Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2011-10-20, 08:21
  #49
Medlem
Folk är tydligen inte så rädda för att utrycka sina åsikter icke-anonymt som Aftonbladet hade hoppats. Anonyma "näthatare" (dvs folk som tycker att sveriges invandringspolitik är ett skämt) är numera "näthatare" med namn.
http://www.aftonbladet.se/kultur/article13804218.ab
Citera
2011-10-23, 21:49
  #50
Medlem
FyrverkeriFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puangsawan
Folk är tydligen inte så rädda för att utrycka sina åsikter icke-anonymt som Aftonbladet hade hoppats. Anonyma "näthatare" (dvs folk som tycker att sveriges invandringspolitik är ett skämt) är numera "näthatare" med namn.
http://www.aftonbladet.se/kultur/article13804218.ab

Är det fel på min browser, eller har aftonhorblaskbladet tagit bort alla kommentarer?
Citera
2011-10-24, 00:12
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FyrverkeriFTW
Är det fel på min browser, eller har aftonhorblaskbladet tagit bort alla kommentarer?
Nä de är kvar, kanske tar lite tid att ladda bara? De är precis under Jan Helins fula nuna.
Citera
2011-12-17, 21:21
  #52
Medlem
sigurts avatar
Jag satt precis och funderade över varför inte aftonbladet har komentatorsfunktionen på automatiskt på ALLA artiklar, nu när det är facebookinloggning som gäller och man "kan" inte vara anonym längre.

Men konstigt nog får man mestadels bara kommentera nöjesartiklar och annat trams, inte ofta det är möjligt att skriva något om samhällsklimatet, invandringen osv.
Citera
2011-12-17, 21:29
  #53
Medlem
Pastellfisks avatar
Jag tycker det största problemet är att det kopplas ihop än mer med Facebook. Ytterligare en kugge i ett växande maskineri av tjänster som kräver att man har ett Facebookkonto, vilket i slutändan enbart gynnar Facebook. Underbart att se varenda jävla företag krypa för den amerikanska kulturimperialismen genom att få folk att skaffa konto.

Aftonbladet kan för övrigt dra rätt åt helvete och ska inte läsas överhuvudtaget. Så personligen drabbas jag inte speciellt hårt av deras inskränkning bland kommentarerna.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback