Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-10, 00:05
  #157
Medlem
Hörre du Raffa eller knoxx61 eller bambuforest eller vad fan du nu vill kalla dig, till och börja med kan du sluta göra nya konton och berätta alla dina händelser i andra person.
För det andra var det du som tog med dig den där leksakspistolen och nu ser jag här i dina senaste kommentarer att du skäms över det samt försöker få det att framstå som att "pistolen" tillhörde dem andra.
Jag tänker inte sjunka till din nivå och framstå som någon golare på något sätt utan ville bara klargöra för resten av flashback-folket att det va du eller ni (2st) som tog med den där plastpickan.
Vet inte vad det är du söker här på flashback om det är sympati du letar efter eller att du vill framstå som någon gangster men av allt det jag har SETT så bevisar du endast motsatsen, inget annat.
Och sen ser jag att du failar lite på eran policy vad det gäller detta "Gangland" med tanke på att ni inte får använda droger. Fast vad vet jag ni kanske tillåter piller i GL?
Sluta sitt hemma bakom skärmen och fyll upp dina lungor med alla dessa piller (som är anledningen till att du "vågar" ringa/gå hem till folk, familjer, barnfamiljer) för du vet mycket väl efter allt som hänt att det absolut inte kommer sluta bra för dig.
Vet inte vad det är du lever på, kan ju konstatera att du inte lyckas med dina utpressningar så jag antar att det är all skadestånd du får genom att gola ner allt och alla så fort du vaknar efter dina K.O's. eller? Rätta mig om jag har fel.
__________________
Senast redigerad av hahane 2012-05-10 kl. 01:04.
2012-05-10, 00:27
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahane
Hörre du Raffa eller knoxx61 eller bambuforest eller vad fan du nu vill kalla dig, till och börja med kan du sluta göra nya konton och berätta alla dina händelser i andra person.
För det andra var det du som tog med dig den där leksakspistolen och nu ser jag här i dina senaste kommentarer att du skäms över det samt försöker få det att framstå som att "pistolen" tillhörde dem andra.
Jag tänker inte sjunka till din nivå och framstå som någon golare på något sätt utan ville bara klargöra för resten av flashback-folket att det va du eller ni (2st) som tog med den där plastpickan.
Vet inte vad det är du söker här på flashback om det är sympati du letar efter eller att du vill framstå som någon gangster men av allt det jag har SETT så bevisar du endast motsatsen, inget annat.
Och sen ser jag att du failar lite på eran policy vad det gäller detta "Gangland" med tanke på att ni inte får använda droger. Fast vad vet jag ni kanske tillåter piller i GL?
Sluta sitt hemma bakom skärmen och fyll upp dina lungor med alla dessa piller (som är anledningen till att du "vågar" ringa/gå hem till folk, familjer, barnfamiljer) för du vet mycket väl efter allt som hänt att det absolut inte kommer sluta bra för dig.
Vet inte vad det är du lever på, kan ju konstatera att du inte lyckas med dina utpressningar så jag antar att det är all skadestånd du får genom att gola ner allt och alla så fort du vaknar efter dina K.O's. eller? Rätta mig om jag har fel.

Kolla vad "småpojkarna" lyckades göra. Ganska starkt gjort av några "småpojkar" imo.
http://imgur.com/Te0TO
Vad/vem föreställer den bilden?

Står det vice president på jackan?
__________________
Senast redigerad av stros 2012-05-10 kl. 00:31.
2012-05-10, 00:42
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Vad/vem föreställer den bilden?

Står det vice president på jackan?

Det är Raffa på hans senaste "dörrknackning".
Ja, det står vice president.
2012-05-10, 00:49
  #160
Medlem
tglrs avatar
Den obligatoriska "Ey hämta mobilen så vi kan ta bild" ser jag, hehe.
2012-05-10, 01:01
  #161
Medlem
damnLFOs avatar
Denna tråd gjorde min natt!!
2012-05-10, 01:10
  #162
Medlem
Bilden kommer upp snart igen. Stay tuned!
2012-05-10, 07:34
  #163
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badgones
Vilken kanon reklam du gör för gangbang med såna där inlägg
Grabbarna måste va tok stolt över dig... Bara lite hot över pm nu så blir du väll fullvärdig medlem

2012-05-07, 17:30
betathome
Medlem
Reg: Mar 2012
Inlägg: 35

du har en söt rumpa
Ajhan Ajhan

Fick jag på PM
2012-05-10, 11:04
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahane
Hörre du Raffa eller knoxx61 eller bambuforest eller vad fan du nu vill kalla dig, till och börja med kan du sluta göra nya konton och berätta alla dina händelser i andra person.
För det andra var det du som tog med dig den där leksakspistolen och nu ser jag här i dina senaste kommentarer att du skäms över det samt försöker få det att framstå som att "pistolen" tillhörde dem andra.
Jag tänker inte sjunka till din nivå och framstå som någon golare på något sätt utan ville bara klargöra för resten av flashback-folket att det va du eller ni (2st) som tog med den där plastpickan.
Vet inte vad det är du söker här på flashback om det är sympati du letar efter eller att du vill framstå som någon gangster men av allt det jag har SETT så bevisar du endast motsatsen, inget annat.
Och sen ser jag att du failar lite på eran policy vad det gäller detta "Gangland" med tanke på att ni inte får använda droger. Fast vad vet jag ni kanske tillåter piller i GL?
Sluta sitt hemma bakom skärmen och fyll upp dina lungor med alla dessa piller (som är anledningen till att du "vågar" ringa/gå hem till folk, familjer, barnfamiljer) för du vet mycket väl efter allt som hänt att det absolut inte kommer sluta bra för dig.
Vet inte vad det är du lever på, kan ju konstatera att du inte lyckas med dina utpressningar så jag antar att det är all skadestånd du får genom att gola ner allt och alla så fort du vaknar efter dina K.O's. eller? Rätta mig om jag har fel.


Bilden visar bara på att killen kan ta stryk och bra att ni golar ni er själva inte svårt för snuten att se vem som publicerat bilden, tror inte han tar åt sig. Fortsätt publicera bönder, återigen han ringde endast för att lösa en konflikt som han inte ville skulle eskalera han hotade ALDRIG någon och jo låtsas pistolen va PH's det finns kanske en annan film som skulle vara fördel för Raffa men vem vet?


Känns inte direkt lönt att diskutera med någon av er när ni är 10 inavlade albaner från bergen som sitter hemma och lyssnar på 50 cent och röker lite hash och springer runt i era bling bling och slår folk med hammare och basebolsrack man får stå för konsekvenserna ett tips vill ni stoppa Raffa skjut honom med en riktig pistol denna gången
__________________
Senast redigerad av BamboForest 2012-05-10 kl. 11:09.
2012-05-10, 11:11
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahane
Bilden kommer upp snart igen. Stay tuned!


Dom går öppet runt i vimmerby i dag med Gangland Jackor för att visa sitt stöd åt Vice Presidenten
dom e inte här för att skapa problem eller liknande endast på saft kalas
__________________
Senast redigerad av BamboForest 2012-05-10 kl. 11:24.
2012-05-10, 11:41
  #166
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BamboForest
Dom går öppet runt i vimmerby i dag med Gangland Jackor för att visa sitt stöd åt Vice Presidenten
dom e inte här för att skapa problem eller liknande endast på saft kalas

Fan vad ballt!! Går dom verkligen med jackorna öppet i Vimmerby????

Alltså snacka om tunga killar!!!
2012-05-10, 12:14
  #167
Medlem
ser ni någon jacka så gå fram till personerna och ta upp era problem med dom, öga för öga jävla bönder förstår att det känns tryggt att sitta bakom skärmen hemma o kasta skit på folk jävla fegisar! varför kommer ingen fram till en G.L medlem o säger vad han tycker istället?!
2012-05-10, 12:31
  #168
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C23
Skriver om GANGLAND !!! Via samtal intervjuer etc

http://c23.nu/2012/05/09/gangland-inledningen/

Ha ha ha, jag gråter verkligen av skratt nu. Det här måste vara den mest patetiska marknadsföringen av ett nytt gäng som någonsin genomförts.

Älskar även bloggarens lilla citat "Jag föddes skrikande men ha efter hand lugnat mej" Jaha du, det var ju en jävligt unik utveckling.

Kan ingen som bor Vimmerby ringa polisen och fråga om man skall behöva oroa sig för Gangland nu? Sätter en månadslön på att polisen kommer att skratta som svar.
__________________
Senast redigerad av RajtanTajtansson 2012-05-10 kl. 12:35.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback