Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-04-07, 17:00
  #37
Medlem
Beställde också i februari och betalade med uKash. Har inte sett röken av några piller. Ingen som svarar på mail heller så jag betraktar mig som blåst.

Fick däremot leverans från bangkokretail.com ca 1,5 vecka efter beställning. Rek med posten och paketet var orört. Nice!
Citera
2015-04-13, 14:43
  #38
Medlem
DrTobagins avatar
Tråkigt att ni inte fått något, jag har bara positiva erfarenheter av denna sajt.
Brukar beställa sporadiskt, ibland varannan månad ibland ett par gånger samma månad. Beroende hur mkt action det blir, hehe.

Kan varmt rekommendera Kamagra brus som jag köpte senast. Funkar fint, och smakar helt ok
Citera
2015-04-14, 02:49
  #39
Medlem
Everydayimhustlins avatar
Kan varmt rekommendera Kamagra brus som jag köpte senast. Funkar fint, och smakar helt ok[/quote]


Instämmer, Köpte mina kamagra brus från kamagradirekt.nu dom var lite billigare där. Hur lång tid tog det för dig innan brusen började verka?
Citera
2015-04-19, 01:43
  #40
Medlem
DrTobagins avatar
Brukar känna av brusen ganska fort, kvart tjugo min för full effekt, max en halvtimme i vissa fall
Citera
2015-04-19, 11:00
  #41
Medlem
Jag använde lustakuten en gång, betalade och sen väntade jag, och väntade, och väntade lite till. Efter 7-8 veckor dök det upp ett brev från Grekland med grejerna i.

Förra veckan prövade jag 100mg.se Betalade och tre dagar senare kom det i brevlådan. Möjligt att de är lite dyrare men att slippa krångel med tull då det är svensk avsändare gör att jag kommer fortsätta handla där + att det var grymt snabb leverans.
Citera
2024-04-23, 09:36
  #42
Medlem
Bajenalexs avatar
väcker liv i en gammal tråd. vet inte om det är samma sida som ni pratar om ? men lustakuten.com har ja köpt potens från nyligen och det kom hem utan problem, men ja hittar ingen sida på .se?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback