Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-05, 20:31
  #1
Medlem
MANOFMYSERYs avatar
hej alla trippare det har dykt upp en mindre känd phenetylamin på marknaden som verkar intressant
denna är helt laglig och jag skulle gärna se att denna når den svenska marknaden eftersom jag älskar att trippa på phenetylaminer.

denna hittar du på första google sökningen om du söker på beta methoxy 2c-d

såhär skriver de om BOD på wikipedia: BOD, or 4-methyl-2,5,beta-trimethoxyphenethylamine, is a lesser-known psychedelic drug. It is the beta-methoxy analog of 2C-D. BOD was first synthesized by Alexander Shulgin. In his book PiHKAL (Phenethylamines i Have Known And Loved), the dosage range is listed as 15–25 mg, and the duration listed as 8–16 hours. BOD produces strongly distorted open-eye visuals, and some closed-eye visuals. It also has an entheogenic effect and produces humor.[1] Very little data exists about the pharmacological properties, metabolism, and toxicity of BOD.


här är en länk till en del av pihkal sida där substansen diskuteras: http://www.erowid.org/library/books_...ihkal014.shtml
Citera
2019-03-12, 09:34
  #2
Medlem
2012-08-05, 20:31

Gammal tråd.

Men denna har kommit upp på marknaden igen.

Man är bara tveksam på längden på drogen. 15 timmar är rätt länge att trippa.

Vad tror ni? Kanske en sommar drog?
Citera
2019-03-13, 11:21
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Madvap
2012-08-05, 20:31

Gammal tråd.

Men denna har kommit upp på marknaden igen.

Man är bara tveksam på längden på drogen. 15 timmar är rätt länge att trippa.

Vad tror ni? Kanske en sommar drog?

15 timmar är ju en baggis. Testa bromo dragonfly.
Citera
2019-03-14, 12:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyouiggy
15 timmar är ju en baggis. Testa bromo dragonfly.


Well, är inte så sugen på dö av Bromo Dragon
Citera
2019-03-14, 13:09
  #5
Medlem
Rufoss avatar
En ny drog igen. Kul. Förstår dock inte varför man skulle vilja bruka en nyligen uppfunnen RC-drog? Handlar det om att känna sig som en slags pionjär? Leka Albert Hoffman?

Jag gillar ju själv droger, men nog är jag mer än nöjd med t.ex svamp, LSD, cannabis och DMT. Sådant som man vet att man inte dör eller blir permanent hjärnskadad av.
Citera
2019-03-14, 17:53
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
En ny drog igen. Kul. Förstår dock inte varför man skulle vilja bruka en nyligen uppfunnen RC-drog? Handlar det om att känna sig som en slags pionjär? Leka Albert Hoffman?

Jag gillar ju själv droger, men nog är jag mer än nöjd med t.ex svamp, LSD, cannabis och DMT. Sådant som man vet att man inte dör eller blir permanent hjärnskadad av.

Sant.

Det är dock Shulgin som forskat på denna. Inte någon kines i ett badrum i Shanghai 😉

Så den känns lite mer safe än hem kok, om ni kineserna fått rätt på strukturen.
Citera
2019-07-21, 23:39
  #7
Avstängd
Jonktillnarcissuss avatar
110 dollar för ett gram från kineserna och 15-25 mg som dos enligt PIHKAL. Jag hade satt upp en kryptovaluta-shop och sålt för att dryga ut sommarjobbspengarna, om en inte varit så lat. Låter ju härlig!
"But the general state of mind was excellent; everyone was extremely relaxed and funny. Puns, insults, delightful amusement."
Citera
2019-09-06, 18:30
  #8
Avstängd
karlduschs avatar
Alltså, rc-affärsmänsbögar, TA IN BOD.
Finns en del lovande rapporter, från bluelight bl.a
Citat:
I tried it once. I don't recall the dose, but it was like a long and mild 2CD trip. Not spectacular, but not bad either. I didn't get any bodyload or nausea, and the come up was pretty slow and not unpleasant at all.
__________________
Senast redigerad av karldusch 2019-09-06 kl. 18:44.
Citera
2023-12-15, 16:26
  #9
Avstängd
GaranteratMangels avatar
Finns en eu-shop som kränger bod i 30 mg pellets, vet inte hur seriösa de är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback