Vinnaren i pepparkakshustävlingen!

Barnförbjuden Kalla Anka tar LSD på julafton

flashback.se

Är du besviken på att SVT i år visar en censurerad version av Kalle Ankas julafton? Varför då inte istället besöka webbplatsen "Kalle Anka tar syra och tänker på bajs". Denna webbplats innehåller enbart Wald Disneys populära figuer i politiskt inkorrekta situationer.

Läs hela artikeln
2012-12-22, 13:13
  #1
Medlem
eXtremos avatar
Denna tråd, och sida, är ju alldeles underbar! Visst, alla serier håller inte högsta kvalité, men en stor del är oerhört roliga och välgjorda!
Citera
2012-12-22, 15:47
  #2
Medlem
Oboros avatar
"Ser jag dubbelt?"
"Nej vi är tvillingar."
"Alla fyra?"

Haha lol, så jävla sjukt. Alla jävla Kalle Ankaparodier som är gjorda av Flashbackare som röker gräs är så jävla konstiga, och det är det som gör det så jävla roligt.
__________________
Senast redigerad av Oboro 2012-12-22 kl. 15:52.
Citera
2012-12-22, 15:59
  #3
Medlem
Säkrt kul serier, men hade hoppast flashback.se var mer seriöst än såhäe'r
Citera
2012-12-22, 16:03
  #4
Medlem
De serier jag såg på sidan tycker jag var ganska kassa... Även om id´en var rolig! Länka gärna en serie ni tycker är rolig så ska jag läsa den haha
Citera
2012-12-22, 17:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flemur
Säkrt kul serier, men hade hoppast flashback.se var mer seriöst än såhäe'r

Då hade du hoppats förgäves... Vad hade du velat sett för nyheter då. om inte denna dög?
Sidan är skitkul!

Jag tycker att flashback ska ha med såna här intressanta notiser i fortsättningen. Det är viktigt att stödja folkkultur! Nu är ju kallesidan gammal, men det var en skön vinkling!

Denna var ju rolig.
http://kalletarknark.net/view.php?id=1710
__________________
Senast redigerad av Haschpundaren 2012-12-22 kl. 18:01.
Citera
2012-12-22, 17:53
  #6
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flemur
Säkrt kul serier, men hade hoppast flashback.se var mer seriöst än såhäe'r
Fast det är alltid kul att uppmärksamma gamla goda trådar, alla var ju inte med på den tiden när KA-sidan var "inne" .
Citera
2012-12-22, 19:05
  #7
Medlem
PeterBorossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flemur
Säkrt kul serier, men hade hoppast flashback.se var mer seriöst än såhäe'r
Måste tyvärr hålla med, det här känns inte alls som en nyhet hur kul sidan än må vara.
Citera
2012-12-23, 03:14
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Då hade du hoppats förgäves... Vad hade du velat sett för nyheter då. om inte denna dög?
Sidan är skitkul!

Jag tycker att flashback ska ha med såna här intressanta notiser i fortsättningen. Det är viktigt att stödja folkkultur! Nu är ju kallesidan gammal, men det var en skön vinkling!

Denna var ju rolig.
http://kalletarknark.net/view.php?id=1710

Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Fast det är alltid kul att uppmärksamma gamla goda trådar, alla var ju inte med på den tiden när KA-sidan var "inne" .


Ja men man kan bara tro att artikeln ligger på flashback.se som en replik i disney-rasist debatten vilket är en väldigt löjlig och barnslig argumentation. För det har ju varit hyffsat seriöst förut.


Fanns en rolig serie där dock. Nu är sidan nere också
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback