Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-08-04, 19:21
  #13
Medlem
Jag gör ett nytt försök för att få lite feedback då, har precis laddat upp en ny låt.

Chuck Molotov - Jag minns
http://youtu.be/YiDp3jYhpy0


Låten handlar om, som namnet avslöjar, mina minnen. I en negativ bemärkelse då.

Jag hoppas att någon vill komma med lite feedback! Evigt tacksam till alla som har skrivit tidigare.
Citera
2012-09-01, 03:04
  #14
Medlem
Nu var det dags igen!

Chuck Molotov - Mina tankar
http://youtu.be/nlEbYYiwMgw


Kommentarer uppskattas verkligen!
Citera
2012-09-01, 17:51
  #15
Medlem
Daltonbrors avatar
Soft!
Citera
2012-09-02, 21:15
  #16
Medlem
fett bra.
fortsätt såhär.
Citera
2012-09-11, 02:36
  #17
Medlem
Kapten_Blaus avatar
har lyssnat igenom alla dina låtar nu. jag älskar verkligen den första du postade "mitt liv och gud". riktigt bra!! keep up the good work
Citera
2012-11-23, 05:15
  #18
Medlem
Chuck Molotov - Be

http://youtu.be/O1v6HCi8XcA

Ny låt, inspelat för något år sedan. Kanske mer. Som alltid uppskattas kritik och kommentarer! Hatten av till alla som tagit sig tid hittills.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapten_Blau
har lyssnat igenom alla dina låtar nu. jag älskar verkligen den första du postade "mitt liv och gud". riktigt bra!! keep up the good work

Tack alla och ett extra tack till dig. Blev väldigt glad av ditt inlägg!
Citera
2018-03-08, 23:42
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galnechuck
Genre: Svensk rap
Artistnamn: Chuck Molotov
Musikprogram: Cubase
Hårdvara: ADK 51a-mikrofon och en Focusrite 2i2 preamp

Jag ser inga pengar i musik, i alla fall inte för den musiken jag gör. Så just nu är det enbart en hobby. Sedan barnsben har jag skrivit, både poesi, noveller och musik. För tillfället är det nästan uteslutande bara musik jag skriver, tyvärr.

Enligt mig är svensk rap inte mycket att hänga i granen. Alla följer samma strömmar och det finns bara en handfull karismatiska musiker. Mitt mål är givetvis att bli en scenens mest framstående rappare, hur lång vägen än må vara. Dessvärre är det svårt att konkurrera med klubb-musik och annan smörja.

Kanske finns det någon där ute som uppskattar musik som är skriven med hjärta och egenupplevda erfarenheter som grund.

All form av feedback välkomnas och uppskattas!


Jag ber om ursäkt för min tidigare tråd som var informationsfattig och inte följde reglerna. Jag håller tummarna för att den här håller måttet, om inte så får en moderator gärna påpeka vad det är jag har glömt, så att jag kan redigera inlägget.

Ser att det här är en gammal tråd, men länkarna fungerade Riktigt bra och rå musik.

Gör du musik fortfarande?
Citera
2023-12-25, 15:34
  #20
Medlem
OpieWinstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Ser att det här är en gammal tråd, men länkarna fungerade Riktigt bra och rå musik.

Gör du musik fortfarande?

Också nyfiken på om du fortfarande gör musik
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback