Citat:
Ursprungligen postat av hahane
Hrre du Raffa eller knoxx61 eller bambuforest eller vad fan du nu vill kalla dig, till och brja med kan du sluta gra nya konton och bertta alla dina hndelser i andra person.
Fr det andra var det du som tog med dig den dr leksakspistolen och nu ser jag hr i dina senaste kommentarer att du skms ver det samt frsker f det att framst som att "pistolen" tillhrde dem andra.
Jag tnker inte sjunka till din niv och framst som ngon golare p ngot stt utan ville bara klargra fr resten av flashback-folket att det va du eller ni (2st) som tog med den dr plastpickan.
Vet inte vad det r du sker hr p flashback om det r sympati du letar efter eller att du vill framst som ngon gangster men av allt det jag har SETT s bevisar du endast motsatsen, inget annat.
Och sen ser jag att du failar lite p eran policy vad det gller detta "Gangland" med tanke p att ni inte fr anvnda droger. Fast vad vet jag ni kanske tillter piller i GL?
Sluta sitt hemma bakom skrmen och fyll upp dina lungor med alla dessa piller (som r anledningen till att du "vgar" ringa/g hem till folk, familjer, barnfamiljer) fr du vet mycket vl efter allt som hnt att det absolut inte kommer sluta bra fr dig.
Vet inte vad det r du lever p, kan ju konstatera att du inte lyckas med dina utpressningar s jag antar att det r all skadestnd du fr genom att gola ner allt och alla s fort du vaknar efter dina K.O's. eller? Rtta mig om jag har fel.
Bilden visar bara p att killen kan ta stryk och bra att ni golar ni er sjlva inte svrt fr snuten att se vem som publicerat bilden, tror inte han tar t sig. Fortstt publicera bnder, terigen han ringde endast fr att lsa en konflikt som han inte ville skulle eskalera han hotade ALDRIG ngon och jo ltsas pistolen va PH's det finns kanske en annan film som skulle vara frdel fr Raffa men vem vet?
Knns inte direkt lnt att diskutera med ngon av er nr ni r 10 inavlade albaner frn bergen som sitter hemma och lyssnar p 50 cent och rker lite hash och springer runt i era bling bling och slr folk med hammare och basebolsrack man fr st fr konsekvenserna

ett tips vill ni stoppa Raffa skjut honom med en riktig pistol denna gngen