Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-05, 19:10
  #2041
Avstängd
Insineratehymns avatar
Det var har varit väldigt tyst om detta fall den senaste tiden. Eftersom ingen av dom hade svenska medborgarskap så borde dom väll kastas ut ur Sverige med huvudet före.

Om jag hade varit statsminister så hade straffet för dessa negrer varit att den 45 åriga kvinnan som blev våldtagen av dom hade fått rövknulla dom med en kniv tills dom förblöder till döds.
__________________
Senast redigerad av Insineratehymn 2015-03-05 kl. 19:35.
Citera
2015-03-05, 19:43
  #2042
Medlem
Argzons avatar
Stämmer det att svinen i fråga är bosatta i Forserum utanför JKPG?
Citera
2015-03-06, 08:28
  #2043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Stämmer det att svinen i fråga är bosatta i Forserum utanför JKPG?
De häktade männen ska väl vara skrivna på adresser i Stockholmsområdet allihop såvitt jag minns, så det stämmer förmodligen inte. Men de som släpptes är väl å andra sidan inte identifierade så det är möjligt att någon/några av de som inte är häktade bor i de trakterna.
Var kommer det ryktet ifrån?
Citera
2015-03-15, 02:51
  #2044
Medlem
Kommer det bli häktning/omhäktning? Vad händer?
Citera
2015-03-15, 03:15
  #2045
Medlem
Rorbassons avatar
Förmodligen har denna kvinna utlöst en ny Jargong på båtarna mellan länderna, Jag tror att många passagerare nu är vakna för liknande beteenden. Reaktionerna kann nu bli mycket starkare när situationer uppstår där kvinnor misstänks bli lurade av charmörer som inte antas tillhöra deras normala sökregister.
Citera
2015-03-17, 12:40
  #2046
Medlem
spoilers avatar
"De fyra män som suttit häktade efter en misstänkt våldtäkt ombord på en färja har släppts. Alla fyra är fortfarande misstänkta för grov våldtäkt."

http://www.metro.se/nyheter/misstank...YJJfybq7PT9IA/
Citera
2015-03-17, 13:11
  #2047
Medlem
beaver_ses avatar
Undra hur det är med den drabbade kvinnan, men Reinfeldt har väl tagit till sig islams syn på kvinnor och MP blundar väl så länge de får åka gratis taxi.

Hoppas det finns så mycket kurage i de tjänstemän som arbetar med fallet att de gör sitt jobb och ger kvinnan upprättelse samt sätter gärningsmännen i fängelse, tar deras fingeravtryck innan de sen slängs ut ur landet för all framtid så de inte respekterar vare sig kvinnor eller våra lagar.
Fredrik Reinfeldt, hur svårt kan det vara att stå upp för sitt land och de Svenska kvinnorna?
Citera
2015-03-27, 22:11
  #2048
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Undra hur det är med den drabbade kvinnan, men Reinfeldt har väl tagit till sig islams syn på kvinnor och MP blundar väl så länge de får åka gratis taxi.

Hoppas det finns så mycket kurage i de tjänstemän som arbetar med fallet att de gör sitt jobb och ger kvinnan upprättelse samt sätter gärningsmännen i fängelse, tar deras fingeravtryck innan de sen slängs ut ur landet för all framtid så de inte respekterar vare sig kvinnor eller våra lagar.
Fredrik Reinfeldt, hur svårt kan det vara att stå upp för sitt land och de Svenska kvinnorna?


Kan säga att hon mår inte nåt vidare alls. Hon är halvvägs in på psyket...
Citera
2015-03-28, 03:23
  #2049
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"De fyra män som suttit häktade efter en misstänkt våldtäkt ombord på en färja har släppts. Alla fyra är fortfarande misstänkta för grov våldtäkt."

http://www.metro.se/nyheter/misstank...YJJfybq7PT9IA/

Skönt att de släppte de oskyldiga SVENSKARNA. Det finns absolut ingen risk att SVENSKARNA avviker till ett annat land.
Citera
2015-03-28, 03:28
  #2050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-san
Kan säga att hon mår inte nåt vidare alls. Hon är halvvägs in på psyket...
Aj aj stackars kvinna, jag föreslår att vi genomför en manifestation utanför de misstänkta herrarnas hem, jag kan tänka mig att fixa ballonger och banderoller med antivåldtäckts budskap på.
Citera
2015-03-28, 03:37
  #2051
Medlem
Inte ens om Reinfeldt skulle tvingas och suga av dessa sköna mörkhyade män eller Redhead Lööf skulle bli tagen i prutten av tidigare nämnda män (läs pojkar) så skulle inte det väl kunna tänkas att icke-svenskfödda varelser skulle kunna vara presumtiva våldtäktsmän
Citera
2015-03-28, 04:08
  #2052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"De fyra män som suttit häktade efter en misstänkt våldtäkt ombord på en färja har släppts. Alla fyra är fortfarande misstänkta för grov våldtäkt."

http://www.metro.se/nyheter/misstank...YJJfybq7PT9IA/
Fruktansvärt! Vem är följande kvinna vars liv förstörs pga att de är på fri fot?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback