Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2015-10-06, 22:38
  #109
Medlem
Hoppas att du fortsätter, även om jag det är svårt när motivationen inte finns där. Journalen har varit oerhört motiverande och ger mig, som gnäller över det mesta ganska regelbundet, perspektiv på tillvaron. Tack för journalen så här långt och hoppas att det blir mer läsning framöver. Jag tror att du at ganska många PBn kvar att slå.
Citera
2015-10-07, 07:23
  #110
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EB
Hoppas att du fortsätter, även om jag det är svårt när motivationen inte finns där. Journalen har varit oerhört motiverande och ger mig, som gnäller över det mesta ganska regelbundet, perspektiv på tillvaron. Tack för journalen så här långt och hoppas att det blir mer läsning framöver. Jag tror att du at ganska många PBn kvar att slå.

Tack! Väldigt fina ord som glädjer mig!
Citera
2022-05-17, 16:41
  #111
Medlem
Obscuritys avatar
Bumpar tråden 7 år senare för att meddela att jag nu gymmat 3 gånger/veckan i snart 2 månader och närmar mig sakta men säkert mina lyft igen. Känns riktigt bra.

Vill tacka alla som gav mig mycket stöd under tiden jag var aktiv i journalen!

Mycket har hänt på 7 år!

Vi får se om jag fortsätter journalen någon dag, men i dagsläget så sker det endast i häftet.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback