Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-14, 21:53
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaspianKuk
Ja men be honom testa också det kostar ju inte mer än vad de tar för en satans middag nu för tiden ändå, kanske nått fel i samspelet med min läsare bara
ja det är ju garanti på det så han kan väl prova. jag är dock jävligt tveksam till att detta fungerar
Citera
2015-10-14, 21:55
  #14
Medlem
KaspianKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polishunden00
ja det är ju garanti på det så han kan väl prova. jag är dock jävligt tveksam till att detta fungerar
finns inga genvägar men kanske en kul grej?
Citera
2015-10-14, 21:57
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaspianKuk
finns inga genvägar men kanske en kul grej?
han är jävligt sugen på att testa. är själv liten sugen på att exprementera. skulle vara kul om det fanns något som funka. man skulle kunna använde det även i andra syftem än att få ligga. men det är inget jag har lust att betala för
Citera
2015-10-15, 01:13
  #16
Avstängd
Har du aldrig sett ett sånt där videoklipp förut? Det betyder bedrägeri. Nu vet du det.
Citera
2015-10-15, 07:27
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
Har du aldrig sett ett sånt där videoklipp förut? Det betyder bedrägeri. Nu vet du det.

jo det var därför jag skrev denna tråd. det var snubbens hemsida som fick honom att verka trovärdig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback