste veckan. Då är det Sälen som gäller men när jag kommer tillbaka så..
Citera
2005-12-22, 19:34
  #16
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
Jo men inte under närmaste veckan. Då är det Sälen som gäller men när jag kommer tillbaka så..

Jaha...det skall supas på HC
Citera
2005-12-22, 20:01
  #17
Avstängd
Bolvags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Jaha...det skall supas på HC

Vad är HC?
Citera
2005-12-22, 23:07
  #18
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
Vad är HC?

Högfjällscentret........heter det väl???? det är väl bara där det det är drag i Sälen?

Skall in o lira så fort Blackhawk down slutat......rycker i avtryckarfingret
Citera
2005-12-23, 09:22
  #19
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. G
Jobbar till 7 på morgonen men om jag kravlar mig upp klockan 14 eller något så syns vi kanske lite
Jag missar dock ingen av de FB-spelare jag spelat med hittills.
Jag har er addade på BF2tracker.com samt ASE.
Spelar jag inte med mina IRL-vänner så försöker jag alltid joina någon av er.
Problemet är om servern är full dock ibland...

Jag uppmanar er alla åter igen att kolla in www.bf2tracker.com
regga er, och lägga till era bekanta och FB-polare där.
Den sidan missar inget till skillnad från ASE som inte är 100% pålitligt.

Är jag dum eller är den sidan knepig ? Jag har reggat mig men under vilken flik kan jag söka/Adda buddies ?

Kan vi göra en uppdatering på våra ingame-nicks ? Orkar inte söka igenom hela gamla tråden .

Mitt e : Sgt.1Class_Collin

Ni som vill lira ihop kan väl skriva era igen .

Blir lite dött på BF fronten över Jul men i mellandagarna så kommer man nog invadera ngn kustremsa igen .
Citera
2005-12-23, 09:36
  #20
Medlem
Cobra Styles avatar
Var nog lite trött sist . Hittade "Add buddies" , har addat dig nu [PHX]Gothmog, men kommer jag se vart du e o lirar så fort du går Online ? Står servernamnet bredvid ditt namn i online-rutan ?

Kan jag joina spelat genom att klicka på servern (som med ASE) eller måste jag gå in i BF och leta fram servern där ?

Ge mig gärna lite tips o ideer om du har nga .
Citera
2005-12-23, 10:06
  #21
Awaiting Email Confirmation
Imorgon får jag förhoppningsvis spelet, ser fram emot att slänga iväg några skott mot er
Citera
2005-12-23, 10:47
  #22
Medlem
Cobra Styles avatar
Skriv in ditt nick här när du fått det så kan vi adda varandra och hitta varandra i serverdjungeln.
Citera
2005-12-23, 11:25
  #23
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Style
Var nog lite trött sist . Hittade "Add buddies" , har addat dig nu [PHX]Gothmog, men kommer jag se vart du e o lirar så fort du går Online ? Står servernamnet bredvid ditt namn i online-rutan ?

Kan jag joina spelat genom att klicka på servern (som med ASE) eller måste jag gå in i BF och leta fram servern där ?

Ge mig gärna lite tips o ideer om du har nga .

Du kan inte gå in i BF2 direkt. Så om du ser nu buddie online, så får man kolla var han lirar o sedan skriva ner ipnumret. Jag har inte kommit på något bättre sätt i alla fall
Citera
2005-12-23, 15:17
  #24
Medlem
En sak till med bf2tracker.com:
För att få tillgång till er "History of last 31 days"-stats
måste ni regga ert BF2-nick i "User CP" - "Tracker control panel" och skriva ert "account number" där. Går att finna det genom sökning av nick på samma ställe också.

Det finns säkert andra liknande sidor som bf2tracker, men jag fastnade för denna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback