Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-05, 22:38
  #1
Medlem
Hej allihop! Ska korta ner det här så mycket jag kan.

Det är nämligen så att jag jobbar på ett stort företag, och när jag skulle börja jobba kände jag att det luktade bränt när jag kom ut ifrån omklädningsrummet. Och jag såg att en dörr stod öppen till kvinnornas, jag öppnade lite och ropade. Men ingen var där, så jag klev in lite snabbt och gick en runda bara för att kolla så att inget brann där, väldigt dum idé att gå in dit kom jag på såhär i efterhand. Kan se verkligen konstigt ut.

Nu så börjar jag undra, visst fasiken har man inte övervakningskameror där? Jag vill inte fastna på bild som någon idiot som springer runt in i kvinnornas omklädningsrum.

Det måste vara idiotiskt och man kan verkligen inte få ha övervakningskameror där eller hur? Jag vill bara vara säker.

Låter säkert som ett dumt inlägg.
Citera
2016-06-05, 22:41
  #2
Medlem
olasvenssons avatar
I omklädningsrum finns inga övervakningskameror.
Citera
2016-06-05, 22:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
I omklädningsrum finns inga övervakningskameror.


Nej, det var exakt det jag tänkte. Man får absolut inte i överhuvudtaget, vilket företag det än är?
Citera
2016-06-05, 22:43
  #4
Medlem
Om det är ett omklädningsrum med duschar eller som är avsett för att byta om i underkläder (inte bara ta på sig exempelvis skyddskläder ovanför privatkläder) behöver du inte vara orolig. De kommer inte sparka dig med övervakningen som underlag, eftersom de själva isåfall får mer skit. Isåfall måste de hitta något annat att sparka dig för, och då kan du bara hota med att gå till media gällande övervakningskamerorna.

Skulle bli förvånad om någon ens kollar på kamerorna förutsatt att inget hänt.
Citera
2016-06-05, 22:47
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p3trus
Om det är ett omklädningsrum med duschar eller som är avsett för att byta om i underkläder (inte bara ta på sig exempelvis skyddskläder ovanför privatkläder) behöver du inte vara orolig. De kommer inte sparka dig med övervakningen som underlag, eftersom de själva isåfall får mer skit. Isåfall måste de hitta något annat att sparka dig för, och då kan du bara hota med att gå till media gällande övervakningskamerorna.

Skulle bli förvånad om någon ens kollar på kamerorna förutsatt att inget hänt.

Det är ett omklädningsrum med duschar och skåp med kläder i som man måste byta om till. Alltså ta av dig alla dina privata kläder.

Jag behöver inte vara orolig alls va? Låter ju helt dumt om man skulle få ha det.

Såhär i efterhand så tänkte jag hur dumt det kan se ut. Skulle inte gått in där ifrån början.
Citera
2016-06-05, 22:49
  #6
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lon.Savage
Nej, det var exakt det jag tänkte. Man får absolut inte i överhuvudtaget, vilket företag det än är?

Nej man får inte installera kameror i ett omklädningsrum.
Citera
2016-06-05, 22:56
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Nej man får inte installera kameror i ett omklädningsrum.

Okej, tack för svaren killar. Uppskattas ordentligt. Du behöver inte jag oroa mig något mer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback