2012-05-10, 00:05
Medlem
Hrre du Raffa eller knoxx61 eller bambuforest eller vad fan du nu vill kalla dig, till och brja med kan du sluta gra nya konton och bertta alla dina hndelser i andra person.
Fr det andra var det du som tog med dig den dr leksakspistolen och nu ser jag hr i dina senaste kommentarer att du skms ver det samt frsker f det att framst som att "pistolen" tillhrde dem andra.
Jag tnker inte sjunka till din niv och framst som ngon golare p ngot stt utan ville bara klargra fr resten av flashback-folket att det va du eller ni (2st) som tog med den dr plastpickan.
Vet inte vad det r du sker hr p flashback om det r sympati du letar efter eller att du vill framst som ngon gangster men av allt det jag har SETT s bevisar du endast motsatsen, inget annat.
Och sen ser jag att du failar lite p eran policy vad det gller detta "Gangland" med tanke p att ni inte fr anvnda droger. Fast vad vet jag ni kanske tillter piller i GL?
Sluta sitt hemma bakom skrmen och fyll upp dina lungor med alla dessa piller (som r anledningen till att du "vgar" ringa/g hem till folk, familjer, barnfamiljer) fr du vet mycket vl efter allt som hnt att det absolut inte kommer sluta bra fr dig.
Vet inte vad det r du lever p, kan ju konstatera att du inte lyckas med dina utpressningar s jag antar att det r all skadestnd du fr genom att gola ner allt och alla s fort du vaknar efter dina K.O's. eller? Rtta mig om jag har fel.
Senast redigerad av hahane 2012-05-10 kl. 01:04.
2012-05-10, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahane
Hrre du Raffa eller knoxx61 eller bambuforest eller vad fan du nu vill kalla dig, till och brja med kan du sluta gra nya konton och bertta alla dina hndelser i andra person.
Fr det andra var det du som tog med dig den dr leksakspistolen och nu ser jag hr i dina senaste kommentarer att du skms ver det samt frsker f det att framst som att "pistolen" tillhrde dem andra.
Jag tnker inte sjunka till din niv och framst som ngon golare p ngot stt utan ville bara klargra fr resten av flashback-folket att det va du eller ni (2st) som tog med den dr plastpickan.
Vet inte vad det r du sker hr p flashback om det r sympati du letar efter eller att du vill framst som ngon gangster men av allt det jag har SETT s bevisar du endast motsatsen, inget annat.
Och sen ser jag att du failar lite p eran policy vad det gller detta "Gangland" med tanke p att ni inte fr anvnda droger. Fast vad vet jag ni kanske tillter piller i GL?
Sluta sitt hemma bakom skrmen och fyll upp dina lungor med alla dessa piller (som r anledningen till att du "vgar" ringa/g hem till folk, familjer, barnfamiljer) fr du vet mycket vl efter allt som hnt att det absolut inte kommer sluta bra fr dig.
Vet inte vad det r du lever p, kan ju konstatera att du inte lyckas med dina utpressningar s jag antar att det r all skadestnd du fr genom att gola ner allt och alla s fort du vaknar efter dina K.O's. eller? Rtta mig om jag har fel.

Kolla vad "smpojkarna" lyckades gra. Ganska starkt gjort av ngra "smpojkar" imo.
http://imgur.com/Te0TO
Vad/vem frestller den bilden?

Str det vice president p jackan?
Senast redigerad av stros 2012-05-10 kl. 00:31.
2012-05-10, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Vad/vem frestller den bilden?

Str det vice president p jackan?

Det r Raffa p hans senaste "drrknackning".
Ja, det str vice president.
2012-05-10, 00:49
Medlem
tglrs avatar
Den obligatoriska "Ey hmta mobilen s vi kan ta bild" ser jag, hehe.
2012-05-10, 01:01
Medlem
damnLFOs avatar
Denna trd gjorde min natt!!
2012-05-10, 01:10
Medlem
Bilden kommer upp snart igen. Stay tuned!
2012-05-10, 07:34
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badgones
Vilken kanon reklam du gr fr gangbang med sna dr inlgg
Grabbarna mste va tok stolt ver dig... Bara lite hot ver pm nu s blir du vll fullvrdig medlem

2012-05-07, 17:30
betathome
Medlem
Reg: Mar 2012
Inlgg: 35

du har en st rumpa
Ajhan Ajhan

Fick jag p PM
2012-05-10, 11:04
Medlem
Citat:

Bilden visar bara p att killen kan ta stryk och bra att ni golar ni er sjlva inte svrt fr snuten att se vem som publicerat bilden, tror inte han tar t sig. Fortstt publicera bnder, terigen han ringde endast fr att lsa en konflikt som han inte ville skulle eskalera han hotade ALDRIG ngon och jo ltsas pistolen va PH's det finns kanske en annan film som skulle vara frdel fr Raffa men vem vet?

Knns inte direkt lnt att diskutera med ngon av er nr ni r 10 inavlade albaner frn bergen som sitter hemma och lyssnar p 50 cent och rker lite hash och springer runt i era bling bling och slr folk med hammare och basebolsrack man fr st fr konsekvenserna ett tips vill ni stoppa Raffa skjut honom med en riktig pistol denna gngen
Senast redigerad av BamboForest 2012-05-10 kl. 11:09.
2012-05-10, 11:11
Medlem
Citat:
Bilden kommer upp snart igen. Stay tuned!

Dom gr ppet runt i vimmerby i dag med Gangland Jackor fr att visa sitt std t Vice Presidenten
dom e inte hr fr att skapa problem eller liknande endast p saft kalas
Senast redigerad av BamboForest 2012-05-10 kl. 11:24.
2012-05-10, 11:41
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BamboForest
Dom gr ppet runt i vimmerby i dag med Gangland Jackor fr att visa sitt std t Vice Presidenten
dom e inte hr fr att skapa problem eller liknande endast p saft kalas

Fan vad ballt!! Gr dom verkligen med jackorna ppet i Vimmerby????

Allts snacka om tunga killar!!!
2012-05-10, 12:14
Medlem
ser ni ngon jacka s g fram till personerna och ta upp era problem med dom, ga fr ga jvla bnder frstr att det knns tryggt att sitta bakom skrmen hemma o kasta skit p folk jvla fegisar! varfr kommer ingen fram till en G.L medlem o sger vad han tycker istllet?!
2012-05-10, 12:31
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C23
Skriver om GANGLAND !!! Via samtal intervjuer etc

http://c23.nu/2012/05/09/gangland-inledningen/

Ha ha ha, jag grter verkligen av skratt nu. Det hr mste vara den mest patetiska marknadsfringen av ett nytt gng som ngonsin genomfrts.

lskar ven bloggarens lilla citat "Jag fddes skrikande men ha efter hand lugnat mej" Jaha du, det var ju en jvligt unik utveckling.

Kan ingen som bor Vimmerby ringa polisen och frga om man skall behva oroa sig fr Gangland nu? Stter en mnadsln p att polisen kommer att skratta som svar.
Senast redigerad av RajtanTajtansson 2012-05-10 kl. 12:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in