Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-13, 12:51
  #145
Medlem
I Kane & Lynch till PS3 är det en bana där en lastbil försöker köra ihjäl en direkt efter en flera minuter lång cut-scene. Lastbilsföraren var svår att få död på vill jag minnas och var duktig på att köra ihjäl en. Man kunde inte hoppa över sekvensen så varje gång man blev ihjälkörd (15+) gånger så fick man se den igen
Citera
2024-02-26, 19:03
  #146
Medlem
Elementarts avatar
En sak som kan vara störande är när man i spel exempelvis drar i en spak så att en dörr öppnas, ibland får man ju se vilken dörr som öppnas, ibland zoomas det ut från dörren som precis har öppnats vilket underlättar ännu mer. Fast jag stör mig på när man inte får se vilken dörr som har öppnats.
Citera
2024-03-06, 19:12
  #147
Medlem
carminaburanas avatar
Jag stör mig på prat. Prat prat prat, vem fan har tid att sitta igenom prat? jag kör på subtitles och spammar skip dialogue när jag spelar cyberpunk eller RDR2. Och sex scenerna i cyberpunk man inte kan skippa, för helvete, lägg ner det
Citera
2024-03-20, 20:59
  #148
Medlem
Elementarts avatar
Kanske inte något som så många stör sig på, men i Super Smash Bros så hoppar man genom att trycka styrspaken uppåt, vilket är riktigt obekvämt. Det går också att hoppa med X-knappen (trekant om man tänker Playstation) vilken man även hoppar man i senaste Zelda-spelen.
Citera
2024-04-05, 00:19
  #149
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Film har en sån här tråd, tv-serier har en och det finns även en mer allmänt hållen. Inte ska väl vi vara sämre inte?

En grej som irriterar skiten ur mig är startskärmar som kräver att man trycker på start-knappen istället för start eller A/Kryss

Fiender som respawnar i NES spel.
Citera
2024-04-05, 00:20
  #150
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Kanske inte något som så många stör sig på, men i Super Smash Bros så hoppar man genom att trycka styrspaken uppåt, vilket är riktigt obekvämt. Det går också att hoppa med X-knappen (trekant om man tänker Playstation) vilken man även hoppar man i senaste Zelda-spelen.

Syftar du till N64? Det gick att hoppa med C pilarna (gula knapparna)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback