Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-25, 20:48
  #373
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajirNasimi
Det är ju lite roligt att folk som bara läst en dom som är fabricerad helt plötsligt är experter på vad som hänt som att de har varit där! Är du allvetande eller? Sluta vara så jäkla lättlurad och blåögd! Sveriges rättssystem är inte så rättssäkert som vi inbillar oss att det är!!

Hej lilla horunge.

Lite sen på bollen här, men:

1. Du är inte vem du utger dig för att vara. Ingen norrortsryttare uttrycker sig som dig.
2. Om du har fått språkhjälp och jag har fel: Varje gång sådana som er säger något - så ljuger ni. När ni är skyldiga - så tiger ni, eller ljuger. Men nu pratar du alltså sanning? Vem tror du att du lurar din lilla hund? Förklara varför rättsläkaren beskrev skador som stämmer med offrets berättelse. ”Dömda på förhand?”, självklart. Vad fan trodde du? Leker man gangster får man skylla sig själv.
3. Visa lite kuk och stå för vad ni gjorde för en gångs skull. Fast det kommer ju inte hända. För ni har inte kuk. Ni tror däremot att ni är smarta.

Lycka till i livet nu, lilla missfoster.

Puss
Citera
2022-12-25, 21:58
  #374
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HajirNasimi
Hej,

Det räcker nu! Ingen av oss som är dömda för det här ”brottet” är skyldiga för det vi pekas ut att ha gjort. Hon har fått berätta sin historia, låt mig nu få berätta min. Detta fall är ren lögn rakt igenom. I min ungdom brukade vi killar festa, ta droger och göra dumma saker, visst, men vi skulle aldrig göra något sådant mot en tjej. Hade jag varit skyldig till det här brottet hade jag varit tyst och bara accepterat och gått vidare, men jag är så trött på att alla ska tro på dessa lögner. ”Jenny” var en sådan tjej som brukade vara med och festa någon gång ibland med oss för att vi kunde fixa droger åt henne, hon brukade ha sex med väldigt många. Det erkände hon till och med på rättegången att hon brukade ha sex med 40-50 killar i veckan. Den här kvällen hängde hon med oss och festade och hade sex som hon brukade, men ingen av oss har hotat henne att göra något hon ville och absolut inte med något vapen. På den här tiden hade ingen av oss vapen och speciellt inte den pistolen hon påstår att vi hotat henne med. Jag har aldrig sett ett sådant vapen i verkligheten, endast på film från amerikanska pang-pang-filmer. Sådana finns knappt ens i Sverige, de är väldigt ovanliga. Det stämmer att ingen av oss ville skjutsa hem henne på kvällen, hon bodde i ett område där andra ”gäng” hängde, skulle vi åka dit skulle vi skapa konflikter med andra unga som bor i området. Vi hade dessutom druckit alkohol och använt droger. Det stämmer också att hon började blöda, till mig sa hon att hon hade fått mens och jag försökte hjälpa henne genom att ge henne byxor, kalsonger och en binda. Hon hade sin telefon med sig hela tiden, hon kunde åka ifrån oss när hon ville och ingen av oss anade att hon inte ville vara med oss. Alla skador som var på hennes kropp var inte åsamkade av oss, det kom fram i rättegången att hon hade ett självskadebeteende.

Men om man läser noga ser man att poliserna driver framåt förhören genom att ställa ledande frågor och att hon tar ”pauser” och har sedan massor att säga när de sätter på inspelningsapparaten igen. Detsamma gäller för oss unga killar, vi hade ingen chans mot de erfarna poliserna som vred och vände på allt vi sa emot oss. Flera av de killar som påstås ha varit där under kvällen har inte varit med, som den stackars killen som blev dömd för våldtäkten flera år efter för att hans DNA fanns med i utredningen. Jag har ingen aning om vem det är, jag har aldrig träffat honom. DNA går ju inte att tidsbestämma så tyvärr blev nog den här killen som förmodligen också var en av de 40-50 killarna i veckan också oskyldigt stämplad som en våldtäktsman.

Ett av de värsta minnena jag har från rättegången är när min advokat, som är en av Sveriges bästa advokater tittar på mig och säger ”tyvärr grabbar, jag kan gå in och säga vad som helst men det kommer inte spela någon roll. Ni har ingen chans.” Vi var kriminella utländska killar som stod emot en ung svensk tjejs ord. De hade till och med tagit in en rättsläkare som bestämt hävdade att hennes skador i underlivet var åsamkade av en pistol och det var detta som skadade hennes slidvägg. Inget ord om antalet killar hon haft sex med som också kan skada slidväggen på så sätt. Var hennes slidvägg pistol-formad efteråt? Hur hon såg det vet jag inte.
Jag vill verkligen också få min historia hörd. Jag är trött på att läsa mitt namn på olika sidor som verkar tycka att min utländska bakgrund är lika som brottet jag påstås ha begått. Visst, jag var ingen duvunge innan, men en våldtäktsman är jag verkligen inte.

Jag har idag gått vidare och utbildar mig Men att läsa de här nyheterna om den stackars flickan som varit med om ett av Sveriges hemskaste brott sticker i mina ögon. Vem är det som har blivit utsatt för ett brott egentligen? Visst räddade fängelsetiden mig från den kriminella scen som är idag, jag fick en chans att gå vidare och jag har valt att se fängelsetiden som straff för alla mina tidigare synder, men denna synd är inte min. Ändå är det jag som har skulder hos kronofogden, avtjänat ett 3,5 (5 år) års fängelse, blivit utsatt för bedrägeri i fängelset för att de hängt ut mitt namn och personnummer på diverse sidor, samt blivit smutskastad för det ”brott” jag begått.

Det var jag som skrev till henne tidigare för att jag var så trött på att hon inte kan sluta ljuga. Minnena från rättegången där hon sitter med sina krokodiltårar och när ingen såg hånlog mot oss. Jag hoppas att sanningen till slut kommer fram, att det kanske blir en svensk version av ”When they see us”.

Tack för att ni läste, det här var min/vår historia. Jag vet att du löser det här också. Jag kommer ALDRIG att ge upp tills vi får rätt. Det får kosta vad som helst!! Trött på lögnare 🤥 påhitt!! Säg bara sanningen!!! Förr eller senare kommer och ska det fram 🙏🏼🙏🏼 Alla ni här som fortsätter kalla oss våldtäktsmän eller vad ni än säger, mår ni bra av det fortsätt göra det.

Med vänlig hälsning,
Hajir Nasimi
Vad pluggade detta AS Hajir Nasimi till, bör meddela alla eventuella arbetsgivare att de har en våldtäktsman i sin stab, bör tänka på sina kvinnliga anställda. Nu är hans vidriga polare död iaf, tyvärr fylls det på med kriminellt arabsmuts hela tiden.
__________________
Senast redigerad av sweintoo 2022-12-25 kl. 22:07.
Citera
2022-12-26, 02:11
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Här är domen från Svea hovrätt där Ninos Awdish (numer Ninos Shaaya), Hajir Nasimi och Abdulmahdi Baker Hedi (numer Mehdi Sachit "Dumle") döms för grov våldtäkt.

Svea hovrätt:
Finns ingen fup?
Citera
2022-12-26, 04:03
  #376
Medlem
Blackmonks avatar
Well en av er verkar försvunnit. Gråter någon? Nej.
Citera
2022-12-26, 08:47
  #377
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Well en av er verkar försvunnit. Gråter någon? Nej.


Precis. En av de är borta. Världen är lite lite bättre. Hoppas tillskottet av bly blev ordentligt.
Citera
2022-12-26, 10:32
  #378
Medlem
Landkrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Well en av er verkar försvunnit. Gråter någon? Nej.

Hoppas fler av våldtäktsmännen får vad de förtjänar. Underbart.
Citera
2022-12-26, 12:21
  #379
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Finns ingen fup?
Backup länk:
https://gofile.io/d/fpUQh9
Citera
2022-12-26, 14:56
  #380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Finns ingen fup?


Fupen för gruppvåldtäkten verkar ingen ha. Men den kanske går att gå ifrån tingsrätten
Citera
2022-12-27, 04:04
  #381
Medlem
Har fått lite info från ”äldre” i Tensta som menar att Dumle blev klippt pga gruppvåldtäkten. Kan det stämma? Då bör ju resten av grabbarna som var där i kolonistugan/lägenheten i byn gå runt i skottsäker väst vart de än går för resten av livet? Ser inte ljust ut..
Citera
2022-12-27, 11:21
  #382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
Har fått lite info från ”äldre” i Tensta som menar att Dumle blev klippt pga gruppvåldtäkten. Kan det stämma? Då bör ju resten av grabbarna som var där i kolonistugan/lägenheten i byn gå runt i skottsäker väst vart de än går för resten av livet? Ser inte ljust ut..
Det tror jag knappast. Brott mot kvinnor är inget som väcker någon ilska bland den typen av killar. Det är inte alls ovanligt att gängkillar har den typen av brott på sitt CV och ändå har de en trogen svans av drängar.

Vi är inte i 90-talets Sverige längre där mc-gängen trots allt hade viss hederskodex och moral. Dagens ortenkillar saknar allt vad moral och empati heter.
Citera
2023-02-21, 09:07
  #383
Medlem
Alsenos avatar
Bra att lodisblattarna åkte dit, men tjejen borde ha vetat bättre. Umgås med blattar med en kromosom vet vem som helst att man inte ska göra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback