Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-11, 08:56
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mumma
Syns tydligt på lantmäteriets bilder.
Lust att visa var?
Citera
2024-04-28, 19:37
  #266
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hubbex181
Lust att visa var?

skulle också vilja se... verkar ju iaf ligga vid kanten på berget ?
Citera
2024-06-04, 13:40
  #267
Medlem
Skövde skyddsområde?

Tjenare har nyss fått tag på en massa bunkrar i skövde men en kompis är nojig då skövde är ett skyddsområde så att bunkrarna potentiellt används av försvars makten och ej ska utforskas någon som vet om det är fritt fram eller om det är en dålig idé att gå dit?
Citera
2024-06-04, 14:39
  #268
Medlem
Hamadryads avatar
Jag är osäker, men har för mig att det ska vara en dålig idé att gå dit.
Men den infon är isfl gammal, men har svårt att tro att säkerheten blivit slappare i dessa tider.
Citera
2024-06-04, 14:49
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamadryad
Jag är osäker, men har för mig att det ska vara en dålig idé att gå dit.
Men den infon är isfl gammal, men har svårt att tro att säkerheten blivit slappare i dessa tider.
Jo tänker likadant får nog avstå tills vidare men om någon vart i några bunkrar i skövde o vet svaret skulle det uppskattas ska tydligen vara riktigt häftiga ställen
Citera
2024-06-04, 16:07
  #270
Medlem
Hamadryads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emil087
Jo tänker likadant får nog avstå tills vidare men om någon vart i några bunkrar i skövde o vet svaret skulle det uppskattas ska tydligen vara riktigt häftiga ställen

Ja, jag har själv velat åka och kolla men har inte vågat,
Får du ett positivt svar så hakar jag på och kollar
Citera
2024-06-06, 14:18
  #271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emil087
Jo tänker likadant får nog avstå tills vidare men om någon vart i några bunkrar i skövde o vet svaret skulle det uppskattas ska tydligen vara riktigt häftiga ställen
Om du vill skicka listan så kan jag hjälpa till att kolla om det är någon som går att besöka
Citera
2024-06-07, 17:27
  #272
Medlem
brianmolkos avatar
Finns det någåt vid vägen vid gamla sjyttebanan vid Ulveket vägen upp där, finns ju vägar som viker av där en bit bort.. kanske undersöka ligger de en bunker där ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback