Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-11-05, 05:31
  #25
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Bästa ställningen är helt klart doggyslickning
Den andra som är delad etta är att hon ligger på ryggen, och har båda benen (knävecken) över dina axlar. Då kan man välja mellan vad man vill slicka. + att man kommer åt både fittan och röven väldigt bra. Det gillar hon väldigt mycket.

Ett tips bara, från en elitslickare till en annan

På rygg med knäna upp är bästa, speciellt om man har möjlighet till att binda benen i nåt så hon inte behöver kämpa med att hålla upp dom utan kan fokusera på njutningen!
Citera
2016-11-17, 08:48
  #26
Medlem
Intressant tråd, men dålig inledning av TS. Inga vidare tips.

Här är bättre råd och idéer:

1. Inled långsamt. Hon ska inte veta att det kommer hända i förväg. Massera och kyss hennes kropp och gör henne kåt. Finta med munnen runt fittan, låren och skinkorna. Om hon börjar andas tungt eller försöka jucka mot din mun så är det dags för nästa steg. Nafsa och slicka random ställen runt fittan och röven, men inte direkt på några känsliga delar. Tafsa på skinkorna, smiska lite.

2. Om du aldrig slickat hennes rumpa förut så är det här ett viktigt moment, annars inte och då kan du hoppa till nästa stycke. Det gäller att få till flow och smidigt inleda. Överraskningsmomentet gör det sexigare och mer intensivt, och hon hinner inte sätta upp nån försvarsmekanism som tar bort njutningen (t.ex. att det är konstigt, äckligt, sjukt, whatever).
Det lättaste sättet att få till detta är att lägga henne på sida, ge några mjuka snabba slick på klittan, och sen ett långt snabbt slick längs hela fittskåran och hela vägen till anus. Så där så att hon känner tungan mot sitt rövhål men inte vet riktigt vad som hände eller om det var med flit. Hon kommer antagligen flämta till och rysa. Kolla diskret efter gåshud. Fortsätt slicka/kyssa/nafsa runt klittan ett tag och upprepa det långa slicket på samma sätt som tidigare. Gå sen tillbaka till klittan ett tag, och gör sen ett tredje långt slick. Om allt gått väl hittills, så följ upp direkt med ännu ett långt slick, och den här gången fortsätter du hela vägen till svanskotan. Om hon ryser, fnissar, suckar eller liknande så är det ett väldigt gott tecken. Sära på hennes skinkor och slicka runt rövhålet i små cirklar.

3. Själva slickandet är ju huvudpunkten, och det är där konsten börjar. Det första man måste tänka på är att rövhålet är inget könsorgan. Det är skönt med en tunga där bak men inget som bygger upp till klimax. En klitta eller ett ollon gillar enkel upprepning, en fin och fast rytm med rätt tryck känns skönare och skönare så länge det fortsätter. Ett rövhål har ingen sån funktion, analingus blir lätt enformigt och tråkigt för båda om man inte använder psyket rätt.
Börja lätt och lugnt, långsamt. Teasa. Trappa sakta upp, slicka hårdare och fokusera på öppningen. Efter ett tag kan du börja sticka in tungan lite, och lite senare börja tungknulla hennes röv. Om hon vid det här laget fortfarande inte börjat pilla på sin klitta så är det dags för dig att göra det. Hon kommer älska det och komma snabbt.

Ofta kan en sån här upplevelse leda till att hon vill prova analsex också.

Bonustips: Om du vill göra upplevelsen mer intensiv mentalt så föreslår jag att du lägger henne på rygg och böjer hennes underkropp upp över hennes överkropp, så ni kan hålla ögonkontakt när du slickar hennes fitta och rumpa.

GLHF
Citera
2017-02-17, 11:10
  #27
Avstängd
överraska och tryck in tungan så långt du kan
Citera
2017-02-17, 13:48
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SossenLars
Kan du förklara till oss normala varför ni bögar tänder på bajs?

Kan inte du snälla förklara för mig varför du går runt med bajs i röven?
Det verkar minst sagt ofräscht, för att inte säga vidrigt.

Vi andra människor gör rent efter oss du vet.
Citera
2017-02-17, 14:14
  #29
Medlem
Manu79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den-Ensamme
Vad tänker ni när en person ber er slicka en där nere... Fast inte där nere utan... Där. Bajs? Äckligt? Unket? Tillåt mig gå igenom processen för er.

Att slicka röv smakar och luktar mindre än att slicka fitta. Att slicka röv är otroligt gynnande för båda parter. Jag slickar min tjej både fram och bak, och det resulterar i full intimitet. Hon litar på mig att göra vad som helst och det började efter att jag hade gått ner på henne där bak.

Att slicka röv är lite annorlunda från att slicka fitta. Man slickar långsamma breda slick, till skillnad från fittan då majoriteten av kvinnor vill ha en smal tunga i snabb takt.

För att visualisera rövslickande och ge en bra bas för handlingen så ska du tänka såhär: Tänk att anuset och ca 8x8 cm runt anuset är nedsmetat av t.ex. Sylt eller vad som helst. Ditt mål är att slicka bort Sylten, och vi börjar med ett förspel. Förspelet går ut på att kyssa svanken, för att tillslut nå skinkorna. Gör sugmärken här och där, och smiska ibland. Sprid skinkorna riktigt brett, och kyss insidan av skinkorna med mycket tunga. Börja slicka bort sylten ute vid kanterna och närma dig långsamt anuset. Slicka med bred, långsam tunga över hela anuset, nederfrån & upp. Tillsätt saliv och slicka i en minut. Börja gnugga anuset med tummen försiktigt i en cirkulär rörelse. Ta din andra tumme och upprepa. För varje gång du byter tumme så pressar du tummarna djupare och djupare in. Börjar saliven ta slut så slickar du igen eller spottar. För tillslut in hela tummen, och om det går bra så kanske du har tur och kan föra in din penis.

Efter att du slickat din partners rumpa så kommer hen gå med på allt. Nu är det jag som bestämmer hur vi har sex, och hon litar på mig.

Varning: Sucka inte eller verka avskräckt när du slickar henne. Då blir hon obekväm och du kan lika gärna byta tjej och försöka igen.

Om du inte fått slicka röv än så är det lugnt. Alla kvinnor gillar det inte utan du kanske får leva med att inte få vara med om det.

underbar beskrivning
Citera
2017-03-18, 23:25
  #30
Medlem
lukashs avatar
Riktigt bra tråd, mera tips tack!
Citera
2017-03-21, 09:50
  #31
Avstängd
bra tråd! bara riktiga män slickar röv.
Citera
2017-05-27, 17:57
  #32
Medlem
tusspusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
Var sådant härligt inlägg att jag blev kåt, självklart får kuken komma in efter den behandlingen

Efter en sådan behandling hade kuken varit mer än välkommen
Citera
2017-06-19, 10:35
  #33
Avstängd
Jag är också en rövslickare, det bästa är att slicka en tjej första gången ni ligger. De blir oftast överraskade på ett bra sätt!!
Citera
2024-03-30, 05:01
  #34
Medlem
MarcDorcels avatar
Om tjejen är fräsch i övrigt, rakad och så därnere. Är det nog bara trevligt för tjejen att bli slickad i rumphålet.

Min flickvän älskar att först bli slickad i fittan och sedan lite slick och smek kring rumphålet.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback