Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-07, 23:22
  #13537
Medlem
Tog 6 stycken 1 mg Ksalol (Alprazolam) igår. Jag har inte tagit vid något annat tillfälle, och undrar om det är ute ur kroppen om 13 dagar?
__________________
Senast redigerad av quickfix50 2024-05-07 kl. 23:56.
Citera
Igår, 10:31
  #13538
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quickfix50
Tog 6 stycken 1 mg Ksalol (Alprazolam) igår. Jag har inte tagit vid något annat tillfälle, och undrar om det är ute ur kroppen om 13 dagar?

Tvär lungt...

Tagit tjack några gånger nu så de blivit runt 4-5g sen i fredags. Senast var måndags natten jag tog två ordentliga alltså 1g+ och två mini linor under tisdagen. Tror ni jag pissar cleant på fredag? (Tänker metamfetamin har elvanse så lungt om jag e positiv på amfetamin)
Citera
Igår, 11:15
  #13539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Båda. Fast verkar som de flesta gått över till köra 20/25ng nu. Innan var dom inte så tillförlitliga fast det verkar som dom blivit bättre nu.


Hur känsliga är 20 proverna?

Tror ni dom hittar spår i urinen 16 dagar efter intag? Rökte kanske 3gram

100 kg man 185 lång lätt att lägga på mig vikt! Tittar jag på en pizza så går jag upp 2 hg
Citera
Igår, 11:23
  #13540
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beanbag2k19
Hur känsliga är 20 proverna?

Tror ni dom hittar spår i urinen 16 dagar efter intag? Rökte kanske 3gram

100 kg man 185 lång lätt att lägga på mig vikt! Tittar jag på en pizza så går jag upp 2 hg

Svårt att säga. Brukar lossna efter 2-3 veckor. Ett 20ng kan du panga på efter 16 dagar. Jag skulle helst vilja 3-4 veckor iaf om jag var du. Sedan om du kör det på labb så kan dom fånga mer metaboliter så dom har någon vecka extra spårtid.
Citera
Igår, 11:41
  #13541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beanbag2k19
Hur känsliga är 20 proverna?

Tror ni dom hittar spår i urinen 16 dagar efter intag? Rökte kanske 3gram

100 kg man 185 lång lätt att lägga på mig vikt! Tittar jag på en pizza så går jag upp 2 hg

Som andra säger kan det bli tufft men köp självtester så kan du följa resan.
Citera
Igår, 13:26
  #13542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Svårt att säga. Brukar lossna efter 2-3 veckor. Ett 20ng kan du panga på efter 16 dagar. Jag skulle helst vilja 3-4 veckor iaf om jag var du. Sedan om du kör det på labb så kan dom fånga mer metaboliter så dom har någon vecka extra spårtid.


Ska man ha någon speciell kost?
Träna innan provet?
Någon nämnde zink?

Tacksam för svar och kurer som funkar

Mvh
Citera
Igår, 13:32
  #13543
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beanbag2k19
Ska man ha någon speciell kost?
Träna innan provet?
Någon nämnde zink?

Tacksam för svar och kurer som funkar

Mvh

Finns lite olika. Fast det mest beprövade och antagligen den absolut bästa är: VATTEN! Sedan tar du ett par b vitamin tabletter cirka 2 timmar innan provet för att färga pisset gult. Kan ju passa på ta några zink tabletter i samband med b vitaminer. Hur bra det funkar vet jag ej, men tydligen blivit poppis.

Har du tillgång till kreatin så börja ta någon sked varje dag några dagar innan provet. För dom mäter hur utspätt pisset är.
Citera
Igår, 14:05
  #13544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Finns lite olika. Fast det mest beprövade och antagligen den absolut bästa är: VATTEN! Sedan tar du ett par b vitamin tabletter cirka 2 timmar innan provet för att färga pisset gult. Kan ju passa på ta några zink tabletter i samband med b vitaminer. Hur bra det funkar vet jag ej, men tydligen blivit poppis.

Har du tillgång till kreatin så börja ta någon sked varje dag några dagar innan provet. För dom mäter hur utspätt pisset är.


Tack för tipsen! Guld värt!
Citera
Igår, 16:57
  #13545
Medlem
Hej!

Om man själv har bokat ett urin prov på vårdcentralen som visar sig vara positivt. Finns det risk att VC vidarebefordrar det resultatet till transportstyrelsen? Vad tror ni? Notera att det är jag själv som har påkallat urin provet.

Mvh
Citera
Igår, 18:08
  #13546
Medlem
Köpte några blå Ksalol i blister där det står "alprazolam" på. Tror ni att dessa faktiskt innehåller alprazolam och inte tex diazepam? Ska pissa framöver som sagt och diazepam syns ju så jävla länge i blodet. Blir något paranoid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback