Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 06:10
  #71209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Robert-Ynglingen-
Sök på Google. Bod Ynglingen Robert Barestrand.

Googel

Ynglingen är återfunnen
Citera
Idag, 08:44
  #71210
Medlem
Skall det förstås att det även i denna tråd framkastas misstanke om att AB,SE samt LJ samtliga ingått i någon mystisk operation i samband med MOP?
Helt ogrundat och komplett verklighetsfrånvänt i sådant fall.Varför dessa groteska fantasier?
Citera
Idag, 09:16
  #71211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Skall det förstås att det även i denna tråd framkastas misstanke om att AB,SE samt LJ samtliga ingått i någon mystisk operation i samband med MOP?
Helt ogrundat och komplett verklighetsfrånvänt i sådant fall.Varför dessa groteska fantasier?

Behåll dina åsikter för dig själv. Det var många inblandade i detta mord. En del av de som inte förstod vad som skulle ske där den natten har blivit tillsagda att hålla tyst. Andra har polisen sett till att de inte har fått komma ut med det de ville säga. Andra vågar nog inte då de flesta av de som var med lever, och Stockholm är inte särskilt stort. Jag har o alla fall efter 38 år tillsammans med kunniga inom Palme utredningen skrivit en Bok som kommer för många av er ge klarhet hur mordet gick till mm. Till skillnad från alla tidigare påhittade historier. Ynglingen är återfunnen....
Citera
Idag, 09:55
  #71212
Medlem
Jag tycker det finns övergripande saker som sticker ut med SE vittnesmål.

Min första tanke att det är väldigt självcentrerat omkring vad han gör på platsen. Fokus på vad han gör i olika situationer.

Vi har några punkter som LJ, AH, LP och TOMPA-JAN.

Det är kortare passager utan Fokus är vad han gör.

Min andra iakttagelse är när dessa personer näms, så är det många repliker han återger.

Han minns vad AH och LO sa till honom och även vad TOMPA-JAN sa.

Är det en saga han diktat ihop/kryddat ?

Sagan om vittnet-SE
Citera
Idag, 10:39
  #71213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikofsweden
Jag tycker det finns övergripande saker som sticker ut med SE vittnesmål.

Min första tanke att det är väldigt självcentrerat omkring vad han gör på platsen. Fokus på vad han gör i olika situationer.

Vi har några punkter som LJ, AH, LP och TOMPA-JAN.

Det är kortare passager utan Fokus är vad han gör.

Min andra iakttagelse är när dessa personer näms, så är det många repliker han återger.

Han minns vad AH och LO sa till honom och även vad TOMPA-JAN sa.

Är det en saga han diktat ihop/kryddat ?

Sagan om vittnet-SE

SE ingick i konspirationen och mörkläggningen. Så har fått information om vad andra sa och vad han skulle säga.
Citera
Idag, 10:51
  #71214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Robert-Ynglingen-
SE ingick i konspirationen och mörkläggningen. Så har fått information om vad andra sa och vad han skulle säga.

Vad har du för källa på det?
Citera
Idag, 11:03
  #71215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikofsweden
Vad har du för källa på det?

Berättade för han själv vad som hadde hänt på mordplatsen. Innan jag blev bryskt bortjagad.
Citera
Idag, 11:27
  #71216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Robert-Ynglingen-
Berättade för han själv vad som hadde hänt på mordplatsen. Innan jag blev bryskt bortjagad.

Så det är du dom är källan?

Inget annat stöd för påståendet?

Jag vet svaren och därför är min slutsats att du är mytoman.
Citera
Idag, 11:34
  #71217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Robert-Ynglingen-
Glöm allt som har med Sydafrika att göra. Kolla Ann-kristin magnusson istället...


För att återvända till Ann-Kristin Magnusson.

Från tråden om "Robert Barestrand"
Ok sorry gick lite snabbt där. Ann-kristin Magnusson hette kvinnan som dels kom strax innan mordet och senare tittade kort på livräddningen och sen gick iväg med mannen hon hadde kommit med. De har städats bort så mycket de har kunnat om henne med. De dikterade mer eller mindre vad man skulle säga .
Källa: (FB) Mordet på Olof Palme - 28 februari 1986

Detta skulle hänt cirka 10-15 minuter innan mordet (skrivet ur minnet, från inlägg) och då ungefär samtidigt med att du skriver att Stig Engström talade med skytten.

Kände Stig Engström Ann-Kristin Magnusson?
__________________
Senast redigerad av Utredaren Idag kl. 11:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback